Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 6s & iPhone 6s Plus. Vanaf 2 oktober te bestellen!

Toon eerste reactie

253 reacties

Reputatie 1
Belachelijk, op 2-10 een 6s plus 128GB besteld in de winkel door computer problemen daar moest ik het met een pick list in de winkel doen en om de reservering compleet te maken een aanbetaling van €50,- doen.
Gisteren nog steeds niets gehoord en volgens de levertijden op het andere topic zouden de mensen uit die periode en de 2 weken erna allemaal een mail moeten hebben gehad van AMP en vanaf de 20ste is het toestel zelfs direct leverbaar dus maar eens naar de winkel, daar wisten ze het ook niet en er was nog niets binnen.
De persoon die mij hielp zou een mail gaan sturen en mij vandaag terug bellen 3 keer raden om 17:00 nog niet gebeld dus maar weer eens naar de winkel de collega die er nu stond wist van niets en er was ook nergens een notitie gemaakt ook bij de levering die ze morgen in de winkel zouden krijgen zou mijn toestel er weer niet bijzitten, de beste optie die ik had was maar weer gewoon opnieuw bestellen dan zou ie er het snelste zijn volgens hun, hopelijk dinsdag bij hun volgende levering maar ook dat konden ze wederom niet garanderen, ronduit belachelijk ruim 10 jaar klant meerdere abbonementen als een van de eerste bestellen en nog geen toestel meerdere kennissen die ook bij T-Mobile zitten en hem ruim na mij hebben besteld hebben hem zelfs al binnen. dikke min voor T-Mobile, ben altijd positief geweest en raad mensen graag T-Mobile aan maar zo is de lol er wel vanaf.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Steart,

Welkom terug op het T-Mobile Forum!

Wat balen dat het leveren van je toestel niet vlekkeloos verloopt! Het is niet de bedoeling om jou van slechte service te voorzien.

Ik zie dat je een nieuwe bestelling hebt gedaan en dat die goed is doorgevoerd. Je kan je iPhone 6s Plus bij de T-Mobile Shop ophalen. Zodra zij hem ontvangen bellen ze je op. Zo hoef je niet telkens op en neer te gaan.

Ik wil je graag een éénmalige vergoeding aanbieden voor het ongemak die is dan zichtbaar op je eerstvolgende factuur.

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
Amy schreef:

@Erikkie en @rke

Ik heb een reactie gehad. Don't shoot the messenger 😉.

De 6s 64GB Zilver hebben we inderdaad nog niet binnen gehad. Waarom weten wij niet dit ligt helaas in de handen van Apple. De klanten die in de beginfase dit type toestel hebben besteld en waarvan de levertijd inmiddels is versteken hebben wij een update gestuurd per SMS.

Dagelijks wordt er gekeken wat er vanuit Apple binnenkomt en hangen deze voorraad aan de backorders. Daarna kunnen we eventueel vaststellen wat de voorraad is en wat (nieuwe) levertijden gaan worden. Of de iPhone 6s 64GB zilver komende week binnenkomt kunnen we helaas niet garanderen 😞.

Ik heb vanmiddag mijn iPhone 6s 64gb mogen ophalen bij de Tshop. De medewerker vertelde me dat ze in de betreffende shop maar liefst TWEE telefoons binnen gekregen hadden. Dus er zijn enkele modellen binnen, maar niet erg veel dus.

Reageer