[FAQ] Alle vragen over de iPhone Xs, iPhone Xs Max en de iPhone Xr

• 13 september 2018
  • 127 reacties
  • 25351 Bekeken

Toon eerste reactie

127 reacties

Ik heb vanmorgen om 9.21 iPhone xs max besteld. Kreeg een mail bedankt voor de aanvraag. En lees op dit forum dat mensen later besteld hebben en ondertussen wel meer info hebben? Ik heb tot heden dus alleen nog maar de aanvraag mail. Klopt dat dan?

alvast bedankt.
Reputatie 1
@TychoB kijk even hier met je gegevens:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling

Zolang hij daar staat gaat het goed. (Let wel hij geeft vaak een foutmelding op het moment. Dat betekent niet dat het niet gelukt is.)
Reputatie 2
@TychoB hier idem dito, alleen heb ik de iPhone XS besteld, ook rond 09:20 uur, na poging # 10 met steeds foutmeldingen sinds 9:00 uur.
Bedankt email om 9:22 uur ontvangen en sindsdien ook niets meer.
Bij status controle alleen groen vinkje bij "Je bestelling is bij ons binnengekomen"
@David Hi David, in de ochtend (9:20) heb ik het mailtje ontvangen met 'bedankt voor je aanvraag' daarna niks meer ontvangen. Het vreemde is dat ik nog steeds via mytmobile kan verlengen wat natuurlijk niet hoort omdat ik dat al in de ochtend heb gedaan. Kan je mij een update geven over mijn bestelling?

Groetjes,

Omar
Reputatie 7
Badge +20
@TychoB @ppolling @ovoomar

Ik heb voor jullie alledrie de order gecontroleerd en deze is bij ons beland! 🙂 Het kan dus nog even duren, maar de bestelling is gedaan. Houd ook een oogje op de spambox, voor de zekerheid.

@kwong

Jammer om te lezen! We willen zowel nieuwe als bestaande klanten scherpe acties bieden, daarom zit hier geen onderscheid in tussen de klanten. Iedereen kan dus dezelfde mooie deals krijgen! Misschien kun je nog wat extra voordelen krijgen met Klantvoordeel?
@David Bedankt voor je snelle reactie, enig idee of mijn bestelling vandaag nog wordt gevalideerd?
Reputatie 2
@David bedankt heb kwartiertje geleden bevestigingsmail ontvangen met link om te betalen.
@David
Ook ik heb tot noch toe geen betaal link mogen ontvangen, wel heb een annulerings mail ontvangen, echter zie ik dat er 2x een order is aangemaakt, eentje is tijdens het process geannuleerd door falen van de pagina.
kan er nagezien worden of mijn order goed doorgekomen is?

tevens lijkt het of bij het geaccepteerde orde de trouwen klantenkorting niet ingecalculeerd was, terwijl dit in hebt process wel in orde leek...

wat zijn we allemaal lastig he tmobile, maar het zijn gewilde gadgets... die iPhones:)

ps: overigens kan ik nu geen order status meer inzien, " er is een fout opgetreden" en zou graag bevestigd hebben of mijn order alsnog goed verwerkt word ?
Ordrnr: 35882444
Vanmorgen de betaalmail gehad, link geklikt, maar per ongeluk verkeerde code ingevuld bij de Credit Card betaling.
Geannuleerd dus.

Opnieuw op de link geklikt, staat er dat ik een poging gedaan heb en het over een uur weer moet proberen.

Zojuist gedaan en nu staat er "Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Je hebt een e-mail gehad van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken."

HIer had ik niet voor gekozen. Kan ik dit nog wijzigen..?
Ik heb om 09:08 besteld, eerste mail binnen, alleen bij bestel status nog geen goedkeuring, ook geen betaling mail gehad. Mijn collega heeft hem 2 uur geleden besteld en die heeft binnen 1 uur wel een goedkeuring mail gehad, kan je mijn bestelling dubbel checken, het is via de klanten service gegaan, geen idee of deze nu ergens blijft hangen straks, mijn order nummer is:
######

Alvast bedankt
@David Hey, ik heb net als hierboven mijn iphone Xs rond 09:10 besteld, een bevestigingsmailtje ontvangen, maar nog geen betaal mail.. Ik vind dat verder niet erg maar als mensen die later bestellen, eerder een betaal mail krijgen en daardoor eerder hun iPhone ontvangen, het een beetje raar. Werkt dat zo? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
@Neo166 Dit kun je niet meer wijzigen. Als de betaling niet direct is verwerkt dan wordt die automatisch omgezet naar betalen bij levering. Jij kan dus straks het bedrag pinnen aan de deur betalen bij de koerier.

@tr1pp3r @Alexander1984 @acollee Wij zijn er om al jullie vragen te beantwoorden. Ik heb al jullie orders erbij gepakt en ze zijn bij ons binnen in behandeling! De iPhone is natuurlijk erg populair zoals je kunt zien dus kan het even duren voordat je een mail ontvangt. Houd je spambox ook in de gaten!
Reputatie 1
Ik zit ook goed qua ordernummer denk ik zo te zien: 358813**. Moet goed komen dus!
@tr1pp3r @Alexander1984 @acollee Wij zijn er om al jullie vragen te beantwoorden. Ik heb al jullie orders erbij gepakt en ze zijn bij ons binnen in behandeling! De iPhone is natuurlijk erg populair zoals je kunt zien dus kan het even duren voordat je een mail ontvangt. Houd je spambox ook in de gaten!

Hoe werkt het systeem eigenlijk? Mensen bestellen een iPhone, jullie ontvangen de orders, maar wat gebeurd er daarna?
Ik zit ook goed qua ordernummer denk ik zo te zien: 358813**. Moet goed komen dus!

Ik zit op 358858**, heb om 09:22 mijn bestelling geplaatst. Je zult dan wel iets eerder geweest zijn, denk ik?

Zit helaas nog wel te wachten op m'n betalingsmail, kan kloppen toch @David @Hajar ?
Badge +13
@FGAnand zoals eerder genoemd ook gekeken in je spambox?
@FGAnand zoals eerder genoemd ook gekeken in je spambox?

Yes, heb ik gedaan! Grappig om jou hier te zien, ik geloof dat we elkaar vorig jaar ook gesproken hebben 🙂

Ik zit ook goed qua ordernummer denk ik zo te zien: 358813**. Moet goed komen dus!Ik zit op 358858**, heb om 09:22 mijn bestelling geplaatst. Je zult dan wel iets eerder geweest zijn, denk ik?

Zit helaas nog wel te wachten op m'n betalingsmail, kan kloppen toch @David @Hajar ?

Ik heb het idee dat de ordernummer niet perse klopt. Want 4000 orders binnen 10 minuten is wel erg veel 🤔 Kan natuurlijk wel, maar 9:12 uur had ik de bevestiging binnen van die van mijn vrouw. en die heeft ordernummer: 358817**
Reputatie 1
Lijkt me niet iets raars, 4000 orders binnen 10 minuten. Grotendeels internet of telefonisch. Het is maar 0,02 van Nederland.

Een concert met 20.000 plekken is bijvoorbeeld in 5 min uitverkocht. En er zijn nog veel meer gekken die de nieuwe iPhone willen hebben.
Had zojuist de klantenservice aan de lijn en die vertelt dus dat het wel zo is. We staan mooi achteraan. Zolang de validatie ofzo niet goedgekeurd is (dus geen bevestigingmail), sta je als het ware niet in de wachtrij. Tenminste dat is wa mij verteld is aan de lijn.
Mij is via de klantenservice chat iets anders verteld. Zodra je een ordernummer hebt sta je in de wachtrij en als er problemen zijn met de betalingsmail kan je bij ontvangst betalen.
Als dat zo is, is dat heel erg raar.. Dan kan je als eerst bestellen maar krijg je de iPhone later dan mensen die de iPhone veel later hebben besteld.. @David weet jij hier meer van?
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Even een korte reactie, omdat er verschillende info wordt gedeeld: Het moment waarop jouw bestelling bevestigd is, sta je in de rij. Dus niet wanneer je de betaallink hebt, maar wanneer de order bevestigd is! Even om verwarring te voorkomen!

Fijn weekend! 🙂
Het leek mij al logisch dat het op volgorde van ordernr zou gaan, deze zal gelijk staan aan het moment waarop de bestelling ontvangen is verwacht ik.

Overigens heb ik zojuist de mail gehad, en de betaling afgerond. Fijn weekend allen...
Ik heb eindelijk mijn betalingsmail ontvangen (09:22 besteld, 19:35 ontvangen) alleen staat er dat ik moet betalen bij ontvangst van de bestelling. Op zich geen probleem, maar had verwacht dat ik met iDeal kon afrekenen?

Reageer