Vraag

Eerste ervaringen met de iPhone 6 Plus?

Reputatie 5
Ik heb dus echt net mijn iPhone 5s verruild voor een iPhone 6 Plus 128gb.
De reden dat ik voor een plus gegaan ben ik heel simpel. Anders leek hij zo op de 5s. Een nieuw toestel moet wel voelen als iets nieuws, toch. Ik realiseer me dat dit vooral iets psychisch en wellicht ook wel vrouwelijk is 😉

Mijn eerste indruk is positief. Ik vind hem zeker niet TE groot, maar het typen is wel net iets anders vasthouden dan bij de 5s. Vooral voor mijn social apps, zoals G+, Pinterest, Facebook zie ik wel een voordeel. Gevoelsmatig komt het visuele veel beter naar voren op zo'n groot scherm.

Oproep aan alle ervaringsdeskundigen?
Wat vind je fijn, waar moet je aan wennen, plussen en minnen?
Tips & tricks voor 6 Plus gebruikers?

Zou jij de iPhone 6 Plus aanbevelen?

4 reacties

Reputatie 5
Bedenk me net nog een plus. Het is half acht in de avond en na een dagje intensief gebruik heb ik nog steeds 69% batterij!
BLIJ
Reputatie 6
Badge +13
Ik ben vooral benieuwd hoe de batterij het na enkele maanden doet het viel mij met de 5s op dat de batterij kwaliteit toch snel minder word.
Verder veel speel plezier en het doet dat een toestel echt anders moet zijn klinkt bekend dat wil ik ook altijd!
Reputatie 5
Ik zal het voor je monitoren, rosan1! Misschien dat de early early birds deze ervaring al kunnen delen?

Heerlijk hè dat spelen!
Reputatie 6
Badge +13
Ben benieuwd al bevalt de Galaxy s5 me ook erg goed moet ik zeggen!
En spelen is altijd leuk en lekker een beetje spelen met instelingen en nieuwe dingen.

Reageer