Beantwoord

E-mail ophalen mislukt

• 6 juni 2016
  • 1 reactie
  • 926 Bekeken

Reputatie 2
Beste Lezer,
Sinds 21-05-2016 krijg ik bij het ophalen van mijn mail op mijn iPhone(4) de volgende meldingen:
" E-mail ophalen mislukt:
De e-mailserver 'pop3.live.com' reageert niet. Controleer of u de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen."
Ik heb al mijn accounts gecheckt en deze zijn juist ingevoerd.
Volgende melding:
E-mail ophalen mislukt:
De gebruikersnaam of het juiste wachtwoord voor 'Hotmail' is onjuist.
Deze heb ik ook gecheckt...nog steeds juist ingevoerd.
Accounts verwijderd en weer ingevoerd. Meldingen blijven hetzelfde.
Ik begrijp er niks van.
Voorheen deed dit alles prima en nu...nopes!
Help!::@
icon

Beste antwoord door Sam- 7 juni 2016, 11:45

Hi Alexander,

Wat balen dat het ophalen van je e-mail plotseling niet meer lukt. Goed dat je hierover navraag doet bij ons. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.

Heb je voordat je deze melding te zien kreeg toevallig een wijziging gedaan in de instellingen van je iPhone? Gebruik je bij het instellen van je mail de Hotmail knop of de Exchange knop? Zou je de Exchange knop willen gebruiken en daar je gegevens willen invoeren?

Op deze pagina vind je de instructies voor het instellen van je e-mail op een iPhone.

Ik ben benieuwd naar het resultaat!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hi Alexander,

Wat balen dat het ophalen van je e-mail plotseling niet meer lukt. Goed dat je hierover navraag doet bij ons. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.

Heb je voordat je deze melding te zien kreeg toevallig een wijziging gedaan in de instellingen van je iPhone? Gebruik je bij het instellen van je mail de Hotmail knop of de Exchange knop? Zou je de Exchange knop willen gebruiken en daar je gegevens willen invoeren?

Op deze pagina vind je de instructies voor het instellen van je e-mail op een iPhone.

Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Reageer