[FAQ] Alles over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 mini en de iPhone 12 Pro Max!

• 13 oktober 2020
  • 94 reacties
  • 40073 Bekeken
[FAQ] Alles over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 mini en de iPhone 12 Pro Max!

Toon eerste reactie

94 reacties

Huh waarom is 5G 2 euro pm? Bij kpn is t FREE😟 

Maar zijn de abonnementen veel duurder. Dus wat gratis?  

En €100,- korting op airpods !

zit ook te twijfelen om over te stappen naar KPN na ik denk 20 jaar orange ben t-mobile,zit ook nog eens onb.bellen bij .

Daar betaal je ook 10€ meer per maand en moet je het dubbele bij betalen. Leg dat geld wat je spaart opzij en je hebt je AirPods 

Aangezien 5G niet in NL nog langzaam is blijven we bij T-mob👍🏽

Ik kan de release datum voor de iPhone 12 pro max niet meer terugvinden is dat nog steeds vrijdag 6 november om 14:00?

Reputatie 5
Badge +4

Ik kan de release datum voor de iPhone 12 pro max niet meer terugvinden is dat nog steeds vrijdag 6 november om 14:00?

Dat is de presale datum volgens mij, de levering is vanaf een week later.

Beetje afzetterij... 

iedereen lekker maken met dat de iPhone 12 binnen 1 week leverbaar is?! 

Ik zie het ook als liegen! 
gister avond stond er: leverdatum 23 oktober 2020. 
nu opeens 3-4 weken. 
jammer dat jullie zo ‘verkopen.

Reputatie 5
Badge +4

Beetje afzetterij... 

iedereen lekker maken met dat de iPhone 12 binnen 1 week leverbaar is?! 

Ik zie het ook als liegen! 
gister avond stond er: leverdatum 23 oktober 2020. 
nu opeens 3-4 weken. 
jammer dat jullie zo ‘verkopen.

Stond er niet “vanaf 23 oktober”?

Huh waarom is 5G 2 euro pm? Bij kpn is t FREE😟 

Maar zijn de abonnementen veel duurder. Dus wat gratis?  

En €100,- korting op airpods !

zit ook te twijfelen om over te stappen naar KPN na ik denk 20 jaar orange ben t-mobile,zit ook nog eens onb.bellen bij .

Daar betaal je ook 10€ meer per maand en moet je het dubbele bij betalen. Leg dat geld wat je spaart opzij en je hebt je AirPods 

Aangezien 5G  in NL langzaam is blijven we bij T-mob👍🏽

Ik heb de iphone 12 blauw 128 gb vrijdag besteld. Stond dat die direct leverbaar was of af te halen in de shop. Maar tot op heden niks, mn eigen toestel is het aan het begeven en ik heb hem juist besteld omdat die direct leverbaar is. Wat nu?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Almirs13 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien.

@t--mobile, Is er een showmodel van de Iphone 12 Pro aanwezig in de winkels?

Reputatie 2

Zit er eigenlijk een simlock op? Ik wil het toestel in 1x betalen en vind 2 jaar vernieuwen prima. 
Simlockvrij is voor mij een groot voordeel voor op reis. 

Is een nieuwe esim gratis bij verlengen, of is dat over te zetten van iPhone XS naar de 12? De vorige heb ik sinds augustus 2019.

Ik heb een privé abonnement bij T-mobile(Esim) en inmiddels een zakelijk abonnement bij jullie. Nu heb ik speciaal een IPhone 12 Pro gekocht voor de 5G, maar dit schijnt niet te werken? 5G in combinatie met een dubbelsim?

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb een privé abonnement bij T-mobile(Esim) en inmiddels een zakelijk abonnement bij jullie. Nu heb ik speciaal een IPhone 12 Pro gekocht voor de 5G, maar dit schijnt niet te werken? 5G in combinatie met een dubbelsim?

Klopt, maar dat schijnt later nog toegevoegd te worden https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-12-dualsim-5g/

Eerst was de lever tijd na 20 oktober 3-4 weken voor de iPhone 12. Deze 23ste dus besteld, kijk net weer want het duurt wel erg lang. Staat er nu 5-6 weken. Zonder een bericht de lever tijden veranderen? Beetje apart.

Reputatie 7
Badge +20

Eerst was de lever tijd na 20 oktober 3-4 weken voor de iPhone 12. Deze 23ste dus besteld, kijk net weer want het duurt wel erg lang. Staat er nu 5-6 weken. Zonder een bericht de lever tijden veranderen? Beetje apart.

In dit topic staan de actuele levertijden van alle iPhone toestellen. Ik heb vandaag nog de levertijden aangepast en in die topic zie je dat terug. 

Reputatie 7
Badge +20

Zo blij morgen kan ik de iPhone pro max ophalen 📲 Blauw.Vrijdag de 13de is voorlopig mijn geluksdag 😁

Reputatie 7
Badge +20

Zit er eigenlijk een simlock op? Ik wil het toestel in 1x betalen en vind 2 jaar vernieuwen prima. 
Simlockvrij is voor mij een groot voordeel voor op reis. 

Is een nieuwe esim gratis bij verlengen, of is dat over te zetten van iPhone XS naar de 12? De vorige heb ik sinds augustus 2019.

Volgens mij bestaan er geen Simlocks telefoons meer of weinig. En nee uiteraard zit er geen simlock op. 

Reputatie 3
Badge

Goedemiddag,

sinds gisteravond de iphone 12 pro max in bezit, gelijk alles overgezet vanaf 11 pro en alles is goed overgezet maar helaas ging het fout bij de eSim die ik gebruikt.

Esim is mijn prive nummer met unlimited abb. (5g)

sim kaart voor mijn zakelijke nummer. (4g)

Met het overzetten van de eSim ging het fout.

Via my t mobile zag ik dat de eSim actief was op mijn nummer maar niet op mijn iphones. Geprobeerd om nieuwe esim aan te vragen maar kreeg de melding dat deze al gekoppeld was.

Vanochtend naar TM shop geweest voor nieuwe eSim en dat is gelukt.

2 vragen

1 Wat is de procedure voor het overzetten van de eSim? 

2 ik merk dat 5g niet beschikbaar is in modus met dubbele simkaart. hoe kan dit opgelost worden?

gr

Reputatie 5
Badge +4

Een eSIM is maar 1 keer te koppelen aan een toestel, dus voor een nieuw toestel is een nieuwe eSIM nodig. Het lijkt erop dat Apple 5G voor dual Sim op een later moment mogelijk Gata maken middels een software update. https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-12-dualsim-5g/

Reputatie 3
Badge

Een eSIM is maar 1 keer te koppelen aan een toestel, dus voor een nieuw toestel is een nieuwe eSIM nodig. Het lijkt erop dat Apple 5G voor dual Sim op een later moment mogelijk Gata maken middels een software update.

Thanks  @pipodeclown_2 voor je reactie.

Dus volgende keer als ik een nieuwe telefoon heb moet ik gelijk bij de TM shop een nieuwe eSim code meenemen? want een nieuwe eSim via MY Tmobile gaat niet.

In de TM shop deed de medewerker een nieuwe eSim code scannen en probleem was opgelost.  

ik wacht met smart op de nieuwe iphone update.

fijn weekende

Reageer