Sticky

[FAQ] Alle vragen over de iPhone Xs, iPhone Xs Max en de iPhone Xr


Reputatie 7
Badge +19
  • T-Mobile Moderator
  • 13256 reacties
Hey Appleheads!

Welkom in deze FAQ over de iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr! Er is weer van alles bekendgemaakt en we snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw pareltje in handen kunt houden! We hebben een lijst veelgestelde vragen, maar als jouw vraag er niet bij zit, laat het in een reactie weten. We komen er dan zo snel mogelijk bij je op terug! 🙂

Let op! Ben je op zoek naar de actuele levertijden van jouw iPhone? Ga dan naar ons levertijdentopic. Wanneer de specifieke levertijden bekend zijn kun je klikken op jouw bestelde iPhone. Daar vind je dan de meest actuele levertijden van jouw toestel. Dit topic wordt geüpdatet wanneer er nieuws bekend is, zo ben je continu op de hoogte van de laatste levertijd van jouw iPhone.

Informatie over iPhone

Wat zijn de specificaties van de iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr?

iPhone Xs
• 5,8 inch OLED-scherm
• Dubbele 12 megapixel camera
• 7 megapixel-selfiecamera
• 64, 256 of 512 GB opslagcapaciteit
• 4 GB werkgeheugen
Klik hier voor meer info over de iPhone Xs

iPhone Xs Max
• 6,5 inch OLED-scherm
• Dubbele 12 megapixel camera
• 7 megapixel-selfiecamera
• 64, 256 of 512 GB opslagcapaciteit
• 4 GB werkgeheugen
Klik hier voor meer info over de iPhone Xs Max

iPhone Xr Leverbaar vanaf 19 oktober 2018
• 6,1 inch LCD-scherm
• Enkele 12 megapixel camera
• 7 megapixel-selfiecamera
• 64, 128 of 256 GB opslagcapaciteit
• 3 GB werkgeheugen
Klik hier voor meer info over de iPhone Xr

Hoeveel gaat een abonnement met één van deze iPhones kosten?
Check onze webshop voor de prijzen van de iPhone Xs en iPhone Xs Max. Aangezien de iPhone Xr pas 19 oktober in de pre-order gaat, zijn hier nog geen precieze prijzen van bekend.

Hoe kan ik mijn iPhone bestellen?
Vanaf 14 september (9:01 uur) kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile, zodat je direct kunt verlengen!
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

Bieden jullie e-SIM ondersteuning?
Op het moment nog niet. Wij zijn bezig met de ondersteuning van e-SIM, maar kunnen nog niet zeggen wanneer klanten het echt kunnen gebruiken. Wij bieden met de gewone simkaart nu de beste kwaliteit en de snelste service aan!

Gaan jullie ook de Apple Watch Series 4 aanbieden?
Nee, wij gaan deze Apple Watch Series 4 niet opnemen in ons assortiment.


Bestelling en levering
Hoe snel ontvang ik het toestel als ik een bestelling plaats?
Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien.

Kan ik mijn huidige iPhone inwisselen voor een iPhone Xs, iPhone Xs Max of iPhone Xr?
Met Toestel Inruil kun je jouw oude iPhone (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel. Je kunt echter niet bij een lopend contract een oudere iPhone inruilen voor één van de nieuwe iPhones.

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik de iPhone Xs, iPhone Xs Max of iPhone Xr met een vervroegde verlenging bestellen?
Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.
Heb je vragen naar aanleiding van het vernieuwen of afsluiten van een abonnement. Neem dan een kijkje in dit FAQ-topic.

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?
We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!
Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.
Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Wanneer krijg ik een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken?
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 12 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 12 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?
Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?
Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel.

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?
Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan.


Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!

112 reacties

Reputatie 1
Worden ergens de prijzen icm abonnementen nog bekend gemaakt voor morgen?

(Nee is ook een antwoord 😉)
Hallo T-mobile!

Zijn er ook al prijzen incl. abonnement bekend?
Dit zal het kiezen morgen een stuk makkelijker maken 😉
Moet je bij een pre order al gelijk een soort aanbetaling doen of volgt dat pas de week erop? En net zoals hierboven gevraagd werd: word het dit jaar ook mogelijk voor verlengen en zijn er al enige schattingen van abonnement prijzen en bijbetaling van abonnement
Reputatie 2
Ik kan in december mn abbo verlengen. Kan ik de iPhone Xs Max dan al bestellen? En wanneer zijn de abbo prijzen bekend?
Reputatie 1
"Check onze webshop voor de prijzen van de iPhone Xs en iPhone Xs Max. Aangezien de iPhone Xr pas 19 oktober in de pre-order gaat, zijn hier nog geen precieze prijzen van bekend."

Staat hierboven. Maar er staan nog geen prijzen. Aangezien ik nog twijfel tussen een X of een XS zou het wel interessant zijn om dit te weten.
Reputatie 7
Badge +19
@Tijmenwk @k.vandegroep

De prijzen worden zeker nog bekendgemaakt, maar ik kan hier op dit moment nog geen specifieke tijd over noemen. Ik raad jullie aan om de website in ieder geval goed in het oog te houden! 🙂

@celinexm

Als je ervoor kiest om een eenmalige aanbetaling te doen, dan kun je dit op drie manieren doen: via iDeal, met een creditcard of betaling bij ontvangst. Dat hoeft dus niet direct! En het is weer zeker mogelijk bij een verlenging en de prijzen worden dus later bekendgemaakt. 🙂

@ERP

Als je een reguliere verlenging wilt, dan is het op dit moment nog niet mogelijk om een iPhone Xs Max te bestellen. Zoals in de FAQ vermeld is er wel de mogelijkheid om een Early Renewal af te stuiten, maar daar zitten wel bepaalde voorwaarden aan verbonden. Die keus is dus uiteindelijk aan jou!
Reputatie 1
David schreef:

@Tijmenwk @k.vandegroep

De prijzen worden zeker nog bekendgemaakt, maar ik kan hier op dit moment nog geen specifieke tijd over noemen. Ik raad jullie aan om de website in ieder geval goed in het oog te houden! 🙂




Bedankt! Dan gaan we dat doen 😉
Spannend, zal vast en zeker wel 'appel' taart op het kantoor van T-Mobile staan...
Reputatie 1
Geen vraag meer een comment. Wel prachtig dat deze site: https://www.t-mobile.nl/iphone# gewoon de site van vorig jaar is met de nieuwe modellen erboven geplakt:

iPhone X

De toekomst is hier: de iPhone X is te bestellen! Of ben je op zoek naar de iPhone 8 of 8 Plus, de scherp geprijsde iPhone 7 of 7 Plus, of de compacte iPhone SE? Binnen ons Apple-assortiment is er voor ieder wat wils. Bestel ze vandaag nog in combinatie met een van onze Go-abonnementen en haal alles uit je nieuwe iPhone op ons Unlimited netwerk.

hahaha
Hopelijk gaan jullie ook E-Sim snel na lancering van de nieuwe iPhones ondersteunen, dan kan mijn prive t-mobile abonnement daar op gezet worden en mijn werk simkaart in het sim slot.
Zijn de prijzen nou al bekend?
Reputatie 1
acollee schreef:

Zijn de prijzen nou al bekend?


Nee nergens te vinden. Ik vermoed dat ze nog aan het bedenken zijn hoe ze in vredesnaam deze hoge prijzen gaan verkopen 😛
Worden de prijzen mbt abonnement nog bekend gemaakt voor 9:00 morgenvroeg?
Reputatie 4
Badge
https://community.t-mobile.nl/apple-444/slechte-verbinding-met-iphone-283693
Ik zou nog maar een een paar maanden wachten met de aanschaf van deze iphone om te kijken of hij ook geen verbindingsproblemen heeft in combinatie met het tmobile netwerk.
Je kan je er een hoop ellende mee besparen.
Er staat ook een leuk artikel in het AD over de nieuwste iphone
https://www.ad.nl/economie/waarom-je-die-iphone-xs-toch-koopt-hogere-prijs-maakt-hem-juist-populairder~a0ac3fe5/
Reputatie 5
Badge +15
Hoi allemaal,

Wat een enthousiasme - en terecht natuurlijk. 😍

Nog even... en dan is het zo ver: dan gaat de pre-oder live. De prijzen zullen dan ook bekend gemaakt worden, dus nog heel even geduld tot 9:01!

@hakuin: Dit probleem speelde inderdaad bij de vorige edities, maar daar hebben we nu een goede procedure voor, zie deze pagina. En geen zorgen, aangezien de nieuwste iPhones ook iOS 11.4.1 of hoger gebruiken, verwachten we geen netwerkproblemen!
Reputatie 1
website doet het niet. En het telefoonnummer 08008104 ook niet.
Reputatie 1
Tijmenwk schreef:

website doet het niet. En het telefoonnummer 08000104 ook niet.


Knap hoe jullie dit jaar op jaar niet voor elkaar krijgen
Vreemd... zowel de site, als ook telefonisch geen problemen gehad.
Telefonisch in de wachtrij geplaatst, en op de site zonder problemen het toestel kunnen bestellen.
1 kleine " hickup" in het bestel process, maar dat is iets waar de F5 knop of refresh knop van de browser wonderen in doet....

chapeau de bestelling is geplaatst 🙂
Bestelling geplaatst😁 Nu nog die eindeloze week wachten..
Reputatie 7
Badge +19
Het is inderdaad behoorlijk druk op onze website, de populariteit van Apple laat zich weer goed zien! 😉 Hopelijk komt iedereen er zo snel mogelijk doorheen om de bestelling te plaatsen!

PS: Voor de actuele levertijden van jouw bestelde iPhone kun je in dit topic kijken. 🙂
Bestelling geplaatst maar per mail alleen een bedankt voor de aanvraag ontvangen. Hebben jullie het hetzelfde @tr1pp3r @Killian_010 ?
Inmiddels betalingslink en factuur ontvangen in de mail. @FGAnand
FGAnand schreef:

Bestelling geplaatst maar per mail alleen een bedankt voor de aanvraag ontvangen. Hebben jullie het hetzelfde @tr1pp3r @Killian_010 ?



Ik heb dit ook, maar er stond wel een ordernummer toen ik klaar was met de bestelling op de website. In de mail staat: "Wij hebben de aanvraag van je bestelling in goede orde ontvangen.
Vanwege de iPhone drukte kunnen we de order niet direct verwerken. Binnen een paar uur ontvang je een mail van afzender webshop@t-mobile.nl met meer informatie over:
Betaling: De link naar de website om nogmaals een betaalkeuze te maken
Bezorgen of ophalen: Het in ontvangst nemen van je bestelling
Nummerbehoud: Een link met meer informatie over nummerbehoud"

Maar zoals eerder gezegd heb ik dus wel een ordernummer via de website. Heb ik nou wel of geen bestelling?
5 minuutjes nadat je de eerdere mail ontvangen hebt dus @Killian_010 ? Dan wacht ik nog even in spanning af..
Reputatie 1
Ik heb dezelfde mail gehad.
amberw schreef:


FGAnand schreef:

Bestelling geplaatst maar per mail alleen een bedankt voor de aanvraag ontvangen. Hebben jullie het hetzelfde @tr1pp3r @Killian_010 ?

Ik heb dit ook, maar er stond wel een ordernummer toen ik klaar was met de bestelling op de website. In de mail staat: "Wij hebben de aanvraag van je bestelling in goede orde ontvangen.
Vanwege de iPhone drukte kunnen we de order niet direct verwerken. Binnen een paar uur ontvang je een mail van afzender webshop@t-mobile.nl met meer informatie over:Betaling: De link naar de website om nogmaals een betaalkeuze te makenBezorgen of ophalen: Het in ontvangst nemen van je bestellingNummerbehoud: Een link met meer informatie over nummerbehoud"

Maar zoals eerder gezegd heb ik dus wel een ordernummer via de website. Heb ik nou wel of geen bestelling?

Reageer