Beantwoord

[Discussie] Bespreek hier alles over de toekomstige Apple toestellen

• 15 maart 2013
  • 84 reacties
  • 62618 Bekeken

Hier kun je al je gedachtespinsels kwijt over alle toekomstige Apple toestellen. Deel gerust je informatie en speculaties met andere forumleden!

Regeren is vooruitzien.. 🙂
icon

Beste antwoord door Amy 11 mei 2016, 11:17

Even weer wat leven blazen in dit topic! 😉

Een vergelijking tussen alle iPhones ooit gemaakt. Wat vinden jullie er van?

Bekijk origineel

84 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Ik ben van plan om de iPhone 7 Plus 128 GB te kopen. 🙂
Ik wacht inderdaad met smart af!

Er is alleen veel onduidelijkheid over de naam. Haha
Maar het voordeel is wel dat ze een 32 GB instapmodel maken.
Eindelijk van die 16 GB modelletjes af. Is veel te weinig.
Daarna komt 128 GB en vervolgens een whopping 256 GB.

We zullen het gaan zien over een paar weken! 🙂
Reputatie 1
Volgens de Telegraaf van 28 augustus j.l.

'Apple presenteert iWatch op 9 september'

SAN FRANCISCO -
Apple lanceert op 9 september niet alleen twee nieuwe iPhones, het techbedrijf uit Cupertino presenteert op die dag ook zijn iWatch. Althans dat denkt Re/code te weten.

De iWatch van Apple wordt uitgerust met HealthKit, de software waarmee gebruikers op verschillende manieren hun gezondheid kunnen bijhouden. Ook zal de smartwatch samenwerken met HomeKit, waarmee aangesloten huishoudelijke apparaten kunnen worden aangestuurd, meent Re/code.

De techwebsite zei in juni nog dat Apple zijn smartwatch waarschijnlijk in oktober zal presenteren, omdat er dan naar verluidt ook een groot Apple-evenement op de kalender staat. Een analist van KGI Securities zei vorige week juist dat de kans aanwezig is dat Apple de lancering van de veelbesproken smartwatch uitstelt tot 2015.

Toch zou het goed kunnen dat Apple de iWatch op 9 september onthult en vervolgens op een latere datum daadwerkelijk lanceert.
Reputatie 5
Nog een paar uurtjes.... wat verwachten jullie er van? Staat de pagina waarop de live stream wordt weergegeven al open in de browser? 🙂
Nog een paar uurtjes.... wat verwachten jullie er van? Staat de pagina waarop de live stream wordt weergegeven al open in de browser? :) Ohh hebben hebben hebben! T-mobile is altijd 1 van de eersten met nieuwe iphone abbonnementen daarom ben ik ook bij jullie.. maar uhm 26 September dus:?
Reputatie 6
Badge +13
Ik had het gelezen! :)
Ik vind dat de volgende apps wel handig zijn:
- Kort overzicht van My T-Mobile (Dus verbruiksstatus)
- Nieuws in een verkorte weergave
- Dropbox of andere cloud om foto's etc. te uploaden
- 9292
- Barcode scanner
- Runkeeper
- Shazam
- Maps
- Mail (Gmail of Outlook)
- Buienradar
- Tune In Radio

Dat is wel mijn lijstje denk ik wat voor een toegevoegde waarde zou kunnen hebben. 🙂
Reputatie 4
Weet iemand of er ook een Apple-horloge komt? Heb daar iets vaags over gehoord maar is het ook echt waar?
Reputatie 6
@ Molina,

Ben er zelf ook erg benieuwd naar :)

Helaas zijn het voorlopig alleen nog hardnekkige geruchten.
Ke kunt in dit artikel van MacWorld wel e.e.a. aan informatie (naja, geruchten) teruglezen. :)
Badge +9
Ik verwacht een Apple Smartwatch binnen een redelijke tijd, ik geef het nu meer kans dan een Google Glass idee, het valt minder op, en horloges zijn toch al gebruikelijker.

Binnenkort de 128GB variant van de iPad, vooral voor zakelijke doeleinden, maar toch goed gebruikelijk voor films, boeken en muziek, en grotere games.
Ik zie de iPad als een toekomstig game-platform, net als de PSP en NDS, alleen iets functioneler.
Reputatie 6
iPad kan als game platform gaan gelden, dat wel ja.

Al zal deze niet voor alle games even geschikt zijn, her en der laat besturing (en de mogelijkheden daartoe) nog iets te wensen over 🙂
Badge +9
iPad kan als game platform gaan gelden, dat wel ja.

Al zal deze niet voor alle games even geschikt zijn, her en der laat besturing (en de mogelijkheden daartoe) nog iets te wensen over :)

Steeds meer fabrikanten kiezen ervoor om acessoires te ontwikkelen voor de iPad/iPod/iPhone die als Console kunnen dienen.

Een voorbeeld hiervan is de iCade:
http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2010/04/icade_ipad_arcade_cabinet1-540x459.jpg

Als er wat Fabrikanten gaan samenwerken met ontwikkelaars kun je over een niet al te lange tijd de iPad onder volwaardige consoles rekenen, door een console-cover, waar knoppen etc. opzitten voor betere besturing
@ Alexm2119

Ik zie dat jouw vraag al in dit topic is beantwoord. Om het Forum voor iedereen overzichtelijk te houden wil ik je vragen om je vraag voortaan maar op een plek te stellen, dan krijg je ook het snelst antwoord. Dit staat overigens ook in de huisregels van het Forum 🙂
Badge +9
Even een kleine update :)

Het volgende is wel in het Engels, maar zeker voor mensen die de iPad/iMac/Apple TV/iPhone/iPod oid als gameconsole willen gaan zien:

At a Glance
The new Game Controller framework, added in iOS 7 and OS X v10.9, makes it easy to find controllers connected to a Mac or iOS device. Once discovered, your game reads control inputs as part of its normal gameplay. There are three kinds of controllers available:

A standard form-fitting controller: An iOS device sits inside the controller and the player can access both the iOS device’s screen and the controller elements.
An extended form-fitting controller: An iOS device sits inside the controller and the player can access both the iOS device’s screen and the controller elements.
An extended wireless controller: A controller that wirelessly connects to an iOS device or Mac.
The standard and extended controllers have specific, predictable control configurations.

Controllers Must Be Optional
If you write a game that supports controllers, there must also be a way to play the game without a controller. On an iOS device, that means taking advantage of the touch screen and the integrated sensors in the device. On OS X, this usually means an interface based on the keyboard and mouse. Either way, controllers must enhance gameplay—they must not be required.

Hierbij zijn 2 voorbeelden geplaatst:

http://i44.tinypic.com/2qwk6c0.png

http://i44.tinypic.com/9iwa5w.png
Reputatie 7
Volgens iPhoneclub en een foto die ik net wat anders belicht heb, is er een iPhone met ander modelnummer te zien! Wat denken jullie? Je moet (behoorlijk) wat inzoomen op het modelnummer!

Wat zouden jullie van de iPhone 5 verwachten? We zijn erg nieuwschierig naar jullie verwachtingen en meningen!
Reputatie 4
Er gaan al nieuwtjes rond dat er 4 Nieuwe komen, een 5S een goedkope iPhone.
Dan word er ook nog gezegt dat er 2 komen met een groter scherm, 1 met 4,7'' en 1 met 5,7''.

Of dit waar is weet ik niet zeker, op veel nieuwssites is dit te lezen en ook veel bronnen bevestigen zo'n plannen.
Of het slim is van Apple, denk het niet, een 5,7'' iPhone, wat moet dat wel niet kosten? 1200 EUR? haha.

Beetje veel iPhones in een keer denk ik.
Badge +9
De foto is raar, en in mijn ogen bewerkt ook.

Als je naar bepaalde punten kijkt (hoeken, randen, Apple logo en het woord iPhone) is het een foto van een stilstaand beeld geweest.

Als ik alleen naar de flitser en 't kleine microfoon gaatje naast de camera bekijk, is de foto bewogen (gedraaid of verschoven). iets wat niet klopt met de rest van de afbeelding.

Vooral de opgeslagen kwaliteit vindt ik raar, alsof het uit een filmpje is opgenomen en daarna in extreem lage kwaliteit is opgeslagen.

Ik heb serieuze twijfels over deze afbeelding dat het een nieuwe iPhone betreft.
Reputatie 7
Ik zat er ook echt even over na te denken, op de achterkant staat alleen modelnummer A1414, wat ook wel opvalt, want die bestaat nog niet.

De foto is inderdaad wat bewerkt, ik heb de belichting van de foto die op iPhoneclub.nl staat, aangepast. Hierdoor was het mogelijk om het modelnummer af te lezen.

Die flitser ziet er erg uit alsof ze het gewone 'rondje' van de flitser wat uitgerekt hebben.

Ik denk ook niet dat Apple nog grotere iPhone's moet gaan maken, nu is het klein om mee te nemen, maar groot genoeg om de meeste dingen op te doen.
Reputatie 6
Badge +16
Wat vinden jullie van een budget iPhone naast een nieuwe high end iPhone?

Op verschillende nieuwssites zijn er al foto's opgedoken van iPhones met een felle kleur achterkant. Deze zouden qua prijs onder de huidige iPhone liggen. Zelf ben ik bang dat het een beetje kiddy overkomt. Dat gevoel heb ik nu namelijk ook met de laatste generatie iPod Nano's. Ik ben benieuwd naar jullie mening!
Reputatie 7
Ik ben ook wat bang dat het wat de kiddy en hip overkomt eerlijk gezegd. Wat ik wel mooi vind, is dat Apple met de iPhone zo ook mensen met een kleiner budget kan bereiken. 🙂 Ik hoop dat ze het toestel, ondanks dat het goedkoper is, nog wel het 'Apple-gevoel' geeft wanneer je het voor de eerste keer vastpakt en gaat gebruiken.:) Dan heeft Apple het eigenlijk precies goed gedaan, minder speciaal dan de high end iPhone, maar specialer dan andere merken en toch dat enthousiasme als je het uitpakt en gaat gebruiken.

De iPod Nano's van nu vindt ik opzich wel mooi, maar het komt me iets te fragiel over, zo dun is het hele apparaat. Je mag wel een beetje merken dat het in je broekzak zit. Het is nu zo klein en licht dat je hem zo kwijt zou kunnen raken.
Reputatie 6
Badge +16
Als ze het voor elkaar krijgen om de budget iPhones ook het Apple gevoel mee te geven dan doen ze het zeker goed. Daarnaast vraag ik me ook af wat zij nou eigenlijk verstaan onder budget iPhones. Hoeveel goedkoper zal die zijn dan bijvoorbeeld de iPhone 5 of eventuele 5s. Gaan ze dan niet concurreren met oudere modellen iPhones net als de iPhone 4s.

De iPod nano's vind ik echt net niet. Het is tenminste niet wat ik van Apple verwacht. Dit was de laatste iPod Nano die ik leuk vond.
Badge +9
Er zijn al vaker budget-telefoons geweest, eerst komen de 16-32(-64)GB modellen, en de Budget-modellen worden vervolgens 8GB, ze zijn amper verschillend van de normale modellen, dus de volgende logische stap is een 5 budget model (4S is overgeslagen somehow)

Die kwamen tegelijk uit met een nieuw model, dus heb je een op-1-na nieuwste model, minder geheugen, oftewel: dezelfde iPhone 4 die T-Mobile momenteel aanbied
Badge +9
Als we de geruchtenstroom mogen geloven, en er zijn hele duidelijke tekenen dat ze correct zijn, zal er een volgende budget iPhone komen met een plastic achterkant.

http://media.nu.nl/m/m1nxim6aodp4_wd320.jpg

Ze gaan terug naar bepaalde materialen zoals met de iPhone 3G/3GS ook was, een plastic backcover. Deze zouden makkelijker te kleuren zijn, en als we kijken naar de iPods die steeds in meer kleuren voorkomen, lijkt dit een vrij logisch vervolg.

http://media.nu.nl/m/m1nxje0a0bim_wd640.jpg

Er duiken namen op van iPhone 5C (c voor colour) en andere afbeeldingen en filmpjes met hoge kwaliteit achterkanten van kunststof.
Dit materiaal zou gebruikt gaan worden omdat het goedkoper is, makkelijker te produceren en minder breekbaar zou zijn dan de glazen achterkanten die nu gebruikt worden op de 4/4S.

Wat denken jullie hierover?
Zou een kunststof achterkant mogelijk zijn, en als deze terugkomt, wat vindt je er dan van?
Te goedkoop voor een Apple budgettelefoon? Een vreemde stap terug, of juist goed, omdat de achterkanten dan minder kwetsbaar zijn?

http://media.nu.nl/m/m1nxi8ua22ia_wd640.jpg
Badge +9
Vingerafdrukscanner, feit of fabel?

Als je een andere geruchtenstroom mag volgen, komt voor de nieuwe iPhone, de niet-budget versie, een vingerafdrukscanner.

Dit is gevonden in de broncode van de iOS 7 Beta 4

http://media.nu.nl/m/m1nxk15a08gt_std640.jpg

Dit is waar omdat:
De broncode is wat de software kan bieden, zit het er in geprogrammeerd, dan is het een functie die aanwezig is. De hardware is er beschikbaar voor, Dit komt in toekomstige modellen dan, meer vinger-afdruk scanners bestaan al langer in laptops.

Dit is niet waar omdat:
De broncode kan vervalst zijn (bijgewerkt), je kan de tekst selecteren, veranderen enzovoorts. Per type iOS apparaat wordt er een eigen versie gemaakt van iOS 7, de iOS 7 van een iPhone 4 is anders dan die van de iPhone 5. Als de iPhone 4, 4S en 5 geen vingerafdruk-scanner hebben, waarom zit het dan wel in de broncode?

Persoonlijk vindt ik het patroon-tekenen van Android handiger dan een vingerafdruk-scanner, die (naa rijn ervaring) nog redelijk vaak een false negatieve gaf, waardoor je niet in je eigen iOS device zou kunnen komen.

Discussier 🙂
Reputatie 2
Leuke aan Androids ontgrendelpatroon is weer dat je dit op een beetje vettig scherm zo kunt terugvinden 😉 Desalniettemin inderdaad een mooie functie.
Badge +9
Leuke aan Androids ontgrendelpatroon is weer dat je dit op een beetje vettig scherm zo kunt terugvinden 😉 Desalniettemin inderdaad een mooie functie.
Niet alleen dat, het kijkt ook makkelijk af, je kan makkelijk een patroon afkijken (gezien het patroon een felle groene lijn blijft) terwijl iemand bezig is.

Het enige wat ik wel vindt is dat het mooier is.
Reputatie 5
Als navolging op onze Facebookpost, waarin we onze wensen qua kleur hebben aangegeven.
De volgende vraag......

Stel Apple presenteert volgende maand iPhone modellen.
Hoe gaat het model heten en in welke kleuren denk je dat ze beschikbaar zullen komen?

[attach]1729[/attach]

Alvast een tip vanuit ons. Houd iPhone goed in de gaten.
Blijf op de hoogte en weet straks als eerste alle informatie omtrent kleuren en verkoop in Nederland.

Groetjes Arianne

Reageer