Beantwoord

Defecte usb kabel iPhone 5.

Geacht heer/mevrouw,

Sinds januari heb ik een abbonoment genomen op een Iphone 5.
Echter begon de usb kabel een paar dagen geleden met moeilijk contact maken met de telefoon. Ik moest hem steeds op een bepaalde manier neerleggen want, alleen dan laadde  hij de telefoon op. Helaas is het nu op een punt gekomen dat hij het helemaal niet meer doet. Ook op de computer doet hij het niet meer. Ik vind dit erg vervelend omdat, mijn telefoon leeg is en ik nu dus niet meer bereikbaar ben. Mijn vraag is dan ook valt een kapotte usb kabel ook nog onder  de garantie? zoja, waar moet ik dit verder afhandelen?

Ik hoop zo snel mogelijk van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Charissa Amelo
icon

Beste antwoord door Razza 1 juli 2013, 11:38

@Charissajane

Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk een goedwerkende kabel wilt hebben. Je kan je USB-kabel ter reparatie aanbieden via onze klantenservice (06 2400 1200) of in één van onze T-Mobile Shops. Vergeet niet om je aankoopbewijs mee te nemen als je naar een T-Mobile Shop gaat. Je hebt op Apple accessoires 12 maanden garantie, hier val jij dus ruim binnen. ;)

Daarnaast zie ik dat Lodan je in dit topic je al van een antwoord heeft voorzien. Zou je in het vervolg je vraag in 1 topic willen stellen? Op deze manier houden we overzicht op het forum. 😉 voor een volledig overzicht van onze huisregels kan je deze pagina bezoeken.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
@Charissajane

Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk een goedwerkende kabel wilt hebben. Je kan je USB-kabel ter reparatie aanbieden via onze klantenservice (06 2400 1200) of in één van onze T-Mobile Shops. Vergeet niet om je aankoopbewijs mee te nemen als je naar een T-Mobile Shop gaat. Je hebt op Apple accessoires 12 maanden garantie, hier val jij dus ruim binnen. ;)

Daarnaast zie ik dat Lodan je in dit topic je al van een antwoord heeft voorzien. Zou je in het vervolg je vraag in 1 topic willen stellen? Op deze manier houden we overzicht op het forum. 😉 voor een volledig overzicht van onze huisregels kan je deze pagina bezoeken.

Reageer