Beantwoord

[Discussie] Bespreek hier alles over de toekomstige Apple toestellen

Toon eerste reactie

84 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Even weer wat leven blazen in dit topic! 😉

Een vergelijking tussen alle iPhones ooit gemaakt. Wat vinden jullie er van?

https://www.youtube.com/watch?v=Xao2lK13t78
Reputatie 7
Badge +15
Zitten jullie ook al weer met smart te wachten op de nieuwe iPhone?;)
Reputatie 6
Badge +13
Ik ben van plan om de iPhone 7 Plus 128 GB te kopen. 🙂
Ik wacht inderdaad met smart af!

Er is alleen veel onduidelijkheid over de naam. Haha
Maar het voordeel is wel dat ze een 32 GB instapmodel maken.
Eindelijk van die 16 GB modelletjes af. Is veel te weinig.
Daarna komt 128 GB en vervolgens een whopping 256 GB.

We zullen het gaan zien over een paar weken! 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Het ligt er een beetje aan hoe het financieel er uit gaat zien of ik 'm haal, maar over het algemeen ben ik wel erg benieuwd hoe die er uit gaat zien.

Persoonlijk verwacht ik een nieuw design. GEzien de 3G/3GS vrijwel iedentiek waren, de 4/4S identiek, 5/5S identiek (en 5C als tussendoortje iets apart), 6/6S (+) identiek.

Daarom verwacht ik dat Apple de trend wel een beetje zal volgen en een iets ander design zal maken.
Wel hoop ik dat ze eens een keer wat hardwarematige veranderingen brengen waar we iets aan hebben. Niet alleen weer een betere camera (leuk dat ze goed zijn, maar camera's zijn een extraatje, geen key focus.) maar voornamelijk een betere netwerkchip. Zo langzamerhand wordt alles mobiel, met mobiel netwerk, dus de Cat-9 chips mogen ze eigenlijk wel standaardiseren in mobiele apparatuur.

Wat betreft nieuwe functies hoop ik eigenlijk op zoiets als Microsoft heeft met Continuum. Maar dan iets meer basic.
Aansluiten op een dock dat je een iOS omgeving krijgt om op te werken. Een simpele omgeving die enkel ondersteuning bied voor je agenda, contactpersonen, internetbrowser, email, en wat iWorks/Office apps (mits je Office hebt geïnstalleerd, anders gewoon een Online iWorks omgeving)

Hiermee kun je simpele "on the go" stations maken. Voor sommige mensen zou dit een geweldige tussenoplossing zijn die geen compleet nieuwe computer willen (omdat ze hun telefoon al hebben) maar wel het gemak van een computer willen hebben.
Reputatie 4
Badge +7
Tekort aan iPhone 7 and iPhone 7 plus exemplaren

https://www.allaboutphones.nl/iphone-7-plus-tekort-apple/
Reputatie 7
Badge +15
Op Unilad staan nu nieuwe foto's van hoe de nieuwe toestellen eruit kunnen gaan zien.

Moet zeggen dat die zwarte er wel heel vet uitziet! 😮
Reputatie 7
Badge +15
Nog eventjes! 🙂

Op deze pagina kun je het Apple Event live meekijken!
Reputatie 4
Badge +7
De draadloze oordopjes al gezien?
Reputatie 7
Badge +15
Ik ben ze nu al kwijt.. de oordopjes! 😉

In dit topic kunnen jullie mee kletsen over het Apple Event en de nieuwe toestel(len)!

Reageer