Beantwoord

Externe luidspreker iPhone 5 kapot

• 5 januari 2014
  • 3 reacties
  • 224 Bekeken

Echt zo balen, heb de iPhone nu drie maanden en van de ene op het andere moment doet het geluid het niet meer zonder aanleiding maar gewoon tijdens het bellen..:( hoe gaat t mobile dit oplossen denken jullie, krijg ik een ander toestel als ik hem ter reparatie aanbiedt of wordt gewoon echt de mijne gerepareerd ? Ik ben een beetje bang dat ik iemand anders zijn toestel ervoor in de plaats terug krijg waar weer iets anders mee aan de hand is.... Iemand ervaring hiermee ?
icon

Beste antwoord door Lodan 6 januari 2014, 13:24

Hoi Lovemytwokids,

In dit geval zul je een nieuwe telefoon krijgen, het is vrij lastig te repareren ;)

Het zal niet gebeuren dat je een telefoon van iemand anders mee krijgt, een fout kan wel eens voorkomen, dan stuur je de iPhone terug, en krijg je alsnog een goede terug, die kans is echter enorm klein.

Als je bang bent om een refurbished toestel terug te krijgen, lees deze post eens door, hierin staat uitgelegd wat een refurbished toestel precies is en de voor/nadelen er van 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +9
Hoi Lovemytwokids,

In dit geval zul je een nieuwe telefoon krijgen, het is vrij lastig te repareren ;)

Het zal niet gebeuren dat je een telefoon van iemand anders mee krijgt, een fout kan wel eens voorkomen, dan stuur je de iPhone terug, en krijg je alsnog een goede terug, die kans is echter enorm klein.

Als je bang bent om een refurbished toestel terug te krijgen, lees deze post eens door, hierin staat uitgelegd wat een refurbished toestel precies is en de voor/nadelen er van 😉
Bedankt lodan dat je de moeite hebt genomen mijn vraag te beantwoorden 🙂
Beetje vreemd maar van de ene op het andere moment doet hij het weer !!!

Reageer