Sticky

[FAQ] Alle vragen over de iPhone Xs, iPhone Xs Max en de iPhone Xr

Toon eerste reactie

125 reacties

Ik heb mijn abonnement verlengd waarbij ik een ''Bedankt voor je bestelling!" melding heb gekregen met ordernummer. alleen nog geen mail ontvangen om een betaling te doen. In mijn account staat er ook dat ik geen bestelling heb geplaatst maar kan mijn abbonement ook niet verlengen of de gegevens hiervan in zien.

Weet nu niet of mijn bestelling binnengekomen is.
Reputatie 7
Badge +20
@CrisTien Altijd slim om even te wachten en een weloverwogen keuze te maken! Ben benieuwd waar je oog op valt uiteindelijk! 😃

@Ak92 Ik heb jouw order er even bij gezocht en deze is gelukkig gisteravond goed doorgekomen! Nu is het nog even wachten op de voorraad. Je kunt de levertijden in dit topic vinden.

De betaalwijze is niet op tijd gekozen, maar geen zorgen: Je kunt gewoon direct bij de koerier aan de deur pinnen. Succes nog even met wachten!
Ik heb 14-09 mijn abonnement verlengt en de IphoneXs besteld maar ben nog niet gebeld dat ik hem kan ophalen in de winkel. Ik heb 14-09 wel al de definitieve bevestiging ontvangen.
Kan ik verwachten dat ik nog gebeld word vandaag? Aangezien de meeste die op 14-09 de bestelling hebben gedaan het toestel al hebben ontvangen...
Reputatie 7
Badge +13
Hoera zo blij als een klein kind. Het de IPhone Max geworden. En wat een geluk ze hadden er nog maar één van mijn keuze.
wat een prachtige toestel. Ben hem nu aan het installeren! Fluitje van een cent.🤣
Reputatie 7
Badge +17
@Sander B Mijn collega Jaimy heeft in dat andere topic op je gereageerd. Maar je ontvangt een sms of telefoontje van onze shop collega wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog niks hebt gehoord dan is je toestel nog niet leverbaar.

@CrisTien Aaah super leuk! Ik wens je heel veel plezier met je iPhone Max! Laat even weten hoe die bevalt. 😍
Reputatie 7
Badge +13
Tot nu toe bevalt de Max erg goed. Wel even wennen dat er geen homeknop meer is.
Ik was aan het testen met de camera maar kreeg geen mooie foto’s ze waren allemaal wazig.
kon ook niets vinden online wat ik fout had gedaan.

Het was heel simpel
‘Cris haal in het vervolg wel het plastic van je nieuwe hoesje af ‘ 🤣🤣🤣🤣🤣

prachtige telefoon, groot maar niet TE groot.
mooi beeld, prachtige fotos🤣
batterij gaat langer mee.
Kortom het kost veel maar dan krijg je ook wat! (Een iPhone)
Reputatie 6
Badge +13
@CrisTien ha ha das wel een slimme zet maar hij is wel echt stoer he?
Welk hoesje heb je gekozen?
Reputatie 7
Badge +13
Een doorzichtig silicone hoesje. De originele van IPhone heb ik voor een andere telefoon slechte ervaring mee.
als ik weer in de stad kom kijk ik wel maar de keus was nu nog zo matig dat dit hoesje voor nu een snelle oplossing was.
Heb ook een draadloze oplader gekocht. Heel handig en geen gedoe met kabeltje meer.
CrisTien schreef:

Een doorzichtig silicone hoesje. De originele van IPhone heb ik voor een andere telefoon slechte ervaring mee.
als ik weer in de stad kom kijk ik wel maar de keus was nu nog zo matig dat dit hoesje voor nu een snelle oplossing was.
Heb ook een draadloze oplader gekocht. Heel handig en geen gedoe met kabeltje meer.

Zou ik mogen vragen welke draadloze oplader je hebt gekocht? Ik ben er namelijk ook naar op zoek!
Worden er dezelfde bel problemen met de iphone xs verwacht als met de iphone 8 en x??
Reputatie 7
Badge +13
MiekeAlida schreef:

CrisTien schreef:

Zou ik mogen vragen welke draadloze oplader je hebt gekocht? Ik ben er namelijk ook naar op zoek!

ik ben uitgegaan van de tips op de site van #ICulture
ik heb een #Belkin 10 W Boots Up gekocht €64,99
en voor mijn zoon een #Xtorm fast Charging
Xtorm is wel goedkoper €39,99 en net zo goed maar die hadden ze niet in de winkel waar ik was.
Reputatie 7
Badge +13
W79 schreef:

Worden er dezelfde bel problemen met de iphone xs verwacht als met de iphone 8 en x??

Ik heb de Max en geen problemen (tot nu toe) een vriend heeft al een jaar de 8+ en ook geen problemen.
Ik denk dat ze gewoon verwachten dat alles goed gaat. (Mag ik hopen)
Zijn de door T-Mobile geleverde voor de iPhone Xs MAX T-Mobile branded?
Reputatie 7
Badge +20
@dennis-max

Nee, deze toestellen zijn niet branded! Heb je jouw Xs Max al besteld? 🙂
David schreef:

@dennis-max

Nee, deze toestellen zijn niet branded! Heb je jouw Xs Max al besteld? :)

Wil eerst zeker weten of T-Mobile ze niet brand (T-Moblie logo op het toestel en/of een T-Mobile logo dat je tijdens het opstarten te zien krijgt.

In het verleden was mij dat ook al eens beloofd en het toestel starte op met een T-Mobile logo.... Dat wil ik dus niet, omdat dit de waarde van het toestel aanzienlijk verminderd en vindt het niet mooi.
Hallo,

Mijn telefoonscherm is zojuist overleden, Ik kan dus geen smsjes van jullie inzien ivm de bestelde XS. Hoe kan dit opgelost worden? OF wordt dit per mail gedaan? ik kan ook niet gebeld worden. Wij hebben twee nummers op 1 adress, is het mogelijk dat het ander nummer gebeld wordt?

Graag info omtrent communicatie
Reputatie 7
Badge +17
Hi

Heel fijn dat je het roestig aan doet. Roestig is altijd goed! 😛

De huidige status van je bestelling is wachten op voorraad dus je ontvangt een e-mail van AMP zodra je toestel leverbaar is om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 🙂
@Hajar

Als jij ervoor kan zorgen dat die eerder voor de deur staat neem ik je mee uit eten!! Je kunt het!
Reputatie 6
Badge +16
@ff roestig aan: Heeee ff roestig aan met onze Hajar hè! 😂
@Hajar @Jaimy , ... Krijg ik dus de volgende dag een mail dat ik me iphone kan ophalen ... WAHAH waarom nam je t zo serieus...?! Alhoewel, ik geen nee zou zeggen btw 😛
Hey,

Ik heb vorige week vrijdag een iPhone xr gepreorderd en bestelt, deze heb ik toen ook betaald via Ideal maar daar heb ik verder geen bevestiging van gehad. Als ik nu nog een keer op de link voor betalen klik staat er dat ik moet betalen aan de deur? Is de betaling goed bij jullie aangekomen? Heb geen zin om twee keer te betalen!!
Reputatie 7
Badge +17
Hi Dani,

Geen zorgen! Ik heb je bestelling erbij gepakt en je hebt al betaald. Je hoeft dus niet weer te betalen. Ik wens je veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂
Hi Moderator,

Heb afgelopen maandag mijn abbo verlengend met 2 jaar (iPhone Xr), middels jullie webshop-mail het openstaande bedrag betaald en bevestigd. Alleen heb ik geen bevestiging ontvangen.

In mijn gegevens op T-Mobile zie ik dat de ingangsdatum 'Nieuw' niet aansluit op mijn huidige abonnement.

Is mijn betaling en bestelling wel goed gegaan?

Met vriendelijke groet,

Bert Bulham
Reputatie 7
Badge +17
Hi Bert,

Ik zie dat je betaling goed is gegaan. Ook ligt je bestelling nu bij AMP dus ik verwacht dat je je toestel snel ontvangt. De ingangsdatum van je verlenging wordt gewijzigd zodra jij je toestel in handen hebt. Geen zorgen dus! Ik wens je veel plezier met je nieuwe iPhone!
Reputatie 1
Het valt mij op dat bij bepaalde pagina’s niet alle tekst in het beeld past. Dit is dus ook het geval met Voetbalwedstrijden waarbij de stand maar voor de helft in beeld staat dit vind ik vreseijk irritant, en ben benieuwd of ik de enige ben waarbij de tekst soms buiten het beeld valt. Scherminstellinh staat op standaard en niet ingezoomd .

Reageer