Beantwoord

Facebook sluit zichzelf af op iPhone 7+

• 14 februari 2018
  • 8 reacties
  • 6381 Bekeken

Facebook sluit vanzelf af na paar seconden , heb al verwijderd en opnieuw geeinstaleerd maar blijft zelfde .
icon

Beste antwoord door Rolf M. 2 mei 2018, 09:05

Vervelend!

Eigenlijk nog twee dingen die je kunt doen;

- Reset van je toestel; instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel alle instellingen
- Restore van je toestel: instellingen > algemeen > stel opnieuw in > wis alle inhoud en instellingen

In het eerste geval zal dit er NIET voor zorgen dat je apps en informatie kwijt bent. In het tweede geval wis je alle inhoud en zet je het toestel terug naar fabrieksinstellingen > je raakt alles kwijt.

Het lijkt erop dat er software-matig iets niet helemaal meer lekker is... probeer eerst mijn 1e tip en daarna de 2e!

Laat je even weten of dit het oplost? 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +3
HI Sam1981,

Heb je toevallig ook al gekeken of jij de laatste software versie van je telefoon hebt?

Ik hoor graag van je!
Hey Johrick,

Alle updates zijn wel gedaan .
Of bedoel je andere software ?
Reputatie 4
Badge +3
Hi Sam,

Ik bedoel de software van je telefoon, dus de iOS versie. Is die helemaal uptodate?
Hi Johrick,
Ja die is helemaal uptodate.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sam,

Jammer dat het nog steeds niet is opgelost in jouw geval! :S

Ik heb rondgezocht op onze Community en kwam dit topic tegen. Het is weliswaar voor een Samsung, maar het idee is in principe hetzelfde. Ik geef je ook nog instructies mee om de cache te legen op jouw iPhone (zie punt 4).

Hopelijk werkt het met deze stappen! Ik ben heel benieuwd naar jouw reactie!
Nog steeds niet opgelost helaas
Reputatie 2
Vervelend!

Eigenlijk nog twee dingen die je kunt doen;

- Reset van je toestel; instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel alle instellingen
- Restore van je toestel: instellingen > algemeen > stel opnieuw in > wis alle inhoud en instellingen

In het eerste geval zal dit er NIET voor zorgen dat je apps en informatie kwijt bent. In het tweede geval wis je alle inhoud en zet je het toestel terug naar fabrieksinstellingen > je raakt alles kwijt.

Het lijkt erop dat er software-matig iets niet helemaal meer lekker is... probeer eerst mijn 1e tip en daarna de 2e!

Laat je even weten of dit het oplost? 🙂
Badge +13
Dat tweede ding maak wel een goede back up dus!

Reageer