Vraag

Dual Sim contacten lijn fout ingesteld

  • 29 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 434 Bekeken

Reputatie 2

Goedendag,

 

Ik heb vandaag de iphone 11 ontvangen en ingesteld, maar ik heb denk ik een foutje gemaakt bij de instellingen in het begin.

Ik heb nu een esim met mijn prive telefoonnummer. Dat werkt prima.

Ik gebruik die voor alles, ook als standaardlijn.

Ik gebruik de nanosim voor mijn zakelijke telefoonnummer.

En nu komt het probleem, volgens mij heb ik in het begin de vraag gekregen welke sim er voor die contacten gebruikt moesten worden en nu heb ik daar per ongeluk (denk ik) de prive lijn gekozen.

Dus al mijn zakelijke contacten worden nu standaard gebeld vanuit mijn prive nummer.

Dat wil ik natuurlijk niet. Aangezien dat 300+ nummers zijn wil ik ze niet stuk voor stuk aanpassen.

Is er een slimmere manier?

Alvast hartstikke bedankt!

Sabrina van der Meer


2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hallo @djbabe1979 

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone!

Ik heb zelf geen iPhone maar als je een fabrieksreset uitvoert zou je toch in principe alles opnieuw moeten instellen?

Laat maar weten of het lukt.

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @djbabe1979 Kan je dat niet wisselen in je IPhone  bij instellingen 

Lees hier meer over eSim en toewijzen van nummer 

Groetjes

Reageer