Beantwoord

esim

• 22 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 1698 Bekeken

Stel ik ga over op dual Sim met behulp van e Sim voor mijn t mobile abo. en ik steek mijn zakelijk nummer in de Sim houder
van welk abonnement pakt de iPhone de data of kun je dat dan instellen?
icon

Beste antwoord door stefan.1997 22 augustus 2019, 20:17

Beste @slightlymad,

Goede vraag, gelukkig heeft Apple hierover nagedacht, en je kunt dit helemaal naar wens instellen. Tijdens het setup proces van eSIM kun je aangeven welke sim je als primaire SIM wilt gebruiken. Ook kun je instellen vanaf welke SIM je een data verbinding wilt ontvangen. Je kunt zelfs voor een optie kiezen om automatisch tussen de data abonnementen te wisselen naar de SIM met het beste netwerk en de beste dekking. Tenslotte kun je dit naderhand allemaal nog handmatig aanpassen.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste @slightlymad,

Goede vraag, gelukkig heeft Apple hierover nagedacht, en je kunt dit helemaal naar wens instellen. Tijdens het setup proces van eSIM kun je aangeven welke sim je als primaire SIM wilt gebruiken. Ook kun je instellen vanaf welke SIM je een data verbinding wilt ontvangen. Je kunt zelfs voor een optie kiezen om automatisch tussen de data abonnementen te wisselen naar de SIM met het beste netwerk en de beste dekking. Tenslotte kun je dit naderhand allemaal nog handmatig aanpassen.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
Hoi Stefan,
Dank je voor de snelle reactie hier heb ik wat aan
ga meteen een esim bestellen!
Reputatie 5
Badge +3
Mooi zo! Succes!

Reageer