Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 6s & iPhone 6s Plus. Vanaf 2 oktober te bestellen!

  • 10 september 2015
  • 253 reacties
  • 19783 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Op woensdagavond 9 september maakte Apple de nieuwe toestellen bekend. Kun jij ook niet wachten om een van deze nieuwe pareltjes in handen te krijgen? 😉 Vanaf nu zijn de toestellen verkrijgbaar!

In dit forumtopic vind je de veelgestelde vragen terug.
http://[url=http://[url=http://[url=http://[url=http://[url=http://][/url]][/url]][/url]][/url]][/url]
Ben je momenteel in het bezit van een Android toestel en ga je gebruik maken van een iPhone? In dit forumtopic vind je instructies om al je gegevens makkelijk over te zetten! :)
icon

Beste antwoord door Amy 10 september 2015, 12:53

Houd er rekening mee dat het bij een contractvernieuwing door de drukte langer kan duren voordat je de bevestiging van je bestelling ontvangt.

Klanten die aan het begin van de week de toestel al konden pre-orderen hebben hier geen orderbevestiging van ontvangen via e-mail. Deze kunnen ook niet opnieuw worden uitgestuurd. Wel ontvangen de klanten ter bevestiging een sms. Heb je ook geen sms ontvangen? Laat het aan ons weten in dit topic!


Wat kosten de nieuwe Iphone 6s en Iphone 6s Plus?
De prijzen van de nieuwe toestellen vind je terug in de shop. De prijzen afhankelijk van de afbetalingsvorm waarvoor je kiest. Je kunt het toestel namelijk in één keer betalen. Je bent dan goedkoper uit dan wanneer je kiest voor afbetaling in 12 of 24 maanden.

Vanaf wanneer kan ik de Iphone 6s en de Iphone 6s Plus aanschaffen bij T-Mobile? De verkoop is ondertussen gestart!

Vanaf wanneer zijn de nieuwe Iphone 6s en Iphone 6s Plus leverbaar?
Vanaf 9 oktober zijn de toestellen leverbaar. De levertijd van de toestellen is ook afhankelijk van het formaat, de kleur en het geheugen dat je kiest. Klik hier voor de levertijden van de iPhone 6s en klik hier voor de levertijden van de iPhone 6s Plus.

Ik heb voor 2 oktober besteld en geen bevestigings- e-mail ontvangen. Wat nu?
Alle klanten die voor 2 oktober besteld hebben en geen bevestiging hebben ontvangen via e-mail hebben een sms gehad ter bevestiging. Zodra er meer informatie beschikbaar is over de levering ontvang je daar een e-mail over. Je bestelling is in ieder geval in goede orde ontvangen!

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!


Wat vind jij van de nieuwe toestellen? In dit topic kun je jouw mening over de Iphone 6s en Iphone 6s Plus achterlaten. Klets mee!
Bekijk origineel

253 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Houd er rekening mee dat het bij een contractvernieuwing door de drukte langer kan duren voordat je de bevestiging van je bestelling ontvangt.

Klanten die aan het begin van de week de toestel al konden pre-orderen hebben hier geen orderbevestiging van ontvangen via e-mail. Deze kunnen ook niet opnieuw worden uitgestuurd. Wel ontvangen de klanten ter bevestiging een sms. Heb je ook geen sms ontvangen? Laat het aan ons weten in dit topic!


Wat kosten de nieuwe Iphone 6s en Iphone 6s Plus?
De prijzen van de nieuwe toestellen vind je terug in de shop. De prijzen afhankelijk van de afbetalingsvorm waarvoor je kiest. Je kunt het toestel namelijk in één keer betalen. Je bent dan goedkoper uit dan wanneer je kiest voor afbetaling in 12 of 24 maanden.

Vanaf wanneer kan ik de Iphone 6s en de Iphone 6s Plus aanschaffen bij T-Mobile? De verkoop is ondertussen gestart!

Vanaf wanneer zijn de nieuwe Iphone 6s en Iphone 6s Plus leverbaar?
Vanaf 9 oktober zijn de toestellen leverbaar. De levertijd van de toestellen is ook afhankelijk van het formaat, de kleur en het geheugen dat je kiest. Klik hier voor de levertijden van de iPhone 6s en klik hier voor de levertijden van de iPhone 6s Plus.

Ik heb voor 2 oktober besteld en geen bevestigings- e-mail ontvangen. Wat nu?
Alle klanten die voor 2 oktober besteld hebben en geen bevestiging hebben ontvangen via e-mail hebben een sms gehad ter bevestiging. Zodra er meer informatie beschikbaar is over de levering ontvang je daar een e-mail over. Je bestelling is in ieder geval in goede orde ontvangen!

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!


Wat vind jij van de nieuwe toestellen? In dit topic kun je jouw mening over de Iphone 6s en Iphone 6s Plus achterlaten. Klets mee!
Enig idee waarom je op sites zoals belsimpel al een 6s kunt reserveren met meerdere providers behalve tmobile?:)
Reputatie 5
@avinassh

Iedere reseller/provider heeft zijn eigen inkoop en beleid.
Reservering zegt niets over voorraad. Hooguit iets over je plek in de rij, op het moment dat de toestellen er zijn.
Op de site van iCulture.nl heb ik gezien dat de prijzen bij belsimpel.nl niet de laagste zijn.
Is je nood zo hoog of kun je nog even wachten tot het toestel daadwerkelijk in Nederland te koop is? Het valt mij op dat de prijs van reserveren eigenlijk best een hoge is.
Ik las net op nu.nl dat de iphone 6s vanaf 2 oktober verkrijgbaar is in Nederland! Wanneer hoor ik van jullie dat hij bij tmobile te koop is! Want mijn abonnement verloopt op 7 november :s
Ik mag vanaf 25 september verlengen 🙂
Reputatie 2
Ik mag 21 september verlengen en wacht op de 6s. Echter hoe zit het met de aantallen? 2 jaar terug heb ik ook gereserveerd ( 5S ) en volgens de medewerker in de plaatselijke T-mobile store was ik de eerste en daar werd ik ook mee gefeliciteerd, echter was ik niet de eerste die zijn toestel kreeg ik mocht nog een kleine 4 week wachten na de officiële release en terwijl de mensen die na mij kwamen wel hun toestel kregen kon ik lekker wachten. Gaat het dit keer wel wat eerlijker normaal gesproken is het wie het eerst komt wie het eerst maalt. Echter dat ik zo lang moest wachten vond ik zeer slecht!
Badge +13
ProNikon vermoedelijk was jouw model niet binnen gekomen vermoed ik?
Reputatie 2
Worden we gebeld met een leuk aanbod om te verlengen met de iphone 6s?
De prijzen op de website van tmobile zelf zijn behoorlijk aan de hoge kant en dat lijkt mij geen leuke aanbieding 🙂
Reputatie 5
Dimo we moeten wennen aan duurdere toestellen. Dat is al jaren een trend in de mobiele telefonie. Wegvallen van toestelsubsidies
Het is helaas niet anders
Reputatie 2
@Edro
dit ben ik maar gedeeltelijk met je eens.
Wanneer je de jaarkosten (12 of 24 maanden x maandbedrag + bijbetalen toestel) op de officiele websites van tmobile, Vodafone en kpn vergelijkt zie je dat tmobile op de iphones in ieder geval duurder uitvalt. dit was voorheen (lees 2 jaar terug ten tijden van mijn iphone 5s) niet zo.

wanneer je naar webshops van 3e partijen gaat zie je dat het toestel i.c.m. andere partijen dan tmobile goedkoper uitvalt. met andere woorden tmobile is op dit moment meestal duurder dan de andere providers en dit was nooit zo.

uiteraard zijn de jaarkosten wel ieder jaar omhoog gegaan en dat lijkt mij ook logisch met toestellen van €750+
Reputatie 7
Badge +15
Hi all,

Het komt steeds dichterbij! De nieuwe toestellen zijn vanaf vrijdag 2 oktober te bestellen! 🙂
Klopt het dat trouwe klanten, die al jaren iPhone abos bij u afnemen, voor deze toestellen voorrang krijgen bij een contractverlenging?
En is het al bekend vanaf hoe laat op vrijdag 2 oktober de pre-order begint?
Leuk de aanbieding van de 6S en de 6S plus, echter alleen mogelijk met 2 jaar abo, dat is erg jammer, want ik heb al zeker 6 jaar een 1 jarig abonnement, omdat ik elk jaar een nieuw toestel wilt hebben.
Beetje jammer voor de vaste klanten, dat deze optie niet mogelijk is bij de bestelling voor vaste klanten. ( en dan praat ik ook nog niet over het bedrag wat je moet bijbetalen, wordt elk jaar steeds slechter )
Straks maar eens kijken of het in de winkel wel mogelijk is 1-jarig verlengen (vorig jaar wel) anders maar eens ergens anders gaan kijken, of daar ook leuke aanbiedingen zijn.
Voor mij in ieder geval geen 2-jarig contract....
Waar vinden jullie de prijzen van T-Mobile dan i.c.m. de Iphone 6s?
Ik wil graag 2 okt gaan pre-orderen, maar wil van te voren nog wel even kijken of het qua prijs ook allemaal een beetje te doen is!
Ik had , terwijl ik niet ingelogd was als tmobile klant, mijn email adres achtergelaten op de tmobile site om op de hoogte te blijven van de releasedatum van de iphone 6s. Nu krijg ik vandaag een algemene mail van tmobile, dus niet gericht aan mij als bestaande klant, dat ik de iphone 6s icm met abonnement met voorrang kan bestellen. Deze aanbieding geld tot donderdag 12:00. Waarom kan ik als nieuwe klant nu wel al een iphone 6s met voorrang bestellen en moet ik als bestaande klant met mogelijkheid tot verlenging wachten tot 2 oktober. Is een klant van tmobile minder belangrijk dan een mogelijke toekomstige klant?
Badge +13
Klopt het dat trouwe klanten, die al jaren iPhone abos bij u afnemen, voor deze toestellen voorrang krijgen bij een contractverlenging?
Nee elk jaar krijg een andere groep klanten een verleng aanbod en word gewoon een groep klanten geselecteerd die mag verlengen.
Er is nergens een voorkeur daarin het is gewoon puur mazzel hebben als je erbij zit dit was vorig jaar ook zo namelijk.
Reputatie 1
Ik had , terwijl ik niet ingelogd was als tmobile klant, mijn email adres achtergelaten op de tmobile site om op de hoogte te blijven van de releasedatum van de iphone 6s. Nu krijg ik vandaag een algemene mail van tmobile, dus niet gericht aan mij als bestaande klant, dat ik de iphone 6s icm met abonnement met voorrang kan bestellen. Deze aanbieding geld tot donderdag 12:00. Waarom kan ik als nieuwe klant nu wel al een iphone 6s met voorrang bestellen en moet ik als bestaande klant met mogelijkheid tot verlenging wachten tot 2 oktober. Is een klant van tmobile minder belangrijk dan een mogelijke toekomstige klant?

Ik heb deze mail ook gekregen en afgelopen dinsdag een voorbestelling voor de iphone 6S geplaatst.. Ik ben overigens al jaren klant en moest nadat ik in het mailtje op de knop 'Bestel' had geklikt, wel inloggen met mijn My T-Mobile gegevens. Hoop nu wel dat ze begrijpen dat ik wil verlengen? En geen nieuw abonnement wil afsluiten? Ik heb overigens ook nog steeds geen bevestigingsmailtje gekregen met een link naar de betaling..

T-Mobile kunnen jullie reageren?
Reputatie 1
@Naomi: In ik zag in MyTmobile dat er onder abonnement mijn nieuwe abonnement al zichtbaar is. Nu nog wel met een fictieve startdatum (in januari 2016). Bij jou misschien ook?

En trouwens. In een mail (zonder betaallink) stond de tekst "Fijn dat je weer voor ons hebt gekozen. "

Maar verder werd er idd nergens gesproken over een verlenging.
@iGee: Ik zie inderdaad ook dat mijn nieuwe abonnement zichtbaar is. Idem een startdatum in januari 2016. Verder nog geen bericht gehad over de bevestiging van mijn bestelling, alleen een mail waarin ik bedankt werd.
Reputatie 1
@iGee @Martendejong: Klopt, ik zie onder My T-Mobile nu ook nieuw contract staan. Ik heb overigens gebeld met de klantenservice en er werd mij verteld dat het wat langer kan duren voordat we een bevestigingsmail met daarin de betalingslink krijgen, aangezien de toestellen nog niet op voorraad zijn en dus onbekend is wanneer de levering etc. plaatsvindt.
Ja klopt had even contact gehad met tmobile via de chat geld gewoon als verlenging.
Toch jammer dat providers nog niet echt op een voor de consument heldere en duidelijke manier een traject als dit kunnen begeleiden. Binnen 1 dag bevestigingsmail, binnen 2 dagen bevestigingsmail, met link, zonder link, fictieve startdatum van het nieuwe abonnement. Veel tegenstrijdige informatie.
Badge +13
Ik denk dat Apple hier in een hele grote rol speelt veel meer dan wij de consument merken.
Natuurlijk is het onduidelijk hoeveel iPhones er beschikbaar zijn en wanneer. Het gaat mij hier mee om proces-management en communicatie. Overigens heb ik meer dan 20 jaar bij de "grootste" provider gezeten en is de service (communicatie, website, app) van T-Mobile duizend keer beter. Dus prima om hier weer 2 jaar te verlengen.;)

Reageer