Beantwoord

[Discussie] Bespreek hier alles over de toekomstige Apple toestellen

• 15 maart 2013
  • 84 reacties
  • 62618 Bekeken

Toon eerste reactie

84 reacties

Badge +13
Ik denk dat het net als voorgaande jaren september word aangekondigd en dat okt/nov in Nederland.
Is er al meer bekend over de the iphone 6. Mijn abbo loopt bijna af ben benieuwd hopelijk komt ie snel haha
Pas als Apple hem echt zelf aankondigd zal er iets zinnigs over te zeggen zijn....   tot nu toe zijn er allen vage geruchten en er is nog niet eens een bevestiging van Apple over de specificaties die een volgende iPhone zal hebben.....reken op minimaal 6 maanden voor hij zal uitkomen en kijkend naar de geruchten wellicht zelfs nog later....
Badge +9
Aankondiging terug naar naar de oude datum, en gewoon tijdens een keynote over nieuwe producten ipv de WWDC die er eigenlijk niet voor bedoeld is.

Ik ga 'm ieder geval halen, omdat mijn 4S zijn tijd ondertussen al wel heeft gehad.
Ik hoop dat Apple de juiste keuze maakt, en ook aan een groter scherm gaat beginnen.
Hun grootste kracht zou meteen hun grootste zwakte kunnen worden:
iPhones zijn universeel qua schermformaat, zelfde grootte in de original, 3G, 3GS.
4 en 4S hadden wel dezelfde verhouding, maar alleen Retina (dus elke afbeelding kon gewoon 2X groter) en bij de 5 is het eerste stapje gezet voor een nog groter scherm

Dit is natuurlijk erg leuk voor ontwikkelaars, omdat die gewoon elke afbeelding er 2X hoeven in te zetten (vanaf dit jaar is de support van de 3GS compleet weggevallen, en de 4 valt ook langzaam weg) zodat ontwikkelaars zich niet meer bezig hoeven houden met non-retina schermen.

Brengt Apple nu weer een iPhone met een ander schermformaat uit, moeten ontwikkelaars rekening houden met een 3e schermformaat.

Als de support voor de iPhone 4S ook een aantal jaar weg is, hoeven ontwikkelaars daar ook geen compatible apps voor te maken, wat dan ook weer scheelt.

Toch hoop ik dat er een bepaald aantal goede upgrades inzitten zodat het weer ècht een high-end telefoon is, met de nieuwste beste beschikbare hardware.
Ze zouden eens echt nuttige dingen toe moten voegen, zoals multitasking, software die ook werkelijk iets doet met de 64 bits SOC, standaard aansluitingen en settings die een leek kan begrijpen.

Met alleen een groter scherm word het gat met Android alleen maar groter denk ik, Apple kennende zal men een iets groter scherm direct aangrijpen de prijs ook fors te laten stijgen. Nu zal dat geen probleem zijn voor Apple zelf want de fanboys kopen hem toch... maar als ze maar blijven roepen dat men de andere markten ook wilt bedienen zul je toch met een betaalbaar toestel moeten komen...

Toch is het alleen maar goed als Apple met een beter toestel komt, over en weer jat men de beste dingen van elkaar en dat zorgt ervoor dat zowel Android als Apple in beweging blijft.... Alleen zou het in mijn ogen beter zijn als men elkaar aftroeft met echt nuttige dingen..... Saffierglas is bij lange niet de meest krasvast oplossing dus ook net als een vingerscanner gewoon weer een gadget die de prijs omhoog kan brengen voor een nog hogere marge en voor een gebruiker niet echt iets toevoegt....

Ik hoop dat IOS8 eindelijk multitasking geeft voor mijn Ipad.....anders mag die ook in de verkoop lolz

En de nieuwste hardware... dat zie je eigenlijk nooit bij Apple... en natuurlijk met een reden, als je maar eens in de twee jaar een nieuw model uitbrengt met tussentijds een update kan dat ook niet, men moet zich toch vast houden aan de twee jaar want niet veel mensen kopen hun iPhone die hebben hem met een twee jarig contract..... zelfs Samsung en HTC verkopen (in Europa) meer losse toestellen als Apple en die zijn ook niet bepaald goedkoop....
Spannend hoor hoe de nieuwe iPhone ons gaat verrassen.

De eerste iPhone blijf ik toch het mooist vinden.

Hoop dat de iPhone niet te groot gaat worden. Hij moet makkelijk en goed in je handen liggen.

Wacht nog even moet nog een nieuwe telefoon na verlies van mij huidige. Nu even leentoestel
Reputatie 1
Volgens de Telegraaf van 28 augustus j.l.

'Apple presenteert iWatch op 9 september'

SAN FRANCISCO -
Apple lanceert op 9 september niet alleen twee nieuwe iPhones, het techbedrijf uit Cupertino presenteert op die dag ook zijn iWatch. Althans dat denkt Re/code te weten.

De iWatch van Apple wordt uitgerust met HealthKit, de software waarmee gebruikers op verschillende manieren hun gezondheid kunnen bijhouden. Ook zal de smartwatch samenwerken met HomeKit, waarmee aangesloten huishoudelijke apparaten kunnen worden aangestuurd, meent Re/code.

De techwebsite zei in juni nog dat Apple zijn smartwatch waarschijnlijk in oktober zal presenteren, omdat er dan naar verluidt ook een groot Apple-evenement op de kalender staat. Een analist van KGI Securities zei vorige week juist dat de kans aanwezig is dat Apple de lancering van de veelbesproken smartwatch uitstelt tot 2015.

Toch zou het goed kunnen dat Apple de iWatch op 9 september onthult en vervolgens op een latere datum daadwerkelijk lanceert.
Uitloggen
Reputatie 5
Nog een paar uurtjes.... wat verwachten jullie er van? Staat de pagina waarop de live stream wordt weergegeven al open in de browser? 🙂
Nog een paar uurtjes.... wat verwachten jullie er van? Staat de pagina waarop de live stream wordt weergegeven al open in de browser? :) Ohh hebben hebben hebben! T-mobile is altijd 1 van de eersten met nieuwe iphone abbonnementen daarom ben ik ook bij jullie.. maar uhm 26 September dus:?
Reputatie 1
Hi,

Deze vraag is waarschijnlijk al een x aantal keren gesteld maar hij is voor mij nog steeds onbeantwoord.

Ik ben al een aantal jaar klant bij t-Mobile en vandaag verloopt mijn contract.

Ik wil graag wachten met het verlengen tot de iPhone 6 verkrijgbaar is, ik begrijp echter dat deze nog niet te bestellen is.

Is er hier iemand die mij uit kan leggen hoe ik er voor kan zorgen dat ik de iPhone heb zodra deze beschikbaar is? En heeft het wachten gevolgen? Het is toch niet zo dat mijn contract stilzwijgend met 2 jaar wordt verlengd of dat mijn contract zomaar ineens wordt stopgezet?

Ik ga er van uit dat mijn abbonnement gewoon doorloopt en vanaf nu maandelijks opzegbaar is.

Ik hoor graag van jullie.
Alvast bedankt!
Reputatie 2
Beste,

Wanneer kan ik mezelf aanmelden voor de reservering van een Iphone 6?
Of vanaf wanneer is dit mogelijk?

Mvg Michael
Reputatie 2
Hi,

Deze vraag is waarschijnlijk al een x aantal keren gesteld maar hij is voor mij nog steeds onbeantwoord.

Ik wil graag wachten met het verlengen tot de iPhone 6 verkrijgbaar is, ik begrijp echter dat deze nog niet te bestellen is.

Is er hier iemand die mij uit kan leggen hoe ik er voor kan zorgen dat ik de iPhone heb zodra deze beschikbaar is? En heeft het wachten gevolgen? Het is toch niet zo dat mijn contract stilzwijgend met 2 jaar wordt verlengd of dat mijn contract zomaar ineens wordt stopgezet?

Ik ga er van uit dat mijn abbonnement gewoon doorloopt en vanaf nu maandelijks opzegbaar is.

Alvast bedankt!

Je contract wordt maandelijks opzegbaar, dus je kunt zonder problemen wachten tot de 26ste als die iPhone 6(Plus) verkrijgbaar zal zijn en dan verlengen. Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord.
Reputatie 2
Beste,

Wanneer kan ik mezelf aanmelden voor de reservering van een Iphone 6?
Of vanaf wanneer is dit mogelijk?

Mvg Michael

In de V.S. begint de pre-order mogelijkheid op 12 September en wordt die gereleased op de 19e en als het in Nederland op de 26ste gereleased wordt, zou het heel goed kunnen dat de pre-order op de 17e open gaat. Maar dit is puur speculatief.
Jazeker! Maar pas ik 2015 ...
Nog een paar uurtjes.... wat verwachten jullie er van? Staat de pagina waarop de live stream wordt weergegeven al open in de browser? :) Ohh hebben hebben hebben! T-mobile is altijd 1 van de eersten met nieuwe iphone abbonnementen daarom ben ik ook bij jullie.. maar uhm 26 September dus:?

Toch vreemd dat andere providers via studentmobiel.nl al hun abbonementskosten/pakketten hebben en kan pre-orderen!!
Hi,

Alvast bedankt!

Je abonnement loopt gewoon door, en kun je ieder moment opzeggen.
Het enige nadeel is, dat je maandenlang teveel betaald!
Aangezien je je huidige mobiel meebetaald in je abonnement.
Dus is je abonnement eigenlijk afgelopen, dan betaal je nog steeds een bepaald bedrag voor je telefoon, zonde he?!
Ik doe dit echter al maanden, omdat ik wilde wachten op de nieuwe iphone...
Waarom is tmobile 2x duurder dan vodafone? Bij vodafone betaal je 100 euro voor de toestel iphone 6 plus 59 abbo kosten 16 gb 2 gig onbeperkt bellen onbeperkt smse en bij tmobile alleen al de toestel voor 299? Ik zit al jaren bij tmobile maar dit vind ik wel een heel groot verschil en ik ga overstappen!
Reputatie 6
Badge +13
Hallo @khelawan

Dat komt omdat je bij T-Mobile voor hetzelfde abonnement €10 per maand minder betaald.
Namelijk €49 per maand. Ik heb het goedkoopste vergelijking voor je opgezocht. IPhone 6 plus 16GB + onbeperkt bellen & SMS'en + 2000MB snel daarna onbeperkt 64/64kbps. Je moet eenmalig voor de iPhone €299 bijbetalen.

In vergelijking:
Vodafone:
€59*24+100+ €30 (aansluitkosten)= €1546
T-Mobile:
€49*24+299= €1475

Dus op een termijn van 2 jaar is T-Mobile goedkoper.
Aanbieding van T-Mobile vind je hier: https://www.studentmobiel.nl/iphone-6-plus/met/t-mobile-stel-samen-verlenging-2-jaar?bb=&gsm_bundle_id=2485&internet=&music=&mutual=&sms=&voice=270

Groetjes Leroy,
Waarom is tmobile 2x duurder dan vodafone? Bij vodafone betaal je 100 euro voor de toestel iphone 6 plus 59 abbo kosten 16 gb 2 gig onbeperkt bellen onbeperkt smse en bij tmobile alleen al de toestel voor 299? Ik zit al jaren bij tmobile maar dit vind ik wel een heel groot verschil en ik ga overstappen!

Zo zijn er meerdere aanbiedingen bij verschillende providers maar je moet zo opletten op de kleine details en berekeningen van de abonnementen dat uit eindelijk t-mobile wel een goede koop is met de iphone 6 plus
Dankjewel Leroy & priscil voor de reactie! Jullie hebben helemaal gelijk!
Reputatie 5
Zojuist op lees ik het volgende artikel op Tweakers. App ontwikkelaars kunnen aan de slag!

http://tweakers.net/nieuws/99758/apple-brengt-sdk-voor-horloge-watch-uit.html?nb=2014-11-18&u=2100

Welke app zou toegevoegde waarde bieden op de smartwatch?

Persoonlijk denk ik meteen aan sportapps en gezondheid. Speculeer maar raak
Reputatie 6
Badge +13
Ik had het gelezen! :)
Ik vind dat de volgende apps wel handig zijn:
- Kort overzicht van My T-Mobile (Dus verbruiksstatus)
- Nieuws in een verkorte weergave
- Dropbox of andere cloud om foto's etc. te uploaden
- 9292
- Barcode scanner
- Runkeeper
- Shazam
- Maps
- Mail (Gmail of Outlook)
- Buienradar
- Tune In Radio

Dat is wel mijn lijstje denk ik wat voor een toegevoegde waarde zou kunnen hebben. 🙂
Reputatie 5
Lees weer een gerucht op Tweakers :-)

Zoals de meeste Apple fans wel weten hebben zij Beats overgenomen.
Gerucht: Apple gaat de beats streamingdienst integreren met iOS en de naam veranderen.

Het gerucht neem ik aan voor waar :-)
Waarom de naam veranderen en hoe zou het gaan heten.
Suggesties voor Apple?

http://tweakers.net/nieuws/99781/gerucht-apple-gaat-beats-streamingdienst-integreren-met-ios.html?nb=2014-11-19&u=2100
iBeats

Reageer