Sticky

[FAQ] Alle vragen over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max

• 10 september 2019
  • 82 reacties
  • 25291 Bekeken

Toon eerste reactie

82 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Mihnear,

I can definitely understand your frustation and am genuinely sorry that we have been getting your hopes up. I'll make sure to pass the feedback along, because I agree that we shouldn't give off false promises, like saying "Maybe you'll get it on..". With the new iPhones we can never be 100% sure when a delivery comes in and when someone will receive their order, so that's something that all customer representatives should be aware of.

This may sound a bit cocky, but my information is the right one, also in regards to the time of entering the queue. The credit checks were even postponed, as to not overload our systems, so this was not part of the whole process of entering the queue. The time your order has been submitted is the actual time.

I'm hoping that you won't have to wait to long anymore, but like I said, we can't give any guarantees. Just keep an eye on this topic, since this is where the latest information will be. Have a good Friday!

@jaymichilsen

Dat gaat op basis van de wachtrij die er is. Als je "pas" gisteren hebt besteld, dan is er dus nog een wachtrij voor je van iedereen die voor jou heeft besteld. Ik kan dan ook geen toezegging doen over wanneer je bericht krijgt.
Reputatie 1
Hi @Mihnear,

I can definitely understand your frustation and am genuinely sorry that we have been getting your hopes up. I'll make sure to pass the feedback along, because I agree that we shouldn't give off false promises, like saying "Maybe you'll get it on..". With the new iPhones we can never be 100% sure when a delivery comes in and when someone will receive their order, so that's something that all customer representatives should be aware of.

This may sound a bit cocky, but my information is the right one, also in regards to the time of entering the queue. The credit checks were even postponed, as to not overload our systems, so this was not part of the whole process of entering the queue. The time your order has been submitted is the actual time.

I'm hoping that you won't have to wait to long anymore, but like I said, we can't give any guarantees. Just keep an eye on this topic, since this is where the latest information will be. Have a good Friday!

Thank you for your quick feedback @David !

Have a splendid Friday as well.
Hi @David

Aan de telefoon had de Shop medewerkers het over de garantie die de eerste 3 maanden niet geldt, vanwege onderdelen die Apple niet kan leveren ofzo?

Zou je mij iets meer hierover kunnen vertellen hoe dat precies zit? Thanks!
Reputatie 7
Badge +20
@Caspian009

Dat is wel een heel erg raar verhaal en daar heb ik niks over gehoord. In welke winkel was dit en wat zou dan precies het onderdeel zijn waar dit over ging? Dit ga ik natuurlijk gelijk uitzoeken en ook contact opnemen met de desbetreffende winkel, want vind dit een vreemd verhaal..

Hoor het graag van je!
Reputatie 7
Badge +20
@Iedereen

Vragen en berichten over de levertijden van de iPhones kunnen in de desbetreffende topics worden geplaatst. Berichten die hier worden geplaatst zullen verplaatst worden.
Hallo David,

Nadat ik de bevestigingsmail heb gekregen heb ik direct het eenmalige bedrag overgemaakt via IDEAL. Dit was maximaal 20 minuten na het ontvangen van de bevestigingsmail. Als ik nu opnieuw in de mail op de knop "betaalwijze kiezen" klik, dan geeft hij aan dat ik moet betalen bij de bezorger, terwijl ik direct via IDEAL betaald had. Ik heb geen zin om voor rare verassingen te staan zodra de bezorger hier is, dus vandaar mijn vraag..

M.v.g.
Chris
Reputatie 7
Badge +20
Hi Chris,

Normaliter krijg je deze melding wanneer er niet op tijd gekozen is voor een betaalwijze, maar in jouw geval is het geld dus ook daadwerkelijk afgeschreven? In dat geval is het slechts een weergavefout en kun je erop rekenen dat het bij de koerier gewoon in orde is. In het vervelendste geval zal je even het betaalbewijs moeten tonen, om te laten zien dat je daadwerkelijk al betaald hebt.

Succes nog met het wachten op jouw nieuwe iPhone!

Reageer