Sticky

[FAQ] Alle vragen over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max

  • 10 september 2019
  • 63 reacties
  • 13790 Bekeken

Reputatie 2
  • T-Mobile Medewerker
  • 2 reacties
Hey Appleheads!

Welkom in deze FAQ over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max! Er is weer van alles bekendgemaakt en we snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw prachtige iPhone in handen kunt houden! We hebben een lijst veel gestelde vragen.

Let op! Ben je op zoek naar de actuele levertijden van jouw iPhone? Ga dan naar ons levertijdentopic. Wanneer de specifieke levertijden bekend zijn kun je klikken op jouw bestelde iPhone. Daar vind je dan de meest actuele levertijden van jouw toestel. Dit topic wordt geüpdatet wanneer er nieuws bekend is, zo ben je continu op de hoogte van de laatste levertijd van jouw iPhone.

Informatie over iPhone

Hoe kan ik mijn iPhone bestellen?Vanaf 13 september (14:00) kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen! Let op: online verlengen kan in dit geval niet via de My T-Mobile App maar wél via My T-Mobile op een computer/laptop!
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen!
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.


Gaan jullie ook de Apple Watch Series 5 aanbieden?Nee, wij gaan deze Apple Watch Series 5 niet opnemen in ons assortiment. Op dit moment ondersteunt T-Mobile het gebruik van Apple Watch zonder verbinding met een iPhone nog niet. Zodra dit wel kan, laten wij dit weten.

Bieden jullie e-SIM ondersteuning?Ja, vanaf 21 augustus 2019 ondersteunt T-Mobile de nieuwe technologie. Kijk voor actuele informatie op onze website.

Bestelling en levering

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis.

Kan ik mijn huidige iPhone inwisselen voor een iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max?Met Toestel Inruil kun je jouw oude iPhone (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel. Je kunt echter niet bij een lopend contract een oudere iPhone inruilen voor één van de nieuwe iPhones.

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik de iPhone 11, iPhone 11 Pro en de iPhone 11 Pro Max met een vervroegde verlenging bestellen?Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.


Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is
nietde e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.


Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.


Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!

63 reacties

Ik vind de communicatie ook slecht, je tikt hier wel even een dik bedrag af en je krijgt vervolgens niet eens email met een betalingsbevestiging.
@T-Mobile
Als mijn IPhone op 20-09 geleverd zal worden, hoeveel dagen voor die tijd hoor ik dan een mail van AMP te ontvangen?
Hi T-Mobile Moderator,

Is er meer bekend over de e-mail's met bevestiging en verwachte leveringstijden? Ik moet zeggen dat ik wel behoefte heb aan meer informatie na het plaatsen van de bestelling op vrijdag. Ik heb namelijk nog geen e-mail mogen ontvangen (ook niet in de spam).

Het zou fijn zijn als ik in de bevestiging kan zien of ik de bestelling en contractverlenging goed heb geplaatst en wanneer het nieuwe contact precies ingaat.

Ik heb aangegeven de iPhone bij een T-Mobile winkel in de buurt op te halen. Aangezien er wat problemen waren met de weergave van de nieuwe iPhones bij het verlengen van het contract kon ik de bestelling niet stipt om 14:00 plaatsen, dus ik ben wel heel benieuwd of ik hem vrijdag mag komen ophalen.

En ik vroeg me af of ik direct bij het ophalen een e-sim kan plaatsen of moet ik hiervoor nog iets doorgeven of activeren o.i.d?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
@kargenhazard17 Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat jij je abonnement hebt verlengd met een Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Groen en die gaat op 07-12-2019 in. Je hebt hier ook een bevestiging van ontvangen en zodra alles is verwerkt dan is het ook zichtbaar op My T-Mobile bij Abonnement & Instellingen. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 🙂
ik heb de iphone 11 pro max bestelt alleen heb ik mijn abonnement verlengt. helaas zie ik nergens terug of ik hem daadwerkelijk heb verlengt. waar kan ik dit terug zien. hoop niet dat ik uit haast niet op verlengen heb gelikt. hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi iedereen,

De iPhones vinden weer gretig aftrek en het is dan ook behoorlijk druk! Dit betekent dat sommige processen wat langer duren dan normaal, zoals het versturen van de mailtjes die bij de bestellingen horen. Het kan dus zijn dat je iets langer moet wachten voor je alles aan berichten hebt ontvangen.

Als je de bevestiging hebt ontvangen, dan gaat het balletje in ieder geval rollen en is het een kwestie van geduld. Alles wordt dan gecontroleerd en verwerkt en door de hoeveelheid bestellingen neemt dit wat meer tijd in beslag.

Voor nu in ieder geval alvast een fijn weekend! 😎
14:09 besteld, Max pro 256gb green en bevestiging is binnen 🥳🥳🥳🥳
Super blij met de bestelling voor een iPhone 11 Pro Midnight Green 256 GB.

De 1e bevestigingsmail was om 14:06, maar tot nu toe verder niks gehoord. Geen 2e mail...

[update]
...en bij nogmaals checken natuurlijk de 2e bevestiging netjes binnen! 😀 haha...

Nu wachten...
Reputatie 6
Badge +8
Ik sla deze even over. 🙂 De focus ligt bij deze nieuwe toestellen vooral op de camera en camera functies. Ik had eigenlijk wat meer nieuwe technologie verwacht in deze toestellen. Ik ben wel benieuwd naar de eerste reviews.
De aanvraag voor de bestelling van de iPhone 11 Pro Max kreeg ik om 14:02 binnen, en de definitieve bevestiging om 14:05.
Ik heb vandaag in de fysieke winkel de iphone 11 pro gereserveerd en mijn abonnement verlengd maar nog geen bevestigingsmail ontvangen. Hoor ik die nog te krijgen of zijn er meer mensen die het zelfde hebben?
hi @David , can you confirm my order as well for the iPhone 11 Pro Max Green? (Ordernummer: 41819330)
@David laten we het hopen 🤗


nu hopen op de definitieve mail 😬
Reputatie 7
Badge +20
@Jappy87

Bedankt voor het screenshot! Het lijkt hier inderdaad puur om een vervelende weergavefout te gaan. De bestelling zelf loopt gewoon door, gelukkig!

@aap007

Nice! Snap dat je al niet kunt wachten! 😉

Dat kan geen kwaad, het kan allemaal wat langer duren door de drukte inderdaad. Af en toe even een oogje op de spambox houden kan ook geen kwaad. Ik zie je order in ieder geval bij ons in het systeem terug! 👍
Bedankt voor jouw workaround! Voor welke iPhone ben je gegaan?


@David

Voor de iPhone 11 Pro, 256Gb, midnight green. Ik kan niet wachten tot ik hem kan ophalen.

Ik heb trouwens nog geen bevestiging per e-mail mogen ontvangen, kan dit kwaad of is alles met de drukte gewoon vertraagd?
@David zie bijlagen

net gebeld even snel omdat ik in het buitenland zit maar volgens telefonist is er niks aan de hand

Reputatie 7
Badge +20
@aap007

Bedankt voor jouw workaround! Voor welke iPhone ben je gegaan?

@mooiebloem

Bedoel je dat je meer dan 11 verlengingen af wilt sluiten? Er is mij geen korting bekend voor "bulk" inkopen, om eerlijk te zijn. Ik weet ook niet of dit is wat je bedoelt?

@Jappy87

Hmm, dat is wel opmerkelijk! Gaat het om het telefoonnummer waar je mee bent geregistreerd? Ik zie hier geen order op terug, maar dat kan ook komen doordat deze nog niet is verwerkt. Zou je een screenshot van de mail kunnen delen in een reactie?

@Steeffeh

Voor de zekerheid heb ik jouw order ook even opgezocht en zie dat deze gewoon goed is verwerkt!
Besteld,


in de eerste e-mail staat bedankt voor je aanvraag, maar in de headliner: bestelling geannuleerd

iemand meer ?

Same here, maar als je de mail opent staat er Bedankt voor je bestelling en wordt er niet gepraat over een annulering.
Besteld,


in de eerste e-mail staat bedankt voor je aanvraag, maar in de headliner: bestelling geannuleerd

iemand meer ?
voorheen kreeg je korting als je meer dan 11 iPhone kocht (bij abbo verlenging). Is dat nog steeds zo?



En we zijn live! 🎊Ik zie ze er nog niet bijstaan in de webshop.
Ze staan er echt Klik hier
Als ik niet ben ingelogd zie ik ze wel, maar als ik inlog en bij verlengen kijk staan ze er niet bij.. Zelfs niet met een andere browser..


Voor diegene die ook problemen hebben met verlengen, omdat de telefoon er niet bijstaat. Bij mij werkte het volgende:
  1. Uitloggen.
  2. Bij Mobiel -> Alle telefoons de iPhone naar keuze selecteren.
  3. Rechtsboven inloggen.
  4. Tweemaal terug navigeren met de browser zodat je weer op de iPhone bestelpagina komt.
  5. Onderaan de pagina op de knop "Ik wil verlengen" klikken.
  6. Nu kun je het bestelproces wel normaal aflopen.
Iemand al de tweede mail ontvangen?
I think this depends on the color maybe?
I ordered mine first (green) and ordered the gold one for my wife later. She already received the second e-mail but I didn't. 😞
Iemand al de tweede mail ontvangen?
Als je het hebt over de mail "Je bestelling bij T-Mobile" (Definitieve bevestiging) dan ja. De eerste mail is bedankt voor je aanvraag.
Iemand al de tweede mail ontvangen?
Reputatie 7
Badge +20
@Berry14

Klopt inderdaad, dat nieuwsbericht gaat specifiek om T-Mobile USA.

@CrisTien

Weer bedankt voor de hulp! 😃

@aap007

Ik zie het echter inderdaad ook niet bij je terug. Als je via jouw My T-Mobile ervoor kiest om naar de webshop te gaan, dan zie ik ze wel terug, ook onder het account. Mocht het niet lukken, raad ik aan om even telefonisch contact op te nemen.

@Iedereen
In dit topicvind je de levertijden voor de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max!

Reageer