[FAQ] Alle vragen over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max

  • 10 september 2019
  • 82 reacties
  • 27064 Bekeken

Reputatie 3
  • T-Mobile Medewerker
  • 6 reacties
Hey Appleheads!

Welkom in deze FAQ over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max! Er is weer van alles bekendgemaakt en we snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw prachtige iPhone in handen kunt houden! We hebben een lijst veel gestelde vragen.

Let op! Ben je op zoek naar de actuele levertijden van jouw iPhone? Ga dan naar ons levertijdentopic. Wanneer de specifieke levertijden bekend zijn kun je klikken op jouw bestelde iPhone. Daar vind je dan de meest actuele levertijden van jouw toestel. Dit topic wordt geüpdatet wanneer er nieuws bekend is, zo ben je continu op de hoogte van de laatste levertijd van jouw iPhone.

Informatie over iPhone

Hoe kan ik mijn iPhone bestellen?Vanaf 13 september (14:00) kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen! Let op: online verlengen kan in dit geval niet via de My T-Mobile App maar wél via My T-Mobile op een computer/laptop!
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen!
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.


Gaan jullie ook de Apple Watch Series 5 aanbieden?Nee, wij gaan deze Apple Watch Series 5 niet opnemen in ons assortiment. Op dit moment ondersteunt T-Mobile het gebruik van Apple Watch zonder verbinding met een iPhone nog niet. Zodra dit wel kan, laten wij dit weten.

Bieden jullie e-SIM ondersteuning?Ja, vanaf 21 augustus 2019 ondersteunt T-Mobile de nieuwe technologie. Kijk voor actuele informatie op onze website.

Bestelling en levering

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis.

Kan ik mijn huidige iPhone inwisselen voor een iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max?Met Toestel Inruil kun je jouw oude iPhone (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel. Je kunt echter niet bij een lopend contract een oudere iPhone inruilen voor één van de nieuwe iPhones.

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik de iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max met een vervroegde verlenging bestellen?Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.


Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is
nietde e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.


Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.


Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!

82 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Chris,

Normaliter krijg je deze melding wanneer er niet op tijd gekozen is voor een betaalwijze, maar in jouw geval is het geld dus ook daadwerkelijk afgeschreven? In dat geval is het slechts een weergavefout en kun je erop rekenen dat het bij de koerier gewoon in orde is. In het vervelendste geval zal je even het betaalbewijs moeten tonen, om te laten zien dat je daadwerkelijk al betaald hebt.

Succes nog met het wachten op jouw nieuwe iPhone!
Hallo David,

Nadat ik de bevestigingsmail heb gekregen heb ik direct het eenmalige bedrag overgemaakt via IDEAL. Dit was maximaal 20 minuten na het ontvangen van de bevestigingsmail. Als ik nu opnieuw in de mail op de knop "betaalwijze kiezen" klik, dan geeft hij aan dat ik moet betalen bij de bezorger, terwijl ik direct via IDEAL betaald had. Ik heb geen zin om voor rare verassingen te staan zodra de bezorger hier is, dus vandaar mijn vraag..

M.v.g.
Chris
Reputatie 7
Badge +20
@Iedereen

Vragen en berichten over de levertijden van de iPhones kunnen in de desbetreffende topics worden geplaatst. Berichten die hier worden geplaatst zullen verplaatst worden.
Reputatie 7
Badge +20
@Caspian009

Dat is wel een heel erg raar verhaal en daar heb ik niks over gehoord. In welke winkel was dit en wat zou dan precies het onderdeel zijn waar dit over ging? Dit ga ik natuurlijk gelijk uitzoeken en ook contact opnemen met de desbetreffende winkel, want vind dit een vreemd verhaal..

Hoor het graag van je!
Hi @David

Aan de telefoon had de Shop medewerkers het over de garantie die de eerste 3 maanden niet geldt, vanwege onderdelen die Apple niet kan leveren ofzo?

Zou je mij iets meer hierover kunnen vertellen hoe dat precies zit? Thanks!
Reputatie 1
Hi @Mihnear,

I can definitely understand your frustation and am genuinely sorry that we have been getting your hopes up. I'll make sure to pass the feedback along, because I agree that we shouldn't give off false promises, like saying "Maybe you'll get it on..". With the new iPhones we can never be 100% sure when a delivery comes in and when someone will receive their order, so that's something that all customer representatives should be aware of.

This may sound a bit cocky, but my information is the right one, also in regards to the time of entering the queue. The credit checks were even postponed, as to not overload our systems, so this was not part of the whole process of entering the queue. The time your order has been submitted is the actual time.

I'm hoping that you won't have to wait to long anymore, but like I said, we can't give any guarantees. Just keep an eye on this topic, since this is where the latest information will be. Have a good Friday!


Thank you for your quick feedback @David !

Have a splendid Friday as well.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Mihnear,

I can definitely understand your frustation and am genuinely sorry that we have been getting your hopes up. I'll make sure to pass the feedback along, because I agree that we shouldn't give off false promises, like saying "Maybe you'll get it on..". With the new iPhones we can never be 100% sure when a delivery comes in and when someone will receive their order, so that's something that all customer representatives should be aware of.

This may sound a bit cocky, but my information is the right one, also in regards to the time of entering the queue. The credit checks were even postponed, as to not overload our systems, so this was not part of the whole process of entering the queue. The time your order has been submitted is the actual time.

I'm hoping that you won't have to wait to long anymore, but like I said, we can't give any guarantees. Just keep an eye on this topic, since this is where the latest information will be. Have a good Friday!

@jaymichilsen

Dat gaat op basis van de wachtrij die er is. Als je "pas" gisteren hebt besteld, dan is er dus nog een wachtrij voor je van iedereen die voor jou heeft besteld. Ik kan dan ook geen toezegging doen over wanneer je bericht krijgt.
Reputatie 1
I am sorry @David but either you, or the representative on the phone have some incorrect information in the system.

/rant

I was excited to be amongst the first people to order the phone on the launch date. Especially when you and other employees clarified that I "should" be in the queue based on the "submit" time (14:08). However, on the phone I was told that the order was received at 14:40 and the credit check was finished at 15:30. ( which is not my fault )

Therefore I think I will not be getting the phone this batch.

My suggestion is (if it maters) that T-mobile should get all the information clarified between the customer representatives. I had 3 interactions with T-mobile today which all ended up differently:

1st time ( 8:20AM ) - I am told on the phone that I get my iPhone (store delivery) on Saturday *for sure* (even though there was no SMS or any other official confirmation)

2nd time (4:20PM)- T-mobile shop employee said that I am 100% not in this batch but maybe for Saturday. Still, couldn't say if there were *any* deliveries on Saturday too.

3rd time (4:40) the guy (on the phone) said he has no idea about my order and that no-one does, He mentions that I was entered in the queue at 15:30.

I perfectly understand how Apple works but I disagree with the way T-mobile handles the whole confusion. I would suggest that the representatives stop mentioning "Maybe Friday, Maybe Saturday,Maybe 10th of October". They should be more upfront, as you were on the forum.

Yes, I am slightly annoyed that I "pre-ordered" the phone 8 minutes in but I may get it weeks after. However, I am more pissed that I keep getting excited then let-down. Now, I'll just wait and what happens, happens.

Next time when ( if ) I order, I will make sure to be in the store one night before, just to be certain. Lol.

/rant over

This whole comment was written in a calm manner, no disrespect to any employees. I know they are not the ones taking decisions but they get all the blame.
Ik heb mijn midnight green iphone 11 pro gisteren gepre-orderd en vroeg me af wnnr ik een mail van jullie koerier krijg dat hij binnen is en hij bezorgt kan worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @aperfectprayer,

Gaat goed hoor, met jouw bestelling. Is bij ons binnengekomen en nu is het afwachten!
Reputatie 2
Hoi, Kunnen jullie zien of mijn order lopende is? ik heb een verlening aangevraagd, waar ik een bevestigingsmail van heb gehad, een email van mijn definitieve bevestiging van de bestelling en verder niets meer vernomen. In 'My T-mobile' wordt nog steeds aangegeven dat ik kan verlengen..
mijn bestelnummer is: 41819299
Reputatie 7
Badge +20
@Het Oosten

Dat is vanuit de winkel gestuurd, maar is op zich een open deur, want er is sowieso nog niets te leveren tot aanstaande vrijdag.. 😁

Ik snap de vraag niet helemaal over een levering "zonder drukte"? Als je een bestelling zou plaatsen wanneer er geen wachttijden zijn, dan kan het snel gaan. Dit is echter een andere situatie, dus dat is niet vergelijkbaar.

In dit topic vind je de alle levertijdentopics en daar plaatsen we updates over levertijden. Zojuist is er ook weer een update geplaatst, dus daar vind je de laatste info!

Heb gister een sms bevestiging gehad dat mijn bestelling van een iphone 11 pro in goede orde is ontvangen maar mijn telefoon niet op voorraad is en deze besteld is, nou vroeg ik me af hoelang het werkelijk zou duren om een bestelde iphone binnen te krijgen van apple (zonder drukte)
Reputatie 7
Badge +20
@Mihnear

The queue is based on the time of submitting your order, so 14:08 is your time of entering the queue!

@aap007

Bevestiging komt jouw kant op!

@Het Oosten

Als je inderdaad door de kredietcheck komt, dan is er geen reden waarom je geen tweede abonnement zou mogen afsluiten. 😉
Ik heb al een abonnement bij jullie, maar ik heb de iphone 11 pro toch besteld, ik neem aan dat dit gewoon mag als je de juiste inkomen hebt en nooit problemen hebt gehad met de betalingen van je abonnement? 🤗
Reputatie 2
@David

Bedankt voor je reactie David.

Grappig dat mijn e-mailadres niet bekend is. Vroeger, z'n 10 jaar geleden, zal het wellicht niet verplicht zijn geweest 😄

Zou je de bevestiging nogmaals kunnen verzenden aub? Ik heb namelijk net mijn e-mailadres toegevoegd aan mijn account.

Ik begrijp dat het heel druk is bij jullie en dat jullie ook afhankelijk zijn van Apple met het aantal iPhones dat jullie krijgen. Dus veel succes en ik wacht geduldig af. Maar ik hoop stiekem toch wel op vrijdag hoor 😁

Fijne dag!
Reputatie 1
@David I have one question regarding the queue.

I pressed "Submit" on my order at 14:08 and got the 1st email instantly.

However, the second email I received somewhere around 17:00.

Was I entered in the queue from 14:08 or from 17:00?
Reputatie 7
Badge +20
@aap007

Ik zie dat je jouw e-mailadres niet hebt ingevoerd via My T-Mobile, vandaar dat je de bevestiging niet hebt ontvangen. Je kunt via My T-Mobile alsnog het e-mailadres aanpassen, dan kunnen we de bevestiging opnieuw verzenden.

Het nieuwe contract sluit aan op jouw huidige contract, ook als je de telefoon eerder mag ontvangen dan de einddatum van je huidige contract. Of je het toestel vrijdag kunt ophalen, daar kan ik niets over zeggen, dat is afwachten.
Je kunt in de winkel gelijk hulp vragen voor de eSIM, maar dit kan ook snel en eenvoudig via My T-Mobile.

@Aapje76

Over de e-mails kan ik niets melden op dit moment, dat is helemaal afhankelijk van jouw plaats in de wachtrij. @dimocashmaker heeft een vorige ervaring gedeeld, maar dat kan ook dit jaar natuurlijk anders zijn. Voor nu is het dus puur even geduld hebben!

@Ruud21

Ik zie dat jouw e-mail op 13 september verzonden is, om 17:17, naar jouw Gmailadres.

Mochten er nog andere vragen zijn, let us know!
@T-Mobile
Als mijn IPhone op 20-09 geleverd zal worden, hoeveel dagen voor die tijd hoor ik dan een mail van AMP te ontvangen?


In het verleden ontving ik 2 dagen van te voren een email.
Bij zowel de 6s en de 8 ontving ik op woensdag een email en kon ik kiezen voor leveren op vrijdag.
Ik vind de communicatie ook slecht, je tikt hier wel even een dik bedrag af en je krijgt vervolgens niet eens email met een betalingsbevestiging.
@T-Mobile
Als mijn IPhone op 20-09 geleverd zal worden, hoeveel dagen voor die tijd hoor ik dan een mail van AMP te ontvangen?
Reputatie 2
Hi T-Mobile Moderator,

Is er meer bekend over de e-mail's met bevestiging en verwachte leveringstijden? Ik moet zeggen dat ik wel behoefte heb aan meer informatie na het plaatsen van de bestelling op vrijdag. Ik heb namelijk nog geen e-mail mogen ontvangen (ook niet in de spam).

Het zou fijn zijn als ik in de bevestiging kan zien of ik de bestelling en contractverlenging goed heb geplaatst en wanneer het nieuwe contact precies ingaat.

Ik heb aangegeven de iPhone bij een T-Mobile winkel in de buurt op te halen. Aangezien er wat problemen waren met de weergave van de nieuwe iPhones bij het verlengen van het contract kon ik de bestelling niet stipt om 14:00 plaatsen, dus ik ben wel heel benieuwd of ik hem vrijdag mag komen ophalen.

En ik vroeg me af of ik direct bij het ophalen een e-sim kan plaatsen of moet ik hiervoor nog iets doorgeven of activeren o.i.d?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
@kargenhazard17 Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat jij je abonnement hebt verlengd met een Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Groen en die gaat op 07-12-2019 in. Je hebt hier ook een bevestiging van ontvangen en zodra alles is verwerkt dan is het ook zichtbaar op My T-Mobile bij Abonnement & Instellingen. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 🙂
ik heb de iphone 11 pro max bestelt alleen heb ik mijn abonnement verlengt. helaas zie ik nergens terug of ik hem daadwerkelijk heb verlengt. waar kan ik dit terug zien. hoop niet dat ik uit haast niet op verlengen heb gelikt. hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi iedereen,

De iPhones vinden weer gretig aftrek en het is dan ook behoorlijk druk! Dit betekent dat sommige processen wat langer duren dan normaal, zoals het versturen van de mailtjes die bij de bestellingen horen. Het kan dus zijn dat je iets langer moet wachten voor je alles aan berichten hebt ontvangen.

Als je de bevestiging hebt ontvangen, dan gaat het balletje in ieder geval rollen en is het een kwestie van geduld. Alles wordt dan gecontroleerd en verwerkt en door de hoeveelheid bestellingen neemt dit wat meer tijd in beslag.

Voor nu in ieder geval alvast een fijn weekend! 😎

Reageer