[FAQ] Alle vragen over de iPhone Xs, iPhone Xs Max en de iPhone Xr

  • 13 september 2018
  • 127 reacties
  • 25351 Bekeken


Toon eerste reactie

127 reacties

Ik heb ook enkel de bedankt voor de aanvraag mail ontvangen.
Echter mobiele belde me zojuist terug, stond ook telefonisch in de wachtrij.

Ze gaven aan dat de betaling link later volgt, indien je de mail hebt, en een ordernr, staat je bestelling in het systeem.
Geen drukte, even alle medewerkers de tijd geven om zaken te verwerken.... het zijn ook mensen 🙂
Reputatie 2
Badge +2
website doet het niet. En het telefoonnummer 08000104 ook niet.
Knap hoe jullie dit jaar op jaar niet voor elkaar krijgen



Tja, T-Mobile kan dat (elk jaar weer opnieuw).
De pagina met telefoons kwam vrij vlot, maar daarna kwamen de problemen. Van stap 1 naar stap 2 was niet mogelijk, steeds de meldin dat de server niet bereikbaar was, F5 helpt dan wel, maar dat toch een aantal keren moeten doen, voordat je bij stap 2 komt, kiezen bij welke shop ik mijn telefoon op wil halen, ook daar weer hetzelfde liedje... die stap is niet te bevestigen, wegens server niet bereikbaar.

Ipad gepakt en de iPhone gewoon rechtstreeks bij Apple besteld, binnen 2min klaar. Dat wordt voor het eerst sinds jaren dat ze me deze maand niet in de T-mobile shop zien op een bepaalde vrijdag in September ☺ en qua abonnement heb ik nog tot december om na te denken wat te doen.
@Tijmenwk Het is heel lastig, I get it, maar geduld is een schone zaak. 😉 Kreeg 15 min na de bestelling en die bevestigingsmail die jij ook hebt, een mail met de betalingsgegevens etc.
Ik kwam via de website niet verder dan stap 4 met de melding "Helaas is het niet gelukt om je bestelling te plaatsen. Probeer het later nog eens.", maar ik kreeg wel de mail met "Bedankt voor je aanvraag". Betekent dit dat mijn bestelling wel gelukt is?
Reputatie 1
@Tijmenwk Het is heel lastig, I get it, maar geduld is een schone zaak. 😉 Kreeg 15 min na de bestelling en die bevestigingsmail die jij ook hebt, een mail met de betalingsgegevens etc.

I know. Het is gewoon een irritatiefactortje iedere twee jaar snap niet dat ze voor die ene vrijdag niet een paar servertjes bij boeken. Doen wij ook waar ik werk in peak season. Zie de mail met de verdere gegevens wel verschijnen neem ik aan. 🙂
Helaas na een half uurtje nog geen betalingsmail 😞 Geduld hebben is lastig! Haha
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

We zien inderdaad vaker dat er soms een foutmelding komt bij het bestelproces, maar als je de bevestiging hebt ontvangen, dan is de bestelling goed doorgekomen bij ons! 🙂
En met bevestiging bedoel je "Bedankt voor je aanvraag" mail? Of hebben we het dan over de betalingsmail, daar wacht ik nu al eventjes op.. 🙂
Reputatie 1

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling

Kijk daar ff. Dan weet je of ie is doorgekomen
Bij mij staat er een vinkje bij:
Je bestelling is goedgekeurd
We hebben de e-mail met meer informatie naar je verstuurd. Haal je jouw bestelling op in een T-Mobile Shop? Dan neemt de T-Mobile Shop contact met je op als de bestelling op voorraad is. Onderstaande stappen gelden dan niet voor jou.

Maar ik heb alleen die "bevestiging van je aanvraag" mail gehad, niet de echte bevestigingsmail waarin je voor een betaalmethode kunt kiezen. Nouja hopelijk is het allemaal gewoon goed en krijg ik die nog.
Heb een vinkje staan bij "Je bestelling is bij ons binnengekomen". Lijkt dus in orde, wacht nog op spanning op de betalingsmail.
Reputatie 1
Ik hang ook nog op bij ons binnen gekomen. Dus zal wel prima zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Zo leuk om te zien hoe snel jullie erbij zijn! :D

@FGAnand: De ''bedankt voor je aanvraag'' mail is inderdaad de bevestigingsmail. Dus als je die hebt ontvangen dan is je bestelling goed doorgekomen.
Beste T-Mobile,

Hieronder staat dat ik €95,44 per maand ga betalen voor mijn abonnement. Dat is inclusief deezer en inclusief de uitgebreide verzekering.
Maar ik neem aan dat de €10,99 UP korting daar nog niet in verwerkt is? ( ik heb mijn abbo verlengt)

Ik zie nu staan : €35 per maand UP - 10GB+ onbeperkt bellen, maar toen ik het op de website aanvinkte stond er €21,50? ( abonnement verlengt)

Dus van die €95,44 per maand ( incl verzekering en deezer) gaat nog €10,99 af toch?

Zodat ik €84,45 per maand betaal, (en zonder verzekering €66,50 per maand inclusief deezer)

Graag u reactie, want volgens mij klopt die €95,44 per maand niet en moet er €10,99 korting nog afgehaald worden

Groetjes Danielle

Reputatie 1
Ik krijg nu bij status bestelling opeens "Er is een fout opgetreden". Ligt dit aan het systeem of is er echt wat mis?
Ik krijg dezelfde melding. Heb na 1,5 uur ook nog geen betalingsmail ontvangen.
Werkt nu wel weer bij mij!
Ik heb de mail met het kiezen voor een betaalmethode inmiddels gehad, maar als ik daarop klik staat er: "Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Je hebt een e-mail gehad van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken.". Dit klopt niet?
@amberw

Na hoe lang heb jij deze mail ontvangen? Ik zit al een poosje te wachten.

Wat heb je overigens aangegeven tijdens het bestellen? Want als je bij ontvangst betaald zal de melding kloppen, behalve dat je nog de mail van AMP moet ontvangen.
@FGAnand

Na 1 uur en 50 minuten. Ik heb gekozen voor bezorgen op afspraak, je moet pas als je op de link uit de mail klikt kiezen voor iDeal, creditcard of betalen aan de deur.
@amberw

Dit heb ik dus ook, ik zou de betaling graag via iDeal willen voltooien
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Goed om te zien dat jullie zo met elkaar meekijken! 🙂 Ik knip af en toe een beetje in de "quotebomen", om het overzichtelijk te houden. Je kunt via de voorkant ook de @-mention gebruiken, dat werkt wat handiger dan de quotes van een quote en daar de quote van. ;)

@daantje27

Ik heb jouw order er even bij gezocht en de korting gaat hier inderdaad nog vanaf! :)

@FGAnand

Voor de zekerheid heb ik ook even jouw order erbij gepakt en ook die is goed verwerkt. Het kan wat langer duren voor je de mail ontvangt, dit komt door de drukte! De order is in ieder geval goed bij ons beland!

@amberw @DieJanDJ

Als de keuze van de betaling niet direct is doorgekomen, dan wordt deze automatisch op betalen bij ontvangst gezet. Geen zorgen, je kunt dan ook gewoon bij de koerier het bedrag pinnen!
Hi David, super dat je dit allemaal doet voor de klanten. Ik heb helaas nog geen bevestigingsmail gekregen. Zit met slechte verbinding, kan je zien of het is doorgekomen bij mij?
Reputatie 7
Badge +20
@Hidderv, geen probleem natuurlijk, doe het graag! We zullen niet altijd zo snel kunnen reageren (zeker als het druk is/wordt), maar nu red ik dat nog wel! ;)

Ik heb jouw bestelling opgezocht en deze is goed doorgekomen. Houd je mail dus goed in het oog en kijk ook even in de spambox van tijd tot tijd, just to be sure.
Reputatie 2
zojuist een medewerker aan de lijn gehad voor een verlenging.
voor een trouwe klant van 10+jaar geven ze 2 eu pmd korting terwijl ik ook nog een duurdere bundel moet nemen
vindt dit heel jammer van t-mobile misschien wordt het tijd om te gaan overstappen

Reageer