Beantwoord

Duo simkaart op iPhone 5

• 24 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 187 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb een tweede toestel Iphone5 en overweeg een duo simkaart. Werkt het op dit toestel ook? Kon het nergens vinden op de voorgestelde pagina. Ik he al een Xperia Z5
icon

Beste antwoord door Jaimy 25 oktober 2017, 15:07

Hoi Francesca,

Ik wist het ook niet meteen uit mijn hoofd, dus ik heb even met je meegezocht!

De topresultaten via Google geven aan dat iPhone 5 geen optie tot Dual Sim heeft. Dat zie ik bijvoorbeeld op deze website terug en ook op deze website is dat terug te zien. Ik raad je dus af om voor een duo simkaart te kiezen. Je zou het nog wel even bij Apple zelf kunnen navragen - gewoon, voor de zekerheid! 😃
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Francesca,

Ik wist het ook niet meteen uit mijn hoofd, dus ik heb even met je meegezocht!

De topresultaten via Google geven aan dat iPhone 5 geen optie tot Dual Sim heeft. Dat zie ik bijvoorbeeld op deze website terug en ook op deze website is dat terug te zien. Ik raad je dus af om voor een duo simkaart te kiezen. Je zou het nog wel even bij Apple zelf kunnen navragen - gewoon, voor de zekerheid! 😃
Ahum... :P

@Jaimy
Dual Sim is niet hetzelfde als een duo-simkaart. Een dual sim toestel kan twee simkaarten gebruiken, een duo-sim gebruik je in twee apparaten. ;)

@Francesca
Het lijkt mij dat dat gewoon zou moeten werken, zolang je maar één toestel gebruikt. Als ze allebei aan staan kun je netwerkproblemen en/of verbroken verbindingen ervaren.

Reageer