Sticky

[FAQ] Alle vragen over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max

  • 10 september 2019
  • 80 reacties
  • 19008 Bekeken

Reputatie 2
  • T-Mobile Medewerker
  • 2 reacties
Hey Appleheads!

Welkom in deze FAQ over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max! Er is weer van alles bekendgemaakt en we snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw prachtige iPhone in handen kunt houden! We hebben een lijst veel gestelde vragen.

Let op! Ben je op zoek naar de actuele levertijden van jouw iPhone? Ga dan naar ons levertijdentopic. Wanneer de specifieke levertijden bekend zijn kun je klikken op jouw bestelde iPhone. Daar vind je dan de meest actuele levertijden van jouw toestel. Dit topic wordt geüpdatet wanneer er nieuws bekend is, zo ben je continu op de hoogte van de laatste levertijd van jouw iPhone.

Informatie over iPhone

Hoe kan ik mijn iPhone bestellen?Vanaf 13 september (14:00) kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen! Let op: online verlengen kan in dit geval niet via de My T-Mobile App maar wél via My T-Mobile op een computer/laptop!
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen!
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.


Gaan jullie ook de Apple Watch Series 5 aanbieden?Nee, wij gaan deze Apple Watch Series 5 niet opnemen in ons assortiment. Op dit moment ondersteunt T-Mobile het gebruik van Apple Watch zonder verbinding met een iPhone nog niet. Zodra dit wel kan, laten wij dit weten.

Bieden jullie e-SIM ondersteuning?Ja, vanaf 21 augustus 2019 ondersteunt T-Mobile de nieuwe technologie. Kijk voor actuele informatie op onze website.

Bestelling en levering

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis.

Kan ik mijn huidige iPhone inwisselen voor een iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max?Met Toestel Inruil kun je jouw oude iPhone (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel. Je kunt echter niet bij een lopend contract een oudere iPhone inruilen voor één van de nieuwe iPhones.

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik de iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max met een vervroegde verlenging bestellen?Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.


Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is
nietde e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.


Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.


Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!

80 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ah mijn nieuwe telefoon 😍
Reputatie 1
Om hoe laat is het mogelijk om een bestelling te plaatsen vrijdag? En raden jullie aan om te bellen of een verlenging via de webshop te doen?
Reputatie 7
Badge +20
@Hidden.nld

Nice! Voor welke iPhone ga je?

@D4rryl

Het is vrijdag vanaf 14:00 uur mogelijk om jouw bestelling te plaatsen. Beide manieren zijn goed geregeld, maar ik kan hierin geen advies voor je geven. Kijk zelf even wat voor jou het fijnste en handigste is, dan komt het vast goed! Succes alvast!
Reputatie 7
Badge +10
ik ga voor de pro @David, welke neem jij ?
@David , de specificaties op jullie website kloppen niet 😬

Mijn iPhone XS Max is helaas aantal weken geleden gestolen. Vorig jaar mijn abonnement verlengd met dat toestel erbij. Is het ook mogelijk om het toestel net zoals vorig jaar met korting te bestellen als vaste T-mobile klant, maar dan los? Zonder abonnement?
Is het bij T-Mobile bekend wat de nieuwe IPhones zullen gaan kosten?
Klopt het dat je voor 14:00 in de tmobile fysieke een pre order kan plaatsen?
Reputatie 7
Badge +20
@Hidden.nld

Mijn voorkeur ligt bij een andere fabrikant.. 😉 Maar het zijn wel echt mooie telefoons! Zeker de foto's zien er top uit!

@TomaszB

Bedankt voor de alertheid!

@sarahverhoef

De losse toestellen zullen net als voorgaande edities pas later aan bod komen. Eerst worden de telefoons in combinatie met een abonnement aangeboden. De korting ben ik echter niet bekend mee, dus daar kan ik sowieso niets over zeggen.

@DHNICKDH

Op dit moment nog niet, maar houd onze shop en site goed in het oog!

@bnk

Nee, dat klopt niet. Alle verkoopkanalen van T-Mobile zullen op dezelfde tijd van start gaan met de pre-orders. De winkel zal hier dus niet eerder mee van start gaan dan telefonisch en online.
Reputatie 2
@David ik kan mijn abbonement verlengen vanaf 18 september. Kan ik dan wel alvast as vrijdag de pre order plaatsen zodat ik hem 20 sept wellicht meteen kan ontvangen. Of moet ik echt wachten tot de 18e voordat ik een order kan plaatsen?
Reputatie 2
@David do we have an estimate in how much time will take to deliver the new iPhones? I remember getting a new iPhone X, 2 years ago, and it was a long time waiting! Bendankt!
Reputatie 4
Badge +2
Wel een mooie toestel, maar heb al een xs max 3 maanden geleden gekocht, daarom wacht voor de volgende, mat vindt het jammer met die camera’s
Reputatie 7
Badge +20
@DSM

Je kunt dan de order pas plaatsen op het moment dat je kunt verlengen, aangezien het ook om het abonnement bij de telefoon gaat. Je kunt denken aan een Early Renewal, maar daar zitten wel voorwaarden aan verbonden. Die keus is natuurlijk aan jou! 😉

@pleroy

Nope, no estimate. We're dependent on the deliveries from Apple and the demand for the specific devices, so there's no telling how long it will take for you to receive your order. But as always: 'First come, first serve!' and this envelops orders placed in the store, on the phone and online.

@h.charkaoui

Dan is het inderdaad enigszins overkill om nu alweer een nieuwe iPhone te nemen. Volgend jaar weer een nieuwe ronde! 😎
Reputatie 4
Badge +2
Inderdaad, omdat mijn toestel nog goed werkt 👊👍
Hi @David,

Ik mag al een jaar verlengen ondertussen, maar weet nou nooit precies hoe dat zit met het verlengen ervan als een telefoon zoals de nieuwe iPhone net uit komt. Kan ik vrijdag om 14:00 gewoon de iPhone 11 Pro kiezen en zeggen dat ik m'n huidige abonnement wil verlengen? Of hoe zit dat precies? En moet ik daar van te voren nog iets voor doen? Thanks!
Reputatie 4
Badge +2
Beste @Caspian009,

scroll helemaal naar boven. Hoe kan ik mijn iPhone bestellen, daar staat alles beschreven 👍
@David
Bedankt voor uw reactie!
Wat raad u aan qua levertijd? online of via de fysieke winkels?
Reputatie 7
Badge +20
@Caspian009

Wat @h.charkaoui zegt inderdaad! Thanks voor de hulp, H.!

@bnk

Dat maakt dus geen verschil, dat ligt helemaal aan hoe snel jij belt, online bestelt of in de winkel staat. Iedereen komt daarna dus op dezelfde wachtlijst te staan, daar zit geen onderscheid in.
Hallo,

Nu begrijp ik dat de IPhone 11 vanaf vrijdag 14:00 te bestellen is. Echter heb ik een abbonement en wil ik verlengen. Kan dit dan ook op dat moment of gaat het enkel om een los toestel.

Hoor het graag!
Beste T-Mobile,

Wederom een vraag vanaf mijn kant. Hoe zit het precies met het Apple TV jaarabonnement als je een nieuwe IPhone bij T-Mobile aanschaft. Ik las dat je bij elk nieuw Apple product je deze “gratis” erbij krijgt. Is dit ook bij jullie het geval?

Thanks!
Reputatie 1
Beste T-Mobile,

Wederom een vraag vanaf mijn kant. Hoe zit het precies met het Apple TV jaarabonnement als je een nieuwe IPhone bij T-Mobile aanschaft. Ik las dat je bij elk nieuw Apple product je deze “gratis” erbij krijgt. Is dit ook bij jullie het geval?

Thanks!


Dit zou in principe niets met T-Mobile te maken moeten hebben. Apple zal vast wel herkennen dat jouw iPhone 11 een nieuw product is, waarbij automatisch het Apple TV+ abonnement bij zit.
Reputatie 7
Badge +20
@Koch Je boft het gaat om verlengen met toestel en nieuwe abonnementen met toestel.
De losse toestellen komen meestal pas later.
Heb je al een keus gemaakt?
🍎

@DHNICKDH Apple TV+ is een actie van Apple bij alle nieuw apple producten.
Ik denk dat je automatisch een bericht krijgt dat je een jaar gratis gebruik kan maken van Apple TV+ als je met het nieuw product inlogt of een account aanmaakt.

Groetjes.
Ja Christien, ik ga voor de iPhone 11 mits de prijzen bijbetalen / kosten maandbedrag betaalbaar zijn! 😉
@David, is het ook mogelijk om een pre-order te plaatsen als ik van prepaid naar abonnement wil? Ik ben al postpaid klant bij T-Mobile en wil er een tweede abonnement bij met een nieuwe iPhone, met behoud van mijn prepaid nummer.
Hoi!

Twee vraagjes:
Ik wil graag m’n iPhone X inruilen, maar kan dit pas doen als ik een nieuw toestel heb natuurlijk. Kan ik die korting later nog inwisselen op mijn abonnement?

En, zijn de iPhones al ergens te bewonderen? Twijfel heel erg tussen de kleuren, en zou ze daarom graag in het echt zien.

Thanks!

Reageer