Sticky

[FAQ] Alle vragen over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max

• 10 september 2019
  • 82 reacties
  • 26844 Bekeken

Toon eerste reactie

82 reacties

@David laten we het hopen 🤗

nu hopen op de definitieve mail 😬
Reputatie 2
hi @David , can you confirm my order as well for the iPhone 11 Pro Max Green? (Ordernummer: 41819330)
Ik heb vandaag in de fysieke winkel de iphone 11 pro gereserveerd en mijn abonnement verlengd maar nog geen bevestigingsmail ontvangen. Hoor ik die nog te krijgen of zijn er meer mensen die het zelfde hebben?
Reputatie 1
De aanvraag voor de bestelling van de iPhone 11 Pro Max kreeg ik om 14:02 binnen, en de definitieve bevestiging om 14:05.
Reputatie 6
Badge +8
Ik sla deze even over. 🙂 De focus ligt bij deze nieuwe toestellen vooral op de camera en camera functies. Ik had eigenlijk wat meer nieuwe technologie verwacht in deze toestellen. Ik ben wel benieuwd naar de eerste reviews.
Super blij met de bestelling voor een iPhone 11 Pro Midnight Green 256 GB.

De 1e bevestigingsmail was om 14:06, maar tot nu toe verder niks gehoord. Geen 2e mail...

[update]
...en bij nogmaals checken natuurlijk de 2e bevestiging netjes binnen! 😀 haha...

Nu wachten...
14:09 besteld, Max pro 256gb green en bevestiging is binnen 🥳🥳🥳🥳
Reputatie 7
Badge +20
Hoi iedereen,

De iPhones vinden weer gretig aftrek en het is dan ook behoorlijk druk! Dit betekent dat sommige processen wat langer duren dan normaal, zoals het versturen van de mailtjes die bij de bestellingen horen. Het kan dus zijn dat je iets langer moet wachten voor je alles aan berichten hebt ontvangen.

Als je de bevestiging hebt ontvangen, dan gaat het balletje in ieder geval rollen en is het een kwestie van geduld. Alles wordt dan gecontroleerd en verwerkt en door de hoeveelheid bestellingen neemt dit wat meer tijd in beslag.

Voor nu in ieder geval alvast een fijn weekend! 😎
ik heb de iphone 11 pro max bestelt alleen heb ik mijn abonnement verlengt. helaas zie ik nergens terug of ik hem daadwerkelijk heb verlengt. waar kan ik dit terug zien. hoop niet dat ik uit haast niet op verlengen heb gelikt. hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
Reputatie 7
Badge +20
@kargenhazard17 Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat jij je abonnement hebt verlengd met een Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Groen en die gaat op 07-12-2019 in. Je hebt hier ook een bevestiging van ontvangen en zodra alles is verwerkt dan is het ook zichtbaar op My T-Mobile bij Abonnement & Instellingen. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 🙂
Reputatie 2
Hi T-Mobile Moderator,

Is er meer bekend over de e-mail's met bevestiging en verwachte leveringstijden? Ik moet zeggen dat ik wel behoefte heb aan meer informatie na het plaatsen van de bestelling op vrijdag. Ik heb namelijk nog geen e-mail mogen ontvangen (ook niet in de spam).

Het zou fijn zijn als ik in de bevestiging kan zien of ik de bestelling en contractverlenging goed heb geplaatst en wanneer het nieuwe contact precies ingaat.

Ik heb aangegeven de iPhone bij een T-Mobile winkel in de buurt op te halen. Aangezien er wat problemen waren met de weergave van de nieuwe iPhones bij het verlengen van het contract kon ik de bestelling niet stipt om 14:00 plaatsen, dus ik ben wel heel benieuwd of ik hem vrijdag mag komen ophalen.

En ik vroeg me af of ik direct bij het ophalen een e-sim kan plaatsen of moet ik hiervoor nog iets doorgeven of activeren o.i.d?

Alvast bedankt!
@T-Mobile
Als mijn IPhone op 20-09 geleverd zal worden, hoeveel dagen voor die tijd hoor ik dan een mail van AMP te ontvangen?
Ik vind de communicatie ook slecht, je tikt hier wel even een dik bedrag af en je krijgt vervolgens niet eens email met een betalingsbevestiging.
@T-Mobile
Als mijn IPhone op 20-09 geleverd zal worden, hoeveel dagen voor die tijd hoor ik dan een mail van AMP te ontvangen?

In het verleden ontving ik 2 dagen van te voren een email.
Bij zowel de 6s en de 8 ontving ik op woensdag een email en kon ik kiezen voor leveren op vrijdag.
Reputatie 7
Badge +20
@aap007

Ik zie dat je jouw e-mailadres niet hebt ingevoerd via My T-Mobile, vandaar dat je de bevestiging niet hebt ontvangen. Je kunt via My T-Mobile alsnog het e-mailadres aanpassen, dan kunnen we de bevestiging opnieuw verzenden.

Het nieuwe contract sluit aan op jouw huidige contract, ook als je de telefoon eerder mag ontvangen dan de einddatum van je huidige contract. Of je het toestel vrijdag kunt ophalen, daar kan ik niets over zeggen, dat is afwachten.
Je kunt in de winkel gelijk hulp vragen voor de eSIM, maar dit kan ook snel en eenvoudig via My T-Mobile.

@Aapje76

Over de e-mails kan ik niets melden op dit moment, dat is helemaal afhankelijk van jouw plaats in de wachtrij. @dimocashmaker heeft een vorige ervaring gedeeld, maar dat kan ook dit jaar natuurlijk anders zijn. Voor nu is het dus puur even geduld hebben!

@Ruud21

Ik zie dat jouw e-mail op 13 september verzonden is, om 17:17, naar jouw Gmailadres.

Mochten er nog andere vragen zijn, let us know!
Reputatie 1
@David I have one question regarding the queue.

I pressed "Submit" on my order at 14:08 and got the 1st email instantly.

However, the second email I received somewhere around 17:00.

Was I entered in the queue from 14:08 or from 17:00?
Reputatie 2
@David

Bedankt voor je reactie David.

Grappig dat mijn e-mailadres niet bekend is. Vroeger, z'n 10 jaar geleden, zal het wellicht niet verplicht zijn geweest 😄

Zou je de bevestiging nogmaals kunnen verzenden aub? Ik heb namelijk net mijn e-mailadres toegevoegd aan mijn account.

Ik begrijp dat het heel druk is bij jullie en dat jullie ook afhankelijk zijn van Apple met het aantal iPhones dat jullie krijgen. Dus veel succes en ik wacht geduldig af. Maar ik hoop stiekem toch wel op vrijdag hoor 😁

Fijne dag!
Ik heb al een abonnement bij jullie, maar ik heb de iphone 11 pro toch besteld, ik neem aan dat dit gewoon mag als je de juiste inkomen hebt en nooit problemen hebt gehad met de betalingen van je abonnement? 🤗
Reputatie 7
Badge +20
@Mihnear

The queue is based on the time of submitting your order, so 14:08 is your time of entering the queue!

@aap007

Bevestiging komt jouw kant op!

@Het Oosten

Als je inderdaad door de kredietcheck komt, dan is er geen reden waarom je geen tweede abonnement zou mogen afsluiten. 😉

Heb gister een sms bevestiging gehad dat mijn bestelling van een iphone 11 pro in goede orde is ontvangen maar mijn telefoon niet op voorraad is en deze besteld is, nou vroeg ik me af hoelang het werkelijk zou duren om een bestelde iphone binnen te krijgen van apple (zonder drukte)
Reputatie 7
Badge +20
@Het Oosten

Dat is vanuit de winkel gestuurd, maar is op zich een open deur, want er is sowieso nog niets te leveren tot aanstaande vrijdag.. 😁

Ik snap de vraag niet helemaal over een levering "zonder drukte"? Als je een bestelling zou plaatsen wanneer er geen wachttijden zijn, dan kan het snel gaan. Dit is echter een andere situatie, dus dat is niet vergelijkbaar.

In dit topic vind je de alle levertijdentopics en daar plaatsen we updates over levertijden. Zojuist is er ook weer een update geplaatst, dus daar vind je de laatste info!
Reputatie 2
Hoi, Kunnen jullie zien of mijn order lopende is? ik heb een verlening aangevraagd, waar ik een bevestigingsmail van heb gehad, een email van mijn definitieve bevestiging van de bestelling en verder niets meer vernomen. In 'My T-mobile' wordt nog steeds aangegeven dat ik kan verlengen..
mijn bestelnummer is: 41819299
Reputatie 7
Badge +20
Hi @aperfectprayer,

Gaat goed hoor, met jouw bestelling. Is bij ons binnengekomen en nu is het afwachten!
Ik heb mijn midnight green iphone 11 pro gisteren gepre-orderd en vroeg me af wnnr ik een mail van jullie koerier krijg dat hij binnen is en hij bezorgt kan worden.
Reputatie 1
I am sorry @David but either you, or the representative on the phone have some incorrect information in the system.

/rant

I was excited to be amongst the first people to order the phone on the launch date. Especially when you and other employees clarified that I "should" be in the queue based on the "submit" time (14:08). However, on the phone I was told that the order was received at 14:40 and the credit check was finished at 15:30. ( which is not my fault )

Therefore I think I will not be getting the phone this batch.

My suggestion is (if it maters) that T-mobile should get all the information clarified between the customer representatives. I had 3 interactions with T-mobile today which all ended up differently:

1st time ( 8:20AM ) - I am told on the phone that I get my iPhone (store delivery) on Saturday *for sure* (even though there was no SMS or any other official confirmation)

2nd time (4:20PM)- T-mobile shop employee said that I am 100% not in this batch but maybe for Saturday. Still, couldn't say if there were *any* deliveries on Saturday too.

3rd time (4:40) the guy (on the phone) said he has no idea about my order and that no-one does, He mentions that I was entered in the queue at 15:30.

I perfectly understand how Apple works but I disagree with the way T-mobile handles the whole confusion. I would suggest that the representatives stop mentioning "Maybe Friday, Maybe Saturday,Maybe 10th of October". They should be more upfront, as you were on the forum.

Yes, I am slightly annoyed that I "pre-ordered" the phone 8 minutes in but I may get it weeks after. However, I am more pissed that I keep getting excited then let-down. Now, I'll just wait and what happens, happens.

Next time when ( if ) I order, I will make sure to be in the store one night before, just to be certain. Lol.

/rant over

This whole comment was written in a calm manner, no disrespect to any employees. I know they are not the ones taking decisions but they get all the blame.

Reageer