Beantwoord

Early renewal SPOED!!

• 9 november 2018
  • 2 reacties
  • 6529 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Beste gebruikers van het T-mobile forum,

Ik zit met een probleem en dat is namelijk dat mijn Iphone 8 plus aan de voor en achterkant is gebarsten... gisteren gebeurd doordat ik gestruikelt ben en aangezien wij een plavuizenvloer hebben.. mijn telefoon is met een behoorlijke klap op de grond terecht gekomen en tot overmaat van ramp aan de voor en achterkant gebroken zoals ik al zei..
nu is het zo dat de reparatie van het scherm aan de voorkant rond de 200 euro kost.
de reparatie van de achterkant kost ook rond de 200 euro en om 400 euro te betalen om hem te laten maken vind ik echt veel te duur.

ik baal er enorm van. Mijn abonemment is ingegaan op 1 oktober 2017 wat betekent dat ik er dus zeker nog een jaar mee moet. Ik kan niet nog een jaar rond blijven lopen met een telefoon die kapot is. Ben namelijk bang dat hij misschien in de loop van de tijd ook niet goed meer gaat functioneren.
heb vandaag een schade formulier ingevuld en online ingeleverd bij mijn inboedelverzekering maar ze willen het niet vergoeden. Heb wel een all-risk verzekering dus vond het nogal raar dat het dus niet mogelijk was.
ik ben niet bereid om 400 euro te betalen aan een telefoon reparatie. En aangezien er weinig opties over zijn.. ik hoorde dat er een mogelijkheid is om een ‘Early renewal’ aan te vragen.
dat zou dus inhouden dat ik eenmalig rond de 70 euro betaal en ik dan een nieuw toetsel krijg en dat abonemment daarvan pas ingaat op het moment dat mijn oude abonemment is afgelopen. Ik begrijp niet helemaal hoe het precies zit en ben hier wel benieuwd naar. Verder heb ik geen telefoonverzekering afgesloten op het moment dat mijn abonemment in is gegaan. Volgende keer misschien toch wel overwegen dat te doen haha.
Mijn vraag is dus of ik wat beter geinformeerd kan worden over de Early renewal.
Hopelijk heb ik voldoende informatie gegeven!

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Seccie 9 november 2018, 19:14

Hoi @4ft,

Welkom bjj de T-mobile community.
Vervelend dat je toestel kapot is gegaan vanwege een valpartij. Ik heb even de FAQ voor early renewals erbij gepakt. Daarin staat het volgende:

Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.
Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @4ft,

Welkom bjj de T-mobile community.
Vervelend dat je toestel kapot is gegaan vanwege een valpartij. Ik heb even de FAQ voor early renewals erbij gepakt. Daarin staat het volgende:

Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.
Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Heel erg bedankt voor de info! Als ik het goed begrijp blijf ik dus tot en met het einde van mijn abonemment elke maand hetzelfde bedrag betalen? En zodra mijn oude abonemment is afgelopen, gaat mijn nieuwe in?

Reageer