[FAQ] Alles over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 mini en de iPhone 12 Pro Max!

• 13 oktober 2020
  • 84 reacties
  • 30177 Bekeken
[FAQ] Alles over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 mini en de iPhone 12 Pro Max!

Toon eerste reactie

84 reacties

Als sinds 13.50 uur in de aanslag, en nog steeds nergens doorheen (my-tmobile & telefonisch). Echt heel jammer dit :(

Kom ook alleen maar tot de beginpagina. Als ik op verlengen klik, crasht ie..

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

We zijn nog druk bezig om de website weer volledig up and running te krijgen. Het gaat al wat beter, maar het blijft heel erg druk! Ditzelfde geldt ook voor de wachtrij aan de lijn, bij onze afdeling Sales. We werken er hard aan om iedereen zo snel mogelijk te kunnen helpen!

Reputatie 7
Badge +20

Huh waarom is 5G 2 euro pm? Bij kpn is t FREE😟 

Maar zijn de abonnementen veel duurder. Dus wat gratis?  

Wel gek dat verlengen en inloggen gelijk doorverwezen wordt naar “we zijn zo terug” en nieuwe bestellingen (nieuwe klanten) wel gewoon doorgaan.

Het is me gelukt, voor de mensen die willen verlengen ga eerst naar mobiel klik op verlengen. Vul je mobiele nr in. Je ontvangt dan een sms met een code. Daarna kun je gelijk verlengen en je iPhone kiezen zonder in te loggen.

Tip: Met mozila firefox heb je totaal geen wachttijden.

Ik wil graag weten welke kleur het opstart scherm van de blauwe 12 pro heeft.

die ik nu heb is wit, en verlicht het hele blok als ik m ‘s avonds aan de lader leg

Reputatie 7
Badge +20

Hi lezers,

De topics met informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones staan online! Hier vind je de meest actuele informatie over de levertijden van jouw bestelling. Als er meer informatie bekend is dan lees je het daar als eerste. 

We snappen dat je ook staat te popelen om meer info over jouw bestelling te krijgen, maar we laten dit sowieso pro-actief weten en zullen dan ook een reactie in het topic plaatsen. 

Vragen over jouw bestelling kun je in het topic van jouw iPhone stellen en algemene vragen kun je natuurlijk altijd hier in de FAQ kwijt. Fijn weekend allemaal! :wave:

Reputatie 7
Badge +20

Ik wil graag weten welke kleur het opstart scherm van de blauwe 12 pro heeft.

die ik nu heb is wit, en verlicht het hele blok als ik m ‘s avonds aan de lader leg

Je kan zelf het opstart scherm aanpassen bij 

instelling-beeldscherm en helderheid.

Of bij instellingen achtergrond een ander opstart foto kiezen. 
bovendien kan je bij apple  het scherm zo instellen dat de kleur minder hevig is (night shift) op gewenste tijd.

Ik bedoel dus het logo scherm als je de telefoon inschakeld. Die houd geen rekening met helderheidsinstellingen. Schijnt dat je die niet zonder jailbreak kan veranderen van wit (met zwart logo) naar zwart (met wit logo)

Beste Modo, zijn de prijzen van IPHONE 12 PRO ABO vergelijkbaar met IPHONE 12 PRO MAX?

Mag ik een indicatie van jou ongv of t zelfde blijft? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Deuces 

Op dit moment zijn de prijzen en de levertijden van de iPhone 12 Pro Max nog niet bekend. De Pre-sale van de iPhone 12 Pro Max start op 6 november en dan wordt het bekend gemaakt. 

Reputatie 1

Gisteren nieuwe iPhone besteld maar nog geen contract toegestuurd gekregen via de mail, wanneer ontvang ik dit? Wel bestel bevestiging gehad.

Wanneer moeten we ook alweer non stopmailbox verversen voor die AMP Logistics mail volgende week woensdag of donderdag?

Hi @Deuces 

Op dit moment zijn de prijzen en de levertijden van de iPhone 12 Pro Max nog niet bekend. De Pre-sale van de iPhone 12 Pro Max start op 6 november en dan wordt het bekend gemaakt. 

Jaa aangezien de site gister plat lag vandaar mijn vraag over de prijzen of t vergelijkbaar is met de PRO

Reputatie 2

Ik bedoel dus het logo scherm als je de telefoon inschakeld. Die houd geen rekening met helderheidsinstellingen. Schijnt dat je die niet zonder jailbreak kan veranderen van wit (met zwart logo) naar zwart (met wit logo)

Who cares….? Hoe vaak ga jij je telefoon helemaal aan en uitschakelen dan?

Anyway, on-topic: na de website chaos van gisteren (kom t-mobile, hoe lang doen jullie al iPhone launches, trap er een paar extra virtuele servers bij… :kissing_heart: ) toch uiteindelijk gelukt om te bestellen via de telefoon. Hopelijk is hij volgende week vrijdag binnen! 

Nog geen bevestiging ontvangen over mijn pre-order. Ja, ik heb ook in mijn spam gekeken. Wat nu ?

Reputatie 7
Badge +18

@TimCook

Zodra de iPhone beschikbaar is zou je kort erna een mail van AMP moeten ontvangen.

Ik hoop dat T-Mobile genoeg iPhones ingekocht heeft want er zullen een hoop pre orders zijn 👍

Reputatie 7
Badge +18

@Remcobisschops 

Het contract kan je zelf downloaden in je My T-Mobile account zodra je abonnement in gaat.

Reputatie 7
Badge +20

@joeydk7 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en e-mailadres dat je hebt gebruikt? Dan controleer ik je bestelling!

Reputatie 3
Badge +10

Zie een klein foutje bij de FAQ: Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Hier verwijzen jullie bij een nieuw abbo naar T-Mobile Extra punten, deze zijn er toch al een aantal jaar tussenuit.

Reputatie 7
Badge +18

@Lodan 

Het klopt wel gewoon.

Klanten kunnen hun gespaarde punten nog tot en met 1 juni 2021 inwisselen, het sparen is inderdaad gestopt. Als je een nieuwe abonnement hebt dan zijn ook je eventuele gespaarde punten weg.

Reputatie 5
Badge +4

Klopt, is standaard vanuit Apple en niet via menu aan te passen.

En €100,- korting op airpods !

zit ook te twijfelen om over te stappen naar KPN na ik denk 20 jaar orange ben t-mobile,zit ook nog eens onb.bellen bij .

En €100,- korting op airpods !

zit ook te twijfelen om over te stappen naar KPN na ik denk 20 jaar orange ben t-mobile,zit ook nog eens onb.bellen bij .

Daar betaal je ook 10€ meer per maand en moet je het dubbele bij betalen. Leg dat geld wat je spaart opzij en je hebt je AirPods 

Reageer