[FAQ] Alles over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 mini en de iPhone 12 Pro Max!

• 13 oktober 2020
  • 76 reacties
  • 26002 Bekeken
[FAQ] Alles over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 mini en de iPhone 12 Pro Max!

Toon eerste reactie

76 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rogere 

Voor al onze (vaste, nieuwe en potentiële) klanten wordt dit op vrijdag 16 oktober om 14:00 uur bekendgemaakt. Je vindt de prijzen dan in de webshop en/of je kunt om dat tijdstip bellen met onze afdeling Sales via 0800 8104.

Het is dus nog even afwachten op dit moment. Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!

Hi @bgoncal

Always difficult to say, but it's an iPhone launch, so we’re counting on a busy day! You can arrange everything via your My T-Mobile or through our colleagues of Sales (phone number is 0800 8104).

Let us know if we can help with anything!

Thanks, what’s the quickest way to renew my subscription with the new iPhone? Should I login and tap renew and the iPhone will be there as an option or it’s better to first find the iPhone and then buy it using the button “renew”?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @bgoncal 

You can select the iPhone you want and after that you have the option to choose the renew button. I wish good luck with your order!

Ik ben recentelijk zowel met thuis als mobiel overgestapt van KPN naar T-Mobile. In eerste instantie met een unlimited sim-only, omdat mij werd verzekerd dat ik zou kunnen overstappen naar de iPhone 12 pro door middel van toestelflexibiliteit. Ik hoor graag hoe ik dit aanstaande vrijdag in orde kan maken (telefonisch of via de website). 

Bij voorbaat dank!

Is it possible to order and define a specific delivery day? If I am traveling during the delivery day, is it possible if my neighbour receives the phone for me? Or is it possible to buy and leave it to pick up at the store once I'm back from holidays?

Reputatie 7
Badge +20

@pb10 

Wat nice dat je voor de nieuwe iPhone wilt gaan! Je kan straks heel eenvoudig verlengen met een toestel via My T-Mobile. Je ziet bij je overzicht staan verleng met toestel en daar kan je vanaf vrijdag de nieuwe iPhone kiezen. Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling!

@yannbf 

The presale starts on Friday and we will share the delivery time on the same day. You can check for yourself what day suits you the best! It’s not possible to have a neighbor receive your order so make sure you are available or choose the option to pick up your order at the T-Shop. You can find more information on the delivery process in the FAQ above. 

geduldig wachten :)

If for example I buy the first iPhone sold buy T-Mobile, when would I receive it? Same expected dates as Apple? (23/10/2020)

Reputatie 7
Badge +20

Hi @bgoncal,

We’re starting our deliveries on the same day as Apple, yes, so that will be Friday next week. However, I can't promise you that you will receive your phone on exactly that day. As you can imagine iPhones are always very popular in demand, so you’re not the only one who will place an order. If your device is very popular it could mean that you will have to wait a while longer before you receive your new iPhone. Next week, when we know how many orders and stock there are, we will update our topics with new expected delivery dates. 

As always we ship out our orders by the rule ‘First come, first serve’. So make sure you’re ready to go at 14:00 o’ clock this afternoon!

Hi Support,

Wat is de snelste manier om een Early Renewal aan te vragen voor de Iphone 12 om 14:00? 
Dien ik dit online te doen of kan ik beter een klantenservice telefoonnummer bellen? En wat is het telefoonnummer. 

Mijn abonnement mag eigenlijk pas in december verlengd worden, maar ik wil graag bijbetalen voor een Early Renewal.

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @markiii93,

Het is bijna zover, dan kan er besteld worden en gelukkig ben ik nog ruimschoots op tijd om je te helpen! :sunglasses:  

Een Early Renewal kan alleen telefonisch worden afgesloten, dus dat kun je regelen via 0800-8104. Mijn collega's van de Salesafdeling helpen je dan graag verder!

Succes zo voor iedereen die gelijk om 14:00 uur voor de pre-order gaat! :muscle:

Wow.. het bestellen gaat niet helemaal soepel.

Seems like the systems are down! Also at the shop

Hoi moderators! De website lijkt helaas volledig down, en ook telefonisch kom je er niet doorheen. Wat is jullie verwachting over het moment dat alles weer up-and-running is? En wat is nu de beste manier om te bestellen?

Dank alvast!

Reputatie 7
Badge +20

[Update 16 oktober 14:20]

Het is (zoals jullie merken) op dit moment erg druk op My T-Mobile, bij de afdeling Sales en in onze webshop. Hierdoor kan het zijn dat je wat langer moet wachten voor je kunt bestellen. Sorry voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +20

Hahahah zoals te verwachten was wil echt iedereen een Aaifoon12 

ik ga voor de Aai12Max dus moet langer wachten.  
Succes mensen echt iedereen komt aan de beurt 

Hmmm ALS ik er überhaupt al doorkom, zie ik iPhone 12 Pro GREY ipv de door mij aangevinkte GOLD 😞 gaat nog niet goed dus :( 

Reputatie 1

Ondertussen hebben Tele2, KPN etc. hun website helemaal op orde maar T-Mobile nog steeds niet….Zat net bij verlengen en in de laatste stap vliegt de site er weer uit. Neem aan dat er wel gekeken wordt naar de eerste web/telefonische bestellingen!

Reputatie 7
Badge +20

@Remcobisschops Het is gewoon bij TM veel drukker en dat zegt veel over het netwerk.

Veel succes

Gelukkig nog maar een uur bezig met de bestelling :) 

Hier ook. Volgens mij heeft niemand kunnen bestellen behalve telefonisch.

Gelukt :) 
12 Pro Gold 128GB

Betaallink ook al binnen → betaald.

Now we wait...;)

Huh waarom is 5G 2 euro pm? Bij kpn is t FREE😟 

Nu is de website niet eens online hahaha...

Beste NETWERK VAN NL vraaagt 5G 2 euro pm aparte geval of niet ppl

Reageer