Beantwoord

Facebook contacten verwijderen

• 28 december 2017
  • 3 reacties
  • 397 Bekeken

Goedemorgen ,

Hoe kan ik in de nieuwe ios de facebookcontacten ut mijn contactenlijst krijgen.
IK heb er niks aan ze staan alleen in de weg.

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 december 2017, 16:49

Hoi Blieker,

Dat lijkt me inderdaad irritant!

Ik heb zelf ook een iPhone, maar bij mij zie ik dit niet terug in de instellingen. Ik heb daarom ook meteen met je meegezocht op internet en ik kwam dit artikel tegen. Daarin wordt uitgelegd hoe je dit kunt uitschakelen via de instellingen van je telefoon.

Lukt het op de manier die daar wordt uitgelegd? Ik ben benieuwd! Laat het me ook even weten als je er niet uitkomt, dan ga ik natuurlijk verder met je meezoeken en -denken!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Blieker,

Dat lijkt me inderdaad irritant!

Ik heb zelf ook een iPhone, maar bij mij zie ik dit niet terug in de instellingen. Ik heb daarom ook meteen met je meegezocht op internet en ik kwam dit artikel tegen. Daarin wordt uitgelegd hoe je dit kunt uitschakelen via de instellingen van je telefoon.

Lukt het op de manier die daar wordt uitgelegd? Ik ben benieuwd! Laat het me ook even weten als je er niet uitkomt, dan ga ik natuurlijk verder met je meezoeken en -denken!
Jaimy ,

Bedankt voor de moeite.
Helaas zitten deze instellingen niet meer op de iphone.
Dit kon in het verleden wel maar nu niet meer..

Groeten Michel
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Michel,

Ik heb ook gelijk even een collega aan z'n mouw getrokken die ook de allerlaatste versie van iOS op zijn iPhone heeft staan. Bij hem staan er ook geen opties voor Facebook in de contactenlijst, maar ook geen Facebookvrienden tussen zijn contacten. Het lijkt dus ergens anders verkeerd te gaan! Via de Facebook app staat er dus ook geen optie voor het uitzetten van deze optie?

Je kunt ook nog het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. In sommige gevallen levert een nieuwe softwareversie wat problemen op en die kun je met zo'n reset weer allemaal oplossen. Je strijkt als het ware dan even alle plooien glad! 🙂 In onze Toestelhulp vind je de instructies om dit uit te voeren. Zorg er wel eerst voor dat je een goede back-up van jouw toestel maakt, zodat je niets verliest. Ook die instructies vind je terug in onze Toestelhulp.

Ik ben heel benieuwd of het effect heeft gehad! Houd ons op de hoogte!

Reageer