Beantwoord

Defect op iPhone 6s

• 13 juni 2017
  • 5 reacties
  • 356 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een tijdje een vervelende probleem met me iPhone 6s. Om de paar seconden springt het beeldscherm automatisch aan. Ik moet hem nu vaker opladen omdat me telefoon sneller uitvalt. Ik kan niet ontdekken wat het probleem is. En soms als ik me huisknop indruk valt me telefoon uit terwijl hij was opgeladen. Het duurt soms ook een tijdje voor hij weer is opgestart. Voor deze klachten was me telefoon gevallen en me beeldscherm was stuk. Ik heb hem toen laten maken bij een telefoonwinkel. Deze klachten had ik voor die val niet die kwamen na de reparatie optreden. Ik ben ook vaak naar de telefoon winkel geweest, maar ze konden niet zien wat het probleem was en hebben een nieuwe batterij in gestopt, maar dat bleek ook niet te helpen. 😞
Is er misschien iemand die mij kan helpen? en weet waar het aan zou kunnen liggen?
Alvast bedankt.

Mvg,
icon

Beste antwoord door David 14 juni 2017, 10:17

Hey Majj,

Dat is inderdaad niet erg handig! :S

Even kort samengevat: Jouw iPhone was gevallen, waardoor het beeldscherm kapot was. Daarna kreeg je klachten, zoals het automatisch aanspringen van het scherm, de huisknop verzorgt ineens een soort kortsluiting en opstarten duurt lang. Heb ik zo de volgorde een beetje goed opgepakt?

Bij welke winkel heb je de telefoon laten repareren en is dit een erkende reparateur? Reparaties via Dynafix, de reparatiedienst waar wij mee werken, hebben standaard een garantie van 3 maanden. Als het dan nog niet goed gerepareerd is, dan heb je dus de mogelijkheid om de garantie op de reparatie aan te spreken. Ik weet in dit geval niet waar jij jouw telefoon hebt laten repareren, maar je kunt nagaan wat hun voorwaarden zijn. Het klinkt namelijk alsof er nog steeds een hardwareprobleem is en alleen een nieuwe batterij zou dat niet zomaar oplossen. Als je op de homeknop drukt en het toestel valt uit, dan duidt niet op een probleem met de batterij. Ik zou dus even de reparatievoorwaarden van de winkel doornemen en daar aanspraak op maken, indien mogelijk.

Ik weet niet waar je jouw toestel hebt gekocht, maar je kunt ook nog teruggaan naar de winkel waar je het toestel hebt gekocht. Daarnaast kun je ook bij de fabrikant terecht om je defecte toestel te laten repareren. Hopelijk kunnen ze het echter bij de winkel alsnog voor je regelen, aangezien zij de reparatie in eerste instantie uitgevoerd hebben.

We horen graag of alles zo duidelijk is! Hopelijk is het snel opgelost, maar als je nog vragen hebt, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Majj,

Dat is inderdaad niet erg handig! :S

Even kort samengevat: Jouw iPhone was gevallen, waardoor het beeldscherm kapot was. Daarna kreeg je klachten, zoals het automatisch aanspringen van het scherm, de huisknop verzorgt ineens een soort kortsluiting en opstarten duurt lang. Heb ik zo de volgorde een beetje goed opgepakt?

Bij welke winkel heb je de telefoon laten repareren en is dit een erkende reparateur? Reparaties via Dynafix, de reparatiedienst waar wij mee werken, hebben standaard een garantie van 3 maanden. Als het dan nog niet goed gerepareerd is, dan heb je dus de mogelijkheid om de garantie op de reparatie aan te spreken. Ik weet in dit geval niet waar jij jouw telefoon hebt laten repareren, maar je kunt nagaan wat hun voorwaarden zijn. Het klinkt namelijk alsof er nog steeds een hardwareprobleem is en alleen een nieuwe batterij zou dat niet zomaar oplossen. Als je op de homeknop drukt en het toestel valt uit, dan duidt niet op een probleem met de batterij. Ik zou dus even de reparatievoorwaarden van de winkel doornemen en daar aanspraak op maken, indien mogelijk.

Ik weet niet waar je jouw toestel hebt gekocht, maar je kunt ook nog teruggaan naar de winkel waar je het toestel hebt gekocht. Daarnaast kun je ook bij de fabrikant terecht om je defecte toestel te laten repareren. Hopelijk kunnen ze het echter bij de winkel alsnog voor je regelen, aangezien zij de reparatie in eerste instantie uitgevoerd hebben.

We horen graag of alles zo duidelijk is! Hopelijk is het snel opgelost, maar als je nog vragen hebt, dan horen we het graag van je!
Hoi Majj, Ben jij nog verder geholpen met dit probleem?
MVG Demi
Reputatie 4
Badge +13
Hey Demi,

Leuk om te zien dat je de weg naar ons forum hebt gevonden. 😃 Uit je reactie begrijp ik dat je een vergelijkbaar probleem als Majj hebt, zou je mij misschien wat meer informatie over je probleem willen geven? En wat heb je al allemaal geprobeerd om het op te lossen? Heb je bijvoorbeeld al geprobeerd de telefoon te herstarten en is de meest recente update van de software geinstalleerd? Zo niet, zou je dit dan eens willen proberen. Deze handelingen zijn vaak al voldoende om een probleem te verhelpen!

Ik hoor het graag van je, dan kunnen we namelijk samen naar een oplossing zoeken!
Haha Bas, mijn hele telefoon doet het al maanden niet! Zie mijn topic.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Deem_

Ik heb zojuist op jouw eigen topic gereageerd, dus je kunt daar ook weer antwoorden!

Reageer