Beantwoord

Eenmalig 15GB gratis bij verlengen i.c.m. iPhone 7 (Plus)

• 16 oktober 2016
  • 13 reacties
  • 368 Bekeken

Hallo,

Op 30 september kreeg ik een mail over dat als ik voor 30 september mijn abonnement verleng, eenmalig gratis 15 gb extra krijg. Ook stond er vermeld dat ik in oktober meer informatie over krijg.
Ik vroeg me af via welke medium ik dat te horen krijg?
Alvast bedankt

Groeten
Kevin
icon

Beste antwoord door Amy 18 oktober 2016, 10:54

Hi Kevin,

Leuk om te zien dat je verlengd hebt met de nieuwe iPhone! 🙂

Alle klanten die deze interessemail hebben ontvangen en vóór 1 oktober verlengd hebben kunnen inderdaad deze 15GB ontvangen. Je zal hiervoor in oktober een SMS ontvangen. Met de code uit de SMS kun je eenvoudig de bundel activeren. Wanneer de SMS precies jouw kant op komt durf ik niet te zeggen maar je ontvangt hem in ieder geval deze maand nog! ;)

Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt Kevin? We helpen je graag verder hier!
Bekijk origineel

13 reacties

@Alexander_Ostlund
Graag gedaan. 🙂
Dank u
Hoi Alex, welkom op het klantenforum.

Dit vond ik in een ander topic: "Je kunt de code sms'en naar 2244 en dan 30 dagen gebruik maken van de bundel."
Code ontvangen, echter sms niet meer op telefoon, code achterhaald:) maar naar welk smsnr moet ik de code smsén.:?

groeten,
Alex
Reputatie 7
Badge +20
Thanks voor je vertrouwen, Maurice! :8
Hi Hajar,

Bedankt voor je bericht. Heb geen zorgen hoor 🙂 Heb vertrouwen dat het goed komt!!

Groeten Maurice
Reputatie 7
Badge +20
Hi MauriceGriet,

Ik verwacht dat je hem binnenkort ontvangt! Ik heb dit nog even doorgezet naar de afdeling die hierover gaat zodat we meer duidelijkheid kunnen krijgen. Geen zorgen de 15GB ontvang je sowieso!

Zodra ik meer weet, laat ik het je weten!
Beste Moderators,

Vandaag vieren we de eerste dag van een nieuwe maand. Helaas heb ik betreft de gratis 15GB bundel geen bericht in oktober mogen ontvangen. Kan ik deze één dezer dagen nog verwachten? Of moet ik andere stappen ondernemen? Graag jullie advies!!
Reputatie 7
Badge +20
Als ik in de tussentijd nog iets anders kan betekenen Maurice dan hoor ik het graag. 🙂
Hoi David,

Dan heb ik nog even tijd inderdaad :-)
Ik kreeg de mail in de week van 5 t/m 9 september. Las in eerdere reactie dat deze maand (oktober) het sms bericht komt om de bundel te activeren dus ik wacht die nog even af.

Bedankt voor je reactie.

Groeten Maurice
Reputatie 7
Badge +20
Hey Maurice,

Wanneer je de e-mail hebt ontvangen, dan krijg je deze ook, ongeacht de levertijd van de iPhone. Je ontvangt een persoonlijke code om de bundel mee te activeren. Deze code is tot en met 1 september 2017 geldig, dus je hebt de tijd om deze te verzilveren. ;)

Laat je het weten als wij je nog ergens bij kunnen helpen?
Dag Amy,

Aansluitend op dit topic. Ik heb inderdaad ook een mail gehad met deze aanbieding. Heb toen op 12 september de nieuwe iP7+ besteld. Vanwege levertijd pas na 5 weken ontvangen, afgelopen zaterdag, en dus niet voor 1 oktober kunnen verlengen. Vervalt deze aanbieding voor diegene die door de lange levertijd van de iPhone 7 meer dan een maand moesten wachten?

Groeten Maurice
Reputatie 7
Badge +15
Hi Kevin,

Leuk om te zien dat je verlengd hebt met de nieuwe iPhone! 🙂

Alle klanten die deze interessemail hebben ontvangen en vóór 1 oktober verlengd hebben kunnen inderdaad deze 15GB ontvangen. Je zal hiervoor in oktober een SMS ontvangen. Met de code uit de SMS kun je eenvoudig de bundel activeren. Wanneer de SMS precies jouw kant op komt durf ik niet te zeggen maar je ontvangt hem in ieder geval deze maand nog! ;)

Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt Kevin? We helpen je graag verder hier!

Reageer