Beantwoord

[Discussie] Bespreek hier alles over de toekomstige Apple toestellen

• 15 maart 2013
  • 84 reacties
  • 62618 Bekeken

Toon eerste reactie

84 reacties

Altijd als er een nieuwe iphone komt, vind ik de vorige versie mooier dan de nieuwe, maar uiteindelijk vind ik de nieuwste toch mooier en wil ik weer een nieuwe iphone! Heel slim
Reputatie 7
Badge +15
Er is al een tijdje geen activiteit meer hier in het Apple geruchten topic! De iPhone 7 komt er aan! ;)

Wat vinden jullie hier van? Dit concept ziet er wel gaaf uit! Jullie al andere geruchten gespot waar je enthousiast van wordt?

Reputatie 7
Badge +15
De iPhone 6C is onderweg!

Er zijn online veel geruchten over te vinden. Komt hij dit jaar nog uit? Of toch pas in 2016? Krijgt hij een plastic behuizing of toch een metalen body. Ik lees overal weer andere dingen! 😉

Wat vinden jullie van de budgetmodellen van Apple zoals de iPhone 5C en nu dan de 6C? 🙂
Reputatie 6
Badge +13
@Amy

De iPhone 6C wordt volgend jaar pas verwacht. 😉
Die krijgt dan de processor en graphics van de iPhone 6.
Metalen body wordt verwacht, is op foto's gezien.
http://www.techzoom.it/wp-content/uploads/2015/08/iphone-6c-e1438688484564-620x400.jpg
Ik vind het voor die prijs niet waardig. Je kan dan beter €100 bijleggen. Dan heb je een volwaardig iPhone model.
Afgelopen jaar precies hetzelfde. Waren prijsverschil was €100 tussen de 5S en 5C.

Maar eerst nog de iPhone 6S afwachten @Amy.
- Zelfde behuizing als iPhone 6.
- 12 megapixel camera (4K filmen?)
- Camera voor: 5 megapixel
- 2 GB ramgeheugen
- A9 processor en graphics
- LTE Cat. 6 chip (snelheden tot 300 Mb/s op LTE-Advanced / 4G+ netwerk).
- Apple Pay wordt uitgerold.

Ik hoop nog steeds op een Saffier scherm. 🙂
iPhone mag van mij nieuwe kleur eraan toevoegen
Reputatie 6
Badge +13
iPhone mag van mij nieuwe kleur eraan toevoegen
Betrouwbare bronnen zeggen dat Apple de kleur ''roze'' toe gaat voegen. 😉
Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien maar daar moeten we nog jaartje voor wachte
Reputatie 6
Badge +13
Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien maar daar moeten we nog jaartje voor wachte
Nee, dat nieuws kwam naar buiten dat het met de iPhone 6S wordt uitgerold. :)
We zullen zien op 9 september.
Reputatie 7
Badge +15
Haha nice! Ik vind dat Apple eigenlijk al best wel kleurrijk bezig is. Ik heb nu een blauwe 5C maar ik denk dat mijn volgende toestel gewoon weer een simpele kleur gaat worden. Ben een beetje op het blauw uitgekeken haha!

Ik lees net dat de lancering van de 6S waarschijnlijk op 9 september is. Ben benieuwd wat het ons allemaal gaat brengen!
Reputatie 7
Badge +15
Vanavond is het dan eindelijk zover! Onder andere de nieuwe iPhones worden gepresenteerd. Op iPhoned las ik terug dat de belangrijkste vernieuwing in de toestel de Force Touch zal zijn. Hiermee worden verschillende soorten drukken op het scherm geregistreerd.

Op iCulture vind je terug hoe je vanavond om 19:00 uur het event live kunt meekijken. Gaan jullie het ook volgen? :8
Reputatie 5
Chips, snacks staan al klaar.
En vergeet niet de front camera met flits en meer pixels op de back camera ;)
Meer ruimte binnenin, dus ik gok op een grotere batterij....
Apple watch is er whoop whoop
Ben benieuwd naar iPhone 7
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ilaydajara,

Allereerst welkom op het forum!

Leuk dat je reageert in dit topic! Ik ben ook nieuwsgierig naar de iPhone 7! Toevallig is er dinsdag mogelijk een video van de iPhone 7 opgedoken! 😉 Hier kun je 'm bekijken. We moeten helaas nog even geduld hebben voordat de nieuwste iPhone uitkomt. Welk toestel gebruik je nu? Ben je van plan om de iPhone 7 tegen die tijd te kopen?
Er zijn ook geruchten over een verbeterde iPhone 5s
Wat vinden jullie van de berichten van de iPad air 3?
Veel
Wat vinden jullie van iphone 5c
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi allemaal,

Volgens 'de geruchten' zal het niet lang meer duren voordat Apple weer een nieuw toestel gaat introduceren. Namelijk een kleinere versie van de iPhone 6(s). Ik kwam de onderstaande video tegen. Is dit wat je verwacht van een kleinere iPhone 6(s)? Wat zou jij graag willen zien in de nieuwe iPhone?

Persoonlijk hecht ik veel waarde aan een goede accu die lang mee gaat. Een camera met een optische zoom functie zou ook een mooie bijkomstigheid zijn. Ik ben erg benieuwd naar jullie verwachtingen. :)

Wanneer in pre order bij jullie?
Reputatie 7
Badge +20
Hi peet23,

Welkom terug op ons Forum!

Wat leuk dat je interesse hebt in dit toestel. De Pre-sale is vandaag begonnen. Op deze pagina vind je hier meer informatie over.

Heb je al eerder een iPhone gehad? :8
Nee ik heb altijd Samsung:) ...nu ook de s7 edge
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peet,

Haha oke. Ik had voorheen ook Samsung. Hoe bevalt de S7 Edge tot nu toe? 🙂
Reputatie 2
Ik hoef echt niks nieuws meer! Tis allemaal niet goedkoop, de vooruitgang vaak echt te klein! En we moeten volgens mij ook os tevreden zijn met wat we hebben!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Quenna,

De Apple toestellen blijven de laatste paar keren inderdaad veel op elkaar lijken! Welk toestel heb je nu? Ben je daar wel tevreden mee? :8

Reageer