Beantwoord

Defecte camera iPhone 6 Plus (replacement program vraag)

• 7 april 2016
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

De i-sight camera van mijn iphone 6 plus weigert scherp te stellen. Ook na updaten IOS en factory reset geen verandering.

Dit is een bekend probleem van een bepaalde serie telefoons die geleverd werden tussen september 2014 en januari 2015. (bron: https://www.apple.com/support/iphone6plus-isightcamera/). Waaronder (na checken serial no.) ook de mijne.

Apple heeft hier een "replacement program" voor ingesteld waar mijn exemplaar ook voor in aanmerking komt ware het niet: "Wireless carrier partners are not participating in this program". Hier zal T-Mobile dus ook onder vallen.

Hoe gaat T-mobile hier mee om, wat zijn mijn vervolg stappen om een werkende camera te krijgen in mijn verder puntgave iphone?

Bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Amy 7 april 2016, 18:27

Hey Swentig,

Flink balen dat jij ook last hebt van dit probleem! Slim dat je al het een en ander geprobeerd hebt.

In dit geval kun je het toestel het beste ter reparatie aanbieden. Alle informatie over het aanmelden hiervan, verzekeringen en voorwaarden vind je op deze pagina op onze website. Een van de reparateurs neemt het toestel dan onder de loep. In de meeste gevallen heb je binnen 2 weken het toestel weer terug en werkt het weer als nieuw! 😉

Houd je ons op de hoogte hier?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Swentig,

Flink balen dat jij ook last hebt van dit probleem! Slim dat je al het een en ander geprobeerd hebt.

In dit geval kun je het toestel het beste ter reparatie aanbieden. Alle informatie over het aanmelden hiervan, verzekeringen en voorwaarden vind je op deze pagina op onze website. Een van de reparateurs neemt het toestel dan onder de loep. In de meeste gevallen heb je binnen 2 weken het toestel weer terug en werkt het weer als nieuw! 😉

Houd je ons op de hoogte hier?

Reageer