[FAQ] Alle vragen over de iPhone Xs, iPhone Xs Max en de iPhone Xr

  • 13 september 2018
  • 127 reacties
  • 25351 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 8862 reacties
Hey Appleheads!

Welkom in deze FAQ over de iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr! Er is weer van alles bekendgemaakt en we snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw prachtige iPhone in handen kunt houden! We hebben een lijst veelgestelde vragen, maar als jouw vraag er niet bij zit, laat het in een reactie weten. We komen er dan zo snel mogelijk bij je op terug!

Let op! Ben je op zoek naar de actuele levertijden van jouw iPhone? Ga dan naar ons levertijdentopic. Wanneer de specifieke levertijden bekend zijn kun je klikken op jouw bestelde iPhone. Daar vind je dan de meest actuele levertijden van jouw toestel. Dit topic wordt geüpdatet wanneer er nieuws bekend is, zo ben je continu op de hoogte van de laatste levertijd van jouw iPhone.

Informatie over iPhone

Wat zijn de specificaties van de iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr?iPhone Xs
• 5,8 inch OLED-scherm
• Dubbele 12 megapixel camera
• 7 megapixel-selfiecamera
• 64, 256 of 512 GB opslagcapaciteit
• 4 GB werkgeheugen
Klik hier voor meer info over de iPhone Xs

iPhone Xs Max
• 6,5 inch OLED-scherm
• Dubbele 12 megapixel camera
• 7 megapixel-selfiecamera
• 64, 256 of 512 GB opslagcapaciteit
• 4 GB werkgeheugen
Klik hier voor meer info over de iPhone Xs Max

iPhone Xr
Bestelbaar vanaf 19 oktober 2018
• 6,1 inch LCD-scherm
• Enkele 12 megapixel camera
• 7 megapixel-selfiecamera
• 64, 128 of 256 GB opslagcapaciteit
• 3 GB werkgeheugen
Klik hier voor meer info over de iPhone Xr
Check onze webshop voor de prijzen van de iPhone Xs en iPhone Xs Max. Aangezien de iPhone Xr pas 19 oktober in de pre-order gaat, zijn hier nog geen precieze prijzen van bekend.

Hoe kan ik mijn iPhone bestellen?Vanaf 14 september (9:01 uur) kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile, zodat je direct kunt verlengen!
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

Bieden jullie e-SIM ondersteuning?Op het moment nog niet. Wij zijn bezig met de ondersteuning van e-SIM, maar kunnen nog niet zeggen wanneer klanten het echt kunnen gebruiken. Wij bieden met de gewone simkaart nu de beste kwaliteit en de snelste service aan!
Gaan jullie ook de Apple Watch Series 4 aanbieden?Nee, wij gaan deze Apple Watch Series 4 niet opnemen in ons assortiment.

Bestelling en leveringZodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien.

Kan ik mijn huidige iPhone inwisselen voor een iPhone Xs, iPhone Xs Max of iPhone Xr?Met Toestel Inruil kun je jouw oude iPhone (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel. Je kunt echter niet bij een lopend contract een oudere iPhone inruilen voor één van de nieuwe iPhones.
Ik mag nog niet verlengen. Kan ik de iPhone Xs, iPhone Xs Max of iPhone Xr met een vervroegde verlenging bestellen?Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.
Heb je vragen naar aanleiding van het vernieuwen of afsluiten van een abonnement. Neem dan een kijkje in dit FAQ-topic.

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is
nietde e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.
Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 12 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 12 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.
Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.
Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel.
Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan.

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!

127 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Op het moment niet, maar houd de ontwikkelingen in de gaten!
Laatst ergens gelezen dat de esim per augustus ondersteund zou gaan worden ?

Is hier al meer over te zeggen ?
Reputatie 1
Het valt mij op dat bij bepaalde pagina’s niet alle tekst in het beeld past. Dit is dus ook het geval met Voetbalwedstrijden waarbij de stand maar voor de helft in beeld staat dit vind ik vreseijk irritant, en ben benieuwd of ik de enige ben waarbij de tekst soms buiten het beeld valt. Scherminstellinh staat op standaard en niet ingezoomd .

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bert,

Ik zie dat je betaling goed is gegaan. Ook ligt je bestelling nu bij AMP dus ik verwacht dat je je toestel snel ontvangt. De ingangsdatum van je verlenging wordt gewijzigd zodra jij je toestel in handen hebt. Geen zorgen dus! Ik wens je veel plezier met je nieuwe iPhone!
Hi Moderator,

Heb afgelopen maandag mijn abbo verlengend met 2 jaar (iPhone Xr), middels jullie webshop-mail het openstaande bedrag betaald en bevestigd. Alleen heb ik geen bevestiging ontvangen.

In mijn gegevens op T-Mobile zie ik dat de ingangsdatum 'Nieuw' niet aansluit op mijn huidige abonnement.

Is mijn betaling en bestelling wel goed gegaan?

Met vriendelijke groet,

Bert Bulham
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dani,

Geen zorgen! Ik heb je bestelling erbij gepakt en je hebt al betaald. Je hoeft dus niet weer te betalen. Ik wens je veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂
Hey,

Ik heb vorige week vrijdag een iPhone xr gepreorderd en bestelt, deze heb ik toen ook betaald via Ideal maar daar heb ik verder geen bevestiging van gehad. Als ik nu nog een keer op de link voor betalen klik staat er dat ik moet betalen aan de deur? Is de betaling goed bij jullie aangekomen? Heb geen zin om twee keer te betalen!!
@Hajar @Jaimy , ... Krijg ik dus de volgende dag een mail dat ik me iphone kan ophalen ... WAHAH waarom nam je t zo serieus...?! Alhoewel, ik geen nee zou zeggen btw 😛
Reputatie 7
Badge +19
@ff roestig aan: Heeee ff roestig aan met onze Hajar hè! 😂
@Hajar

Als jij ervoor kan zorgen dat die eerder voor de deur staat neem ik je mee uit eten!! Je kunt het!
Reputatie 7
Badge +20
Hi

Heel fijn dat je het roestig aan doet. Roestig is altijd goed! :P

De huidige status van je bestelling is wachten op voorraad dus je ontvangt een e-mail van AMP zodra je toestel leverbaar is om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 🙂
Hallo,

Mijn telefoonscherm is zojuist overleden, Ik kan dus geen smsjes van jullie inzien ivm de bestelde XS. Hoe kan dit opgelost worden? OF wordt dit per mail gedaan? ik kan ook niet gebeld worden. Wij hebben twee nummers op 1 adress, is het mogelijk dat het ander nummer gebeld wordt?

Graag info omtrent communicatie
@dennis-max

Nee, deze toestellen zijn niet branded! Heb je jouw Xs Max al besteld? :)


Wil eerst zeker weten of T-Mobile ze niet brand (T-Moblie logo op het toestel en/of een T-Mobile logo dat je tijdens het opstarten te zien krijgt.

In het verleden was mij dat ook al eens beloofd en het toestel starte op met een T-Mobile logo.... Dat wil ik dus niet, omdat dit de waarde van het toestel aanzienlijk verminderd en vindt het niet mooi.
Reputatie 7
Badge +20
@dennis-max

Nee, deze toestellen zijn niet branded! Heb je jouw Xs Max al besteld? 🙂
Zijn de door T-Mobile geleverde voor de iPhone Xs MAX T-Mobile branded?
Reputatie 7
Badge +20
Worden er dezelfde bel problemen met de iphone xs verwacht als met de iphone 8 en x??
Ik heb de Max en geen problemen (tot nu toe) een vriend heeft al een jaar de 8+ en ook geen problemen.
Ik denk dat ze gewoon verwachten dat alles goed gaat. (Mag ik hopen)
Reputatie 7
Badge +20

Een doorzichtig silicone hoesje. De originele van IPhone heb ik voor een andere telefoon slechte ervaring mee.
als ik weer in de stad kom kijk ik wel maar de keus was nu nog zo matig dat dit hoesje voor nu een snelle oplossing was.
Heb ook een draadloze oplader gekocht. Heel handig en geen gedoe met kabeltje meer.
Zou ik mogen vragen welke draadloze oplader je hebt gekocht? Ik ben er namelijk ook naar op zoek!


ik ben uitgegaan van de tips op de site van #ICulture
ik heb een #Belkin 10 W Boots Up gekocht €64,99
en voor mijn zoon een #Xtorm fast Charging
Xtorm is wel goedkoper €39,99 en net zo goed maar die hadden ze niet in de winkel waar ik was.
Worden er dezelfde bel problemen met de iphone xs verwacht als met de iphone 8 en x??
Een doorzichtig silicone hoesje. De originele van IPhone heb ik voor een andere telefoon slechte ervaring mee.
als ik weer in de stad kom kijk ik wel maar de keus was nu nog zo matig dat dit hoesje voor nu een snelle oplossing was.
Heb ook een draadloze oplader gekocht. Heel handig en geen gedoe met kabeltje meer.

Zou ik mogen vragen welke draadloze oplader je hebt gekocht? Ik ben er namelijk ook naar op zoek!
Reputatie 7
Badge +20
Een doorzichtig silicone hoesje. De originele van IPhone heb ik voor een andere telefoon slechte ervaring mee.
als ik weer in de stad kom kijk ik wel maar de keus was nu nog zo matig dat dit hoesje voor nu een snelle oplossing was.
Heb ook een draadloze oplader gekocht. Heel handig en geen gedoe met kabeltje meer.
Badge +13
@CrisTien ha ha das wel een slimme zet maar hij is wel echt stoer he?
Welk hoesje heb je gekozen?
Reputatie 7
Badge +20
Tot nu toe bevalt de Max erg goed. Wel even wennen dat er geen homeknop meer is.
Ik was aan het testen met de camera maar kreeg geen mooie foto’s ze waren allemaal wazig.
kon ook niets vinden online wat ik fout had gedaan.

Het was heel simpel
‘Cris haal in het vervolg wel het plastic van je nieuwe hoesje af ‘ 🤣🤣🤣🤣🤣

prachtige telefoon, groot maar niet TE groot.
mooi beeld, prachtige fotos🤣
batterij gaat langer mee.
Kortom het kost veel maar dan krijg je ook wat! (Een iPhone)
Reputatie 7
Badge +20
@Sander B Mijn collega Jaimy heeft in dat andere topic op je gereageerd. Maar je ontvangt een sms of telefoontje van onze shop collega wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog niks hebt gehoord dan is je toestel nog niet leverbaar.

@CrisTien Aaah super leuk! Ik wens je heel veel plezier met je iPhone Max! Laat even weten hoe die bevalt. 😍
Reputatie 7
Badge +20
Hoera zo blij als een klein kind. Het de IPhone Max geworden. En wat een geluk ze hadden er nog maar één van mijn keuze.
wat een prachtige toestel. Ben hem nu aan het installeren! Fluitje van een cent.🤣
Ik heb 14-09 mijn abonnement verlengt en de IphoneXs besteld maar ben nog niet gebeld dat ik hem kan ophalen in de winkel. Ik heb 14-09 wel al de definitieve bevestiging ontvangen.
Kan ik verwachten dat ik nog gebeld word vandaag? Aangezien de meeste die op 14-09 de bestelling hebben gedaan het toestel al hebben ontvangen...

Reageer