Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 6s & iPhone 6s Plus. Vanaf 2 oktober te bestellen!



Toon eerste reactie

253 reacties

Reputatie 6
Badge +13
dape7er schreef:



ik heb de iphone 6S+ grijs 64G besteld. En ik snap dat daar nu een levertijd op zit echter waarom ik boos ben is dat ze mij een mail sturen je bent 1 van de aller eerste en het niet waar kunnen maken, en als je er dan een vraag over stelt word er gereageerd met 2 weken :? terwijl de levertijd op dit moment bij apple tussen 13 en 15 oktober is... ofterwijl ze hebben werkelijk geen idee waar ze mee bezig zijn.


Omdat je dan rechtstreeks bij Apple besteld dat willen ze graag en dat komt uit hele andere voorraden dan degene die naar de derde partijen gaan zoals resellers en providers die staan namelijk ergens onderaan dat lijstje van uitleveren.
Apple doet dit elk jaar zo lekker onduidelijk zijn en vooral weinig uitleveren aan die derde partijen.
Rosan schreef:

dape7er schreef:



ik heb de iphone 6S+ grijs 64G besteld. En ik snap dat daar nu een levertijd op zit echter waarom ik boos ben is dat ze mij een mail sturen je bent 1 van de aller eerste en het niet waar kunnen maken, en als je er dan een vraag over stelt word er gereageerd met 2 weken :? terwijl de levertijd op dit moment bij apple tussen 13 en 15 oktober is... ofterwijl ze hebben werkelijk geen idee waar ze mee bezig zijn.


Omdat je dan rechtstreeks bij Apple besteld dat willen ze graag en dat komt uit hele andere voorraden dan degene die naar de derde partijen gaan zoals resellers en providers die staan namelijk ergens onderaan dat lijstje van uitleveren.
Apple doet dit elk jaar zo lekker onduidelijk zijn en vooral weinig uitleveren aan die derde partijen.



Als apple/ t-mobile dit nou is ff gewoon zo op deze manier meld had ik daar nog een klein beetje begrip voor, maar helemaal niks laten weten...:P
Reputatie 6
Badge +13
Apple zal dit nooit zo melden het is dat ik zelf al enkele jaren geregeld op en rond de uitkom data kies voor de nieuwe :D
En dan op de dag zelf of rond de dagen erna winkels inloop en dan wel of geen geluk heb om hem te bemachtigen.
Enkele jaren terug kon je hem via Apple een week of 3 a 4 ervoor bestellen en dan had je hem als eerste in huis zeiden ze (via Apple dus he) nou mooi niet dus!

Apple is de machtige in dit geheel althans dat is een beetje mijn idee dus wil je hem snel dan is er eigenlijk maar 1 optie en dat is rechtstreeks via apple bestellen of in een van de stores dus Amsterdam, Den Haag en Haarlem en ook daar kan je hem met een aantal abonnementen afsluiten.

Het enige wat je kan hebben is geduld want hij komt heus wel en dan is hij nog zeker zo mooi als dat hij nu is!
T mobile kan er gewoon niks aan doen om dingen te bespoedigen ze zouden het wel willen maar kunnen dat niet.
En iedereen wil hem liever gisteren dan vandaag hebben dat is nu eenmaal en echt ze doen hun best al lijkt het voor sommig misschien soms niet zo.
En T Mobile laat van alles weten maar niet wat jjj zou wil horen want jij wilt horen morgen komt jouw iphone :$
Ze proberen zo transparant mogelijk te communiceren door die lever topics en meer kunnen ze denk ik niet doen?

Maar wat zouden jullie dan nog meer verwachten?
Rosan schreef:

Apple zal dit nooit zo melden het is dat ik zelf al enkele jaren geregeld op en rond de uitkom data kies voor de nieuwe :D
En dan op de dag zelf of rond de dagen erna winkels inloop en dan wel of geen geluk heb om hem te bemachtigen.
Enkele jaren terug kon je hem via Apple een week of 3 a 4 ervoor bestellen en dan had je hem als eerste in huis zeiden ze (via Apple dus he) nou mooi niet dus!

Apple is de machtige in dit geheel althans dat is een beetje mijn idee dus wil je hem snel dan is er eigenlijk maar 1 optie en dat is rechtstreeks via apple bestellen of in een van de stores dus Amsterdam, Den Haag en Haarlem en ook daar kan je hem met een aantal abonnementen afsluiten.

Het enige wat je kan hebben is geduld want hij komt heus wel en dan is hij nog zeker zo mooi als dat hij nu is!
T mobile kan er gewoon niks aan doen om dingen te bespoedigen ze zouden het wel willen maar kunnen dat niet.
En iedereen wil hem liever gisteren dan vandaag hebben dat is nu eenmaal en echt ze doen hun best al lijkt het voor sommig misschien soms niet zo.
En T Mobile laat van alles weten maar niet wat jjj zou wil horen want jij wilt horen morgen komt jouw iphone :$
Ze proberen zo transparant mogelijk te communiceren door die lever topics en meer kunnen ze denk ik niet doen?

Maar wat zouden jullie dan nog meer verwachten?



Precies, dat is wat ik ook steeds probeer over te brengen.
Het is een kwestie van berusten en T-Mobile kan er verder ook niets aan doen.
Die leveren liever gister dan vandaag...............

Overigens jammer dat het excelbestandje met levertijden niet wordt bijgewerkt.
M.i. een kleine moeite; groot plezier
Ik hoor steeds meer mensen dat een iPhone een goede telefoon is,
Maar hierover zijn meningen verschillend?
Reputatie 2
lmcz schreef:

Is er al iemand die de iphone 6s rosé gold 64GB heeft ontvangen/ afspraak heeft gemaakt?



Vandaag de mail gekregen om een bezorgafspraak te maken, ik heb mijn telefoon zaterdagmiddag 3 oktober besteld in de winkel en avonds via ideal betaald. (verlenging)
Morgenochtend krijg ik de telefoon geleverd. :D:D
Reputatie 1
leuk om te lezen dit. Vandaag mijn bestelling geannuleerd. Vrijdag te horen gekregen dat het nog minimaal 2 weken zou duren. Nu heb ik hem via een andere provider weten te bemachtigen.
avbrande schreef:

Rosan schreef:

Apple zal dit nooit zo melden het is dat ik zelf al enkele jaren geregeld op en rond de uitkom data kies voor de nieuwe :D
En dan op de dag zelf of rond de dagen erna winkels inloop en dan wel of geen geluk heb om hem te bemachtigen.
Enkele jaren terug kon je hem via Apple een week of 3 a 4 ervoor bestellen en dan had je hem als eerste in huis zeiden ze (via Apple dus he) nou mooi niet dus!

Apple is de machtige in dit geheel althans dat is een beetje mijn idee dus wil je hem snel dan is er eigenlijk maar 1 optie en dat is rechtstreeks via apple bestellen of in een van de stores dus Amsterdam, Den Haag en Haarlem en ook daar kan je hem met een aantal abonnementen afsluiten.

Het enige wat je kan hebben is geduld want hij komt heus wel en dan is hij nog zeker zo mooi als dat hij nu is!
T mobile kan er gewoon niks aan doen om dingen te bespoedigen ze zouden het wel willen maar kunnen dat niet.
En iedereen wil hem liever gisteren dan vandaag hebben dat is nu eenmaal en echt ze doen hun best al lijkt het voor sommig misschien soms niet zo.
En T Mobile laat van alles weten maar niet wat jjj zou wil horen want jij wilt horen morgen komt jouw iphone :$
Ze proberen zo transparant mogelijk te communiceren door die lever topics en meer kunnen ze denk ik niet doen?

Maar wat zouden jullie dan nog meer verwachten?



Precies, dat is wat ik ook steeds probeer over te brengen.
Het is een kwestie van berusten en T-Mobile kan er verder ook niets aan doen.
Die leveren liever gister dan vandaag...............

Overigens jammer dat het excelbestandje met levertijden niet wordt bijgewerkt.
M.i. een kleine moeite; groot plezier



Vanmorgen een Email van T-Mobile ontvangen met een link naar AMP!
Morgen 14 oktober 2015 wordt m'n iPhone 6 S Plus 65 gig bezorgd.
Dus uiteindelijk valt het wachten dus echt wel mee!
bnk schreef:

Ik heb mijn Iphone 6s plus rose goud 64gb op 28september gereserveerd. Ik ben vandaag naar de lokale T-mobile shop geweest en dacht meteen van is dit een grap, want er werd mij toch echt verteld dat je de iphone zo snel mogelijk krijg op rond 9oktober ben zo te zien niet de enige die er van opkijkt. Mijn grote vraag: Is het mogelijk dat T-mobile het eerder geleverd krijg dan wat ze aangeven. 2 jaar geleden had ik mijn iphone5s goud 32gb besteld en het was echt een drama had 6 weken onnodig gewacht er werd geen eens contact opgenomen toen het geleverd werd bij de lokale shop.



Net een Sms ontvangen dat de Iphone 6s plus rose gold 64 gb onderweg is naar de winkel, besteld op 28sept* hoop dat de rest hem ook zo snel mogelijk krijgt!!!!!
Reputatie 1
bnk schreef:

bnk schreef:

Ik heb mijn Iphone 6s plus rose goud 64gb op 28september gereserveerd. Ik ben vandaag naar de lokale T-mobile shop geweest en dacht meteen van is dit een grap, want er werd mij toch echt verteld dat je de iphone zo snel mogelijk krijg op rond 9oktober ben zo te zien niet de enige die er van opkijkt. Mijn grote vraag: Is het mogelijk dat T-mobile het eerder geleverd krijg dan wat ze aangeven. 2 jaar geleden had ik mijn iphone5s goud 32gb besteld en het was echt een drama had 6 weken onnodig gewacht er werd geen eens contact opgenomen toen het geleverd werd bij de lokale shop.



Net een Sms ontvangen dat de Iphone 6s plus rose gold 64 gb onderweg is naar de winkel, besteld op 28sept* hoop dat de rest hem ook zo snel mogelijk krijgt!!!!!



Heb nu ook een email ontvangen voor een afspraak te maken voor een iphone 6s plus Rose 64GB
Steeffeh schreef:

bnk schreef:

bnk schreef:

Ik heb mijn Iphone 6s plus rose goud 64gb op 28september gereserveerd. Ik ben vandaag naar de lokale T-mobile shop geweest en dacht meteen van is dit een grap, want er werd mij toch echt verteld dat je de iphone zo snel mogelijk krijg op rond 9oktober ben zo te zien niet de enige die er van opkijkt. Mijn grote vraag: Is het mogelijk dat T-mobile het eerder geleverd krijg dan wat ze aangeven. 2 jaar geleden had ik mijn iphone5s goud 32gb besteld en het was echt een drama had 6 weken onnodig gewacht er werd geen eens contact opgenomen toen het geleverd werd bij de lokale shop.





Net een Sms ontvangen dat de Iphone 6s plus rose gold 64 gb onderweg is naar de winkel, besteld op 28sept* hoop dat de rest hem ook zo snel mogelijk krijgt!!!!!



Heb nu ook een email ontvangen voor een afspraak te maken voor een iphone 6s plus Rose 64GB



Zo zie je maar weer dat het allemaal best meevalt!
Ook hier bericht gehad van AMP.
Morgen komt mijn 6s plus 64gig space gray.

Hoe nauwkeurig is AMP met de levertijd, ik krijg morgen een tijdvak van 2,5 uur als het goed is.
Ik moet werken maar ben met 15 minuten thuis.
Reputatie 7
Badge +15
Hey all,

Goed om te zien dat steeds meer van jullie de mail van AMP hebben ontvangen! We doen ons best om de levering zo soepel mogelijk te laten verlopen. De levertijden topics zijn ondertussen ook weer ge-update.

Veel plezier met de toestellen allemaal! 🙂
Amy schreef:

Hey all,

Goed om te zien dat steeds meer van jullie de mail van AMP hebben ontvangen! We doen ons best om de levering zo soepel mogelijk te laten verlopen. De levertijden topics zijn ondertussen ook weer ge-update.

Veel plezier met de toestellen allemaal! :)



Dank je en inderdaad valt het allemaal best mee.
Ook ik kon vandaag een afspraak maken voor de 6s+ 64GB space grey. Wachten valt dus inderdaad aardig mee.
mijn iphone die netjes 9 oktober geleverd was blijkt een defect te hebben in het scherm. zal iets te maken hebben met de backlight welke niet gelijk is over het hele scherm.
Reputatie 1
Valt idd nog wel mee alleen jammer dat ze mij niet eerder meer wisten te vertellen. Nu ben ik al overgestapt, mijn order geannuleerd (maar wel een leverings afspraak nog kunnen maken).... Ze hebben mij vertelt dat ik nog minimaal 2 weken moest wachten en had op het moment echt een telefoon nummer dus ben inmiddels al overgestapt.
2 oktober heb ik mijn telefoon besteld! vandaag heb ik een SMS en een email gehad van AMP om een afspraak te maken wanneer mijn iphone 6s plus 64GB roségoud word bezorgd.
Steeffeh schreef:

Valt idd nog wel mee alleen jammer dat ze mij niet eerder meer wisten te vertellen. Nu ben ik al overgestapt, mijn order geannuleerd (maar wel een leverings afspraak nog kunnen maken).... Ze hebben mij vertelt dat ik nog minimaal 2 weken moest wachten en had op het moment echt een telefoon nummer dus ben inmiddels al overgestapt.



Tja soms is iets geduld een schone zaak.............
forumnaam schreef:

mijn iphone die netjes 9 oktober geleverd was blijkt een defect te hebben in het scherm. zal iets te maken hebben met de backlight welke niet gelijk is over het hele scherm.



Oef dat is jammer. Overigens meldde ik al eerder dat dit (problemen met de achtergrond verlichting) de reden was dat er vertraging in de levering ontstond.
Vorige week vrijdag 9-okt in de winkel een 6S 64GB roségoud besteld.

Gisteren een sms ontvangen dat hij naar de shop zou worden verstuurd en later op de dag een mail dat mijn nieuwe iPhone vandaag opgehaald kan worden.
Levertijd is precies één week. Valt dus reuze mee.
Ik denk dat de levering vanaf nu ook iets vlotter is dan in het begin.

Ben super blij 🙂
Haa

Hoe kan het eigenlijk dat tmobile nog helemaal geen enkele 6S 64G zilver ontvangen heeft? Want die zijn volgens mij nog helemaal geen uitgeleverd. En hoe groot is de kans dat ze komende week wel komen?
Goede vraag, ben ik ook wel benieuwd naar 🙂
Reputatie 7
Badge +15
@Erikkie en @rke,

Ik heb dit doorgezet naar Ordermanagement met de vraag of ze al meer informatie hebben. Zodra ik een reactie heb kom ik er bij jullie op terug! 🙂
Reputatie 7
Badge +15
@Erikkie en @rke

Ik heb een reactie gehad. Don't shoot the messenger 😉.

De 6s 64GB Zilver hebben we inderdaad nog niet binnen gehad. Waarom weten wij niet dit ligt helaas in de handen van Apple. De klanten die in de beginfase dit type toestel hebben besteld en waarvan de levertijd inmiddels is versteken hebben wij een update gestuurd per SMS.

Dagelijks wordt er gekeken wat er vanuit Apple binnenkomt en hangen deze voorraad aan de backorders. Daarna kunnen we eventueel vaststellen wat de voorraad is en wat (nieuwe) levertijden gaan worden. Of de iPhone 6s 64GB zilver komende week binnenkomt kunnen we helaas niet garanderen 😞.

Reageer