Sticky

[FAQ] Alle vragen over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max

• 10 september 2019
  • 60 reacties
  • 12753 Bekeken

Toon eerste reactie

60 reacties

@David is er al iets bekend over het eventuele bijbetalen van de iphone 11 pro (max)? Gaat dit ongeveer hetzelfde zijn als de iphone xs?
Reputatie 7
Badge +20
@CrisTien

Bedankt voor de hulp met je antwoorden! 💐

@TomaszB

Dat is zeker mogelijk! Dan plaats je een order voor een nieuw abonnement en vraag je vervolgens nummerbehoud aan voor het PrePaid-nummer wat je hebt en dan wordt dat telefoonnummer overgezet naar het tweede abonnement.

@JillSophie

De korting inwisselen later kan niet, de inruil moet echt op het moment van verlengen gebeuren (opsturen of in ruilen in de winkel). Je hebt in dit geval dan 2 opties:
  1. Je ruilt jouw toestel al direct in bij jouw bestelling en moet dan de tijd tot je jouw nieuwe iPhone krijgt overbruggen met een andere telefoon;
  2. Je wacht tot de door jou gewenste iPhone op voorraad is en ruilt jouw iPhone X pas op dat moment in bij de verlenging.
Op dit moment zijn de iPhones nog niet te bewonderen, maar vanaf volgende week vrijdag in de T-Shops wel! Dan kun je nog even rustig nadenken welke kleur je wilt! 📱

@lottebos94

Nope, niets over te zeggen nog. Morgen zie je de prijzen vanzelf verschijnen! 😉
Op dit moment zijn de iPhones nog niet te bewonderen, maar morgen in de T-Shops wel! Dan kun je nog even rustig nadenken welke kleur je wilt! 📱

Morgen al? 🧐 Op de dag van de pre-orders? Of bedoel je volgende week vrijdag als de iPhone daadwerkelijk in de verkoop is?
Reputatie 7
Badge +20
My bad, was iets te gretig inderdaad! Ik pas het ook gelijk in m'n oorspronkelijke reactie aan, maar dus inderdaad pas vanaf volgende week vrijdag! Thanks voor de alertheid, Tomasz!
Ik kan al 3 maanden mijn abbonement verleningen en wil dit vanmiddag gaan doen met de nieuwe iPhone 11 en of 11 pro. Kan dit of gaat de pre order alleen vanmiddag in voor losse verkoop?
Reputatie 7
Badge +20
@staub

Vanmiddag gaat juist om verlengingen en nieuwe abonnementen in combinatie met de nieuwe iPhones. Losse verkoop komt altijd pas een tijd later en is nu dus niet van toepassing.
https://www.cnet.com/news/t-mobile-gets-aggressive-offers-half-off-iphone-11-even-for-current-customers/

Geldt deze geweldige kortingsactie ook in Nederland?
Reputatie 7
Badge +20
@Berry14 Nog heel even geduld, om 14:00 uur weten wij alles. De prijzen die jij laat zien zijn zonder BTW dat moet je er wel nog bijtellen.
🍎🙈
Reputatie 7
Badge +20
En we zijn live! 🎊

Ga gauw naar onze webshop of een winkel bij jou in de buurt voor een verlenging of nieuw abonnement met deze mooie, nieuwe iPhones!

Vragen? Geef gerust een gil!
https://www.cnet.com/news/t-mobile-gets-aggressive-offers-half-off-iphone-11-even-for-current-customers/
Geldt deze geweldige kortingsactie ook in Nederland?

@David Deze actie geldt dus niet in Nederland begrijp ik?
En we zijn live! 🎊

Ik zie ze er nog niet bijstaan in de webshop.
Reputatie 7
Badge +20

En we zijn live! 🎊Ik zie ze er nog niet bijstaan in de webshop.

Ze staan er echt Klik hier

Als ik niet ben ingelogd zie ik ze wel, maar als ik inlog en bij verlengen kijk staan ze er niet bij.. Zelfs niet met een andere browser..
Reputatie 7
Badge +20
@Berry14

Klopt inderdaad, dat nieuwsbericht gaat specifiek om T-Mobile USA.

@CrisTien

Weer bedankt voor de hulp! 😃

@aap007

Ik zie het echter inderdaad ook niet bij je terug. Als je via jouw My T-Mobile ervoor kiest om naar de webshop te gaan, dan zie ik ze wel terug, ook onder het account. Mocht het niet lukken, raad ik aan om even telefonisch contact op te nemen.

@Iedereen
In dit topicvind je de levertijden voor de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max!
Iemand al de tweede mail ontvangen?
Als je het hebt over de mail "Je bestelling bij T-Mobile" (Definitieve bevestiging) dan ja. De eerste mail is bedankt voor je aanvraag.
I think this depends on the color maybe?
I ordered mine first (green) and ordered the gold one for my wife later. She already received the second e-mail but I didn't. 😞

Als ik niet ben ingelogd zie ik ze wel, maar als ik inlog en bij verlengen kijk staan ze er niet bij.. Zelfs niet met een andere browser..

Voor diegene die ook problemen hebben met verlengen, omdat de telefoon er niet bijstaat. Bij mij werkte het volgende:
  1. Uitloggen.
  2. Bij Mobiel -> Alle telefoons de iPhone naar keuze selecteren.
  3. Rechtsboven inloggen.
  4. Tweemaal terug navigeren met de browser zodat je weer op de iPhone bestelpagina komt.
  5. Onderaan de pagina op de knop "Ik wil verlengen" klikken.
  6. Nu kun je het bestelproces wel normaal aflopen.
voorheen kreeg je korting als je meer dan 11 iPhone kocht (bij abbo verlenging). Is dat nog steeds zo?
Besteld,

in de eerste e-mail staat bedankt voor je aanvraag, maar in de headliner: bestelling geannuleerd

iemand meer ?
Besteld,

in de eerste e-mail staat bedankt voor je aanvraag, maar in de headliner: bestelling geannuleerd

iemand meer ?

Same here, maar als je de mail opent staat er Bedankt voor je bestelling en wordt er niet gepraat over een annulering.
Reputatie 7
Badge +20
@aap007

Bedankt voor jouw workaround! Voor welke iPhone ben je gegaan?

@mooiebloem

Bedoel je dat je meer dan 11 verlengingen af wilt sluiten? Er is mij geen korting bekend voor "bulk" inkopen, om eerlijk te zijn. Ik weet ook niet of dit is wat je bedoelt?

@Jappy87

Hmm, dat is wel opmerkelijk! Gaat het om het telefoonnummer waar je mee bent geregistreerd? Ik zie hier geen order op terug, maar dat kan ook komen doordat deze nog niet is verwerkt. Zou je een screenshot van de mail kunnen delen in een reactie?

@Steeffeh

Voor de zekerheid heb ik jouw order ook even opgezocht en zie dat deze gewoon goed is verwerkt!
@David zie bijlagen

net gebeld even snel omdat ik in het buitenland zit maar volgens telefonist is er niks aan de hand

Bedankt voor jouw workaround! Voor welke iPhone ben je gegaan?

@David

Voor de iPhone 11 Pro, 256Gb, midnight green. Ik kan niet wachten tot ik hem kan ophalen.

Ik heb trouwens nog geen bevestiging per e-mail mogen ontvangen, kan dit kwaad of is alles met de drukte gewoon vertraagd?
Reputatie 7
Badge +20
@Jappy87

Bedankt voor het screenshot! Het lijkt hier inderdaad puur om een vervelende weergavefout te gaan. De bestelling zelf loopt gewoon door, gelukkig!

@aap007

Nice! Snap dat je al niet kunt wachten! 😉

Dat kan geen kwaad, het kan allemaal wat langer duren door de drukte inderdaad. Af en toe even een oogje op de spambox houden kan ook geen kwaad. Ik zie je order in ieder geval bij ons in het systeem terug! 👍

Reageer