Vraag

email wordt niet verstuurd met bijlage

  • 4 december 2019
  • 3 reacties
  • 643 Bekeken

ik heb t-mobile email geinstalleerd op mijn ipad,als ik een test maail verstuur gaat het goed zo gauw ik er een bijlage aan toe wil voegen ,dan verstuurd hij het niet, heb alle poorten al geprobeerd, niks helpt.

wat te doen...


3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @P.steenbergen,

Krijg je een foutmelding als je een e-mail met bijlage probeert te versturen? Kun je aangeven welke applicatie je gebruikt voor je e-mail en welke iOS software versie er geïnstalleerd is op je toestel? 

We horen het graag van je.

Ipad air 2, en ik heb volgens de gegevens die t-mobile verstrekt alles ingevuld ios software 13.1

hij verzend hem niet en zet hem bij concepten,en hij kon de server niet vinden, 

Reputatie 7
Badge +20

@P.steenbergen Inmiddels is er een update. IpadOS13.3 Kijk eens of het nu beter werkt.

Ik kon ineens ook geen bijlage meer versturen. Sinds update (gisteren) werkt alles hier weer goed.

 Je kan ook via de ‘Apple support App’ Hulp vragen.  support klik hier

Ze bellen je meestal gelijk terug of op een dag/uur dat het jouw uitkomt en met toestemming kunnen ze in je ipad  meekijken en eventueel instellingen voor je aanpassen.

Kost niets! 
Succes! 

Reageer