[FAQ] Alle vragen over de iPhone Xs, iPhone Xs Max en de iPhone Xr

• 13 september 2018
  • 127 reacties
  • 25351 Bekeken

Toon eerste reactie

127 reacties

Telefonisch xs besteld krijg ik een factuur binnen van iphone x lol bezorger komt morgen kan gelijk weer terug succes
Reputatie 2
Vanochtend rond 9:20 besteld. Alleen dat "Vanwege de iPhone drukte kunnen we de order niet direct verwerken." mailtje gekregen. Toen was het stil tot 17.00, onverwacht kreeg ik een mail met "Bevestiging aanpassing privacy instellingen" heb zelf niets aangepast. Sindsdien is m'n bestelstatus wel veranderd in "wachten op voorraad". Maar ik heb verder nog niets via mail gekregen.. Gaat alles nu goed tot ik een mail van AMP krijg? Of mis ik een stap door een (betalings)mail die ik niet ontvangen heb (niet in spambox)
Reputatie 7
Badge +19
@FGAnand: Ik heb het nog even gecheckt en je order is goed bij ons binnengekomen. Omdat de betalingse-mail niet goed bij je is aan gekomen, kun je inderdaad bij ontvangst betalen - dat kan ook per pin dus geen zorgen!

@Maciej: Ik zie dat jouw order goed bij ons is doorgekomen, dus dat zit helemaal oké. Krijg je de betalingsmail niet, dan kun je bij aflevering betalen (eventueel pinnen). Je order gaat dus helemaal goed!
Ik heb gisteren een iPhone Xs besteld en kreeg vanochtend het mailtje van de bestelling om te betalen.
Hierin staan twee stappen

1. Betalen, met een button waarin ik de betaalwijze kan kiezen
  2. Bezorgafspraak maken
Ik heb op de button betaalwijze kiezen geklikt, maar ik zie geen opties.
Er staat alleen " Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Je hebt een e-mail gehad van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken."

Waarom kan ik niet kiezen om met iDeal te betalen? Dat doe ik liever dan bij de bezorger omdat het een vrij groot bedrag is (daglimiet etc)

Daarnaast staat er dat ik een mail zou hebben gehad van koerier AMP, maar deze heb ik niet gehad.
Beetje tegenstreidig allemaal. Zou graag gewoon met iDeal betalen aub.
esim support van Tmobile is een must. Ben ik eindelijk af van met het rondlopen met 2 telefoons,zakelijk en privé eindelijk in 1 iphone dat zou fyn zyn. eerder koop ik geen iPhone
Reputatie 7
Badge +20
@TimWensink

Als de tijd is verstreken om een keuze te maken op welke manier er betaald wordt, dan wordt dit automatisch omgezet naar betalen bij levering. Dit is niet meer te wijzigen. De enige manier zou zijn om de hele order te annuleren en opnieuw te doen, maar dan kom je wel weer achteraan in de rij. Ik weet niet of je dat wilt?

@f2s

We werken wel aan de ondersteuning van eSim, maar op het moment is nog niet te zeggen wanneer dit actief is.
@TimWensink

Als de tijd is verstreken om een keuze te maken op welke manier er betaald wordt, dan wordt dit automatisch omgezet naar betalen bij levering. Dit is niet meer te wijzigen. De enige manier zou zijn om de hele order te annuleren en opnieuw te doen, maar dan kom je wel weer achteraan in de rij. Ik weet niet of je dat wilt?

Hoelang is die tijd dan? Ik heb het mailtje om 10:08 ontvangen en heb het geprobeerd om 13.00 ofzo? Snap niet zo goed waarom dit na een aantal uur niet meer mogelijk is. Is voor T-mobile toch ook veel gunstiger om het geld van tevoren binnen te hebben?

Nee ik wil niet weer achteraan de rij staan en dan heb ik nog geen garantie dat ik dan wel kan betalen als ik niet binnen een uur oid reageer om te betalen.

Ik wacht het mailtje van AMP wel af en betaal wel bij levering. Vind het gewoon vreemd.
Reputatie 7
Badge +20
@Timwensink; Zo'n betaalverzoek wordt maar een keer aangeboden en als dat niet goed gaat wordt het automatisch gewijzigd naar betaling bij levering. Maar geen zorgen je kan bij de koerier ook pinnen! 🙂
Kan er iemand vertellen wanneer de esim beschikbaar word gesteld.?
Ik heb trouwens met ideal betaald zelf hier krijg ik een melding na 2 uurtjes:

"Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken."

Heb de klantenservice gebeld daar staat de betaling wel geregisterd, wel jammer dat deze gewoon niet gekoppeld is aan je betaling en ook geen bevestigingsmail ontvangt dat je heb betaling binnen is of iets dergelijks.

Betreft voorraad zal wel wat duidelijk gecommuniceerd kunnen worden, wat ik wel apart vind dat er nog steeds staat vanaf 21 september, voorgaande jaren was het nu al 1-2 weken of sommige modellen zelfs 2-3 of 4-6 weken levertijd, of er word gewacht op de Xr model door veel mensen en zijn dus deze modellen niet zo veel besteld.
Badge +13
@VKan voorgaande jaren werd ook pas enkele dagen voor de lever dag meer bekend
Dus wanneer AMP begint met afspraken maken werd ook meer bekend worden over de voorraad althans zo ging et voorgaande jaren
What happened? Zijn de prijzen omhoog gegaan? I dont get it anymore🤨

iphone xs max 2 jaar
7 gb 21.50 in de ochtend en nu zie ik 27.50

beetje weird
Ik heb gisteren de pre order gedaan voor de iPhone XS Max space grey! Maar twijfel alsnog over de kleur, welke kleur hebben jullie genomen?
In 2016 heb ik mijn huidige abonnement verlengd in de Apple Store Den Haag. Is dit nog steeds mogelijk?
Reputatie 7
Badge +20
@Guuiido In de Apple store kun je geen abonnement meer afsluiten. Dit kun je gelukkig wel doen in een T-Mobile Shop als je dat zou willen. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
@VKan Ik heb het nogmaals gecheckt en je bestelling is goed doorgekomen en je betaling is verwerkt. Geen zorgen dus! Op dit moment bieden wij de E-sim nog niet aan. Wij zijn bezig met de ondersteuning van e-SIM, maar kunnen nog niet zeggen wanneer klanten het echt kunnen gebruiken. Wat betreft de levertijden we verwachten dat de toestellen vanaf de 21ste worden geleverd. Je kan hiervoor het beste de e-mail van AMP afwachten. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je een bericht. Nog even geduld dus en dan kun je lekker genieten van je nieuwe iPhone! 🙂 @Rosan Thanks voor het meedenken!

@Deuces ; Wat leuk dat je ook voor de nieuwe iPhone wilt gaan. Welke iPhone XS MAX heb je op het oog? Zoals je ziet zijn er meerdere varianten. Probeer je via ons te verlengen? Let us know, we kijken graag mee!

@MiekeAlida Gefeliciteerd met je nieuwe parel! Ik wens je alvast veel plezier! Space Grey is een mooie kleur! 🙂
@Hajar yes always t mobile ya know😁 jaa ben
twijfelen tussen 64gb of 256 gb..
Reputatie 7
Badge +20
@Deuces Haha good to know! 😍 Als je veel geheugen nodig hebt dan zou ik voor de 256GB gaan. Als je wilt kun je ook gratis bellen met onze verkoopafdeling. Dan kun je je wensen bespreken en dan kijken mijn collega's mee naar welk abonnement het beste bij je past. Je kan ze gratis bereiken op dit nummer 0800 7123. Ik hoop dat het zo lukt!
Zojuist m’n afspraak voor vrijdag ingepland. Helemaal top!!
Bèng! Afspraak voor vrijdag staat! Mooi! #Happy Elk jaar weer een leuke periode dit.

twee laaannngge nachten slapen nog 😉
Net een mail van AMP gehad vrijdag tussen 08:00-12:00 afspraak gemaakt 🙂 ben er zeker blij mee. Hoop nu dat T-Mobile de esim snel invoert zodat we dual sim kunnen gebruiken!
Reputatie 7
Badge +20
Hopelijk hebben de winkels Vrijdag ook een showmodel, Ik wil de Max graag eerst zien en vasthouden voor dat ik hem koop.
Ik wacht nu al zooooo lang die paar dagen kunnen er ook nog wel bij (maak ik mijzelf wijs🤣)
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik ben ook heel blij voor jullie en wens jullie alvast veel plezier met jullie nieuwe iPhone. Laten jullie straks ook weten hoe die bevalt? 😄

@CrisTien Haha ja altijd fijn om het toestel eerst even in handen te krijgen. Hoop dat die jou goed zal bevallen! 🙂
Badge +13
@CrisTien Hier lijkt de Xs Max wel een iPhone Se
https://m.youtube.com/watch?v=lFUF-5H5Aa8
Reputatie 7
Badge +20
@CrisTien Hier lijkt de Xs Max wel een iPhone Sehttps://m.youtube.com/watch?v=lFUF-5H5Aa8
🤣
dus eerst even in de winkel kijken of ik de Max wel aankan.
Als hij net zo groot is al de 8+ Komt het helemaal goed.
jammer dat de R er nog niet is, had graag willen vergelijken wat maat betreft.
de R heeft mooie kleuren en is €400,- goedkoper dan de Max.

Reageer