Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 6s & iPhone 6s Plus. Vanaf 2 oktober te bestellen!

Toon eerste reactie

253 reacties

marisss schreef:

Ik krijg een sms met als tekst: 'jouw Iphone wordt verstuurd naar de T-Mobile shop'

Betekent dat dat hij er nu naartoe verstuurd wordt en ik hem morgen kan gaan halen?
Of is dit een algemene sms met als insteek: je hebt aangegeven dat hij naar de shop gestuurd wordt en hierbij bevestigen wij dat en je hoort nog wel een keer wanneer hij er ligt?

Hele vage bewoordingen steeds hoor. Vrij irritant.
Ik vind wachten niet erg, helemaal niet door overmacht. Maar slechte communicatie is wel tiltend :D

Ik heb gisteren diezelfde sms gekregen (vorige week vrijdag besteld in de shop, 6S 64GB space grey), kreeg vandaag een nieuwe sms "Jouw iPhone is binnen en kun je vanaf morgen komen ophalen". Dus nog heel eventjes geduld ben ik bang...
HPSterk schreef:

PbQ schreef:

29 sept al besteld, maar geen mail van amp helaas. Uitlevering lijkt geheel willekeurig . Stuur dan geen mail uit dat je met voorrang mag bestellen zou ik zeggen. Zorgt alleen maar voor verwarring...

Welke had je besteld? Als het de 6S Plus is, dan moet je denk ik nog even wachten. Alleen de 6S is kennelijk in voldoende hoeveelheden aan T-mobile toegekend.

De 6s 64gb space grey indd. Hij wordt wel al geleverd voor mensen die later besteld hebben. Leuk voor hen uiteraard, maar met de mail die t-mobile uitzendt scheppen ze wel bepaalde verwachtingen. Als ze niet zeker zijn van de voorraden dan kun je beter dat soort dingen niet uitsturen. Er zit niks anders op dan wachten.
Reputatie 1
@pbq ja dat vind ik dus ook... Ik ben dus iemand die een mail had ontvangen om met voorrang te bestellen. Dan ga je er vanuit dat er van elk type en elke kleur wel een X aantal geleverd worden.

Wat ik al meerdere malen heb aangegeven in het forum hier is dat ik echt nog van geen enkele iPhone plus zie dat ze verstuurd zijn. Het lijkt mij dus sterk dat ze niet geleverd zijn. Want bij de afbeelding die is aangepast staat dat er genoeg op 8-10 direct leverbaar is. En idd bij sommige 2-3 weken en helaas heb ik er daar een van (iPhone 6s plus 64gb rosé) mag hopen dat het toch wek eerder is. Want als ik dat had geweten....

Tevens vind ik het anders ook best wel "onzin" om dan met voorrang besteld te kunnen hebben...

Maar goed dit heb ik al meerdere malen aangegeven.
marisss schreef:

Ik krijg een sms met als tekst: 'jouw Iphone wordt verstuurd naar de T-Mobile shop'

Betekent dat dat hij er nu naartoe verstuurd wordt en ik hem morgen kan gaan halen?
Of is dit een algemene sms met als insteek: je hebt aangegeven dat hij naar de shop gestuurd wordt en hierbij bevestigen wij dat en je hoort nog wel een keer wanneer hij er ligt?

Hele vage bewoordingen steeds hoor. Vrij irritant.
Ik vind wachten niet erg, helemaal niet door overmacht. Maar slechte communicatie is wel tiltend :D

Ik denk dat versturen betekent dat je iPhone onderweg is naar de shop.
Als je iPhone kan worden opgehaald en dus klaar ligt, zal je dus ongetwijfeld een nieuwe SMS krijgen.

En uit een latere reactie hier kan je afleiden dat je door de shop wordt gebeld. Zal best goed komen.
marisss schreef:

Uit ander topic (poster werd verwezen naar dit topic):

'Wanneer je je nieuwe toestel krijgt is echter afhankelijk van hoe populair het toestel is en hoeveel we er van binnen hebben gekregen.'

Ik ga er vanuit dat het ondertussen wel gelukt is om de toestellen te tellen?
En we dus snel meer horen?

Maar als je nog niets (Iphone 6S plus) binnen hebt gekregen, is tellen erg lastig...........
Of bedoelde je een andere uitvoering?
8 oktober 20:28. Geen mail of andere vorm van informatie gehad van T-Mobile. 29 september met voorrang besteld en over enkele uren is het de befaamde ''9 oktober Apple release''. Het is om te janken.
Reputatie 6
Badge +13
Ruben welke heb je besteld?
Reputatie 1
rubenvc schreef:

8 oktober 20:28. Geen mail of andere vorm van informatie gehad van T-Mobile. 29 september met voorrang besteld en over enkele uren is het de befaamde ''9 oktober Apple release''. Het is om te janken.

Hier nog steeds precies hetzelfde...
Et probleem ligt denk ik aan welke kleur je hebt. Ik heb zilver 64gb , 4okt besteld 7 okt sms gekrege 8okt belletje gekrege en ik kan em morge ophale. Voor die gene met rose goud mag waarschijnlijk iets langer wachte.
Reputatie 1
Nou ik denk dat het aan de iPhone plus ligt... Want heb nu al zo vaak gezegd. Ik hoor nog van niemand die een iPhone 6s plus kan laten bezorgen. Ongeacht welk type, welke kleur.
rubenvc schreef:

Zeker een 6 S Plus besteld? Tja, dat was bekend toch..............
Steeffeh schreef:

Nou ik denk dat het aan de iPhone plus ligt... Want heb nu al zo vaak gezegd. Ik hoor nog van niemand die een iPhone 6s plus kan laten bezorgen. Ongeacht welk type, welke kleur.

Exact dat is het helaas! Ook voor mij dus!
Gewoon leveringsproblemen door bekende oorzaken.
Maar het komt goed; let maar op!
Reputatie 2
Badge +2
Iphone 6s Plus 64GB Goud, 29e sept. besteld, wordt zaterdag, 10 okt. geleverd.

In dit topic kun je de, volgens T-mobile actuele levertijden zien.

Op moment van schrijven is alles direct leverbaar, behalve de Grijs 64GB en Rose/Goud 64GB en alle kleur varianten van de 128GB. Allen 2-3 weken levertijd.
@Rosan, de iPhone 6S plus 128 GB space gray. Echt schandalig dat ik hem dus dit weekend niet krijg. Het is vandaag 9 oktober dus gewoon belachelijk misleidend door te zeggen dat je op 29 september besteld en dan zeggen dat je "Als eerste de iPhone geleverd krijgt". Te laat leveren is volgens de wet ook een reden om te ontbinden. Ik ben zo zwaar teleurgesteld.
Reputatie 1
Net bij de tmobile geweest en hun zeggen dat ik nog minimaal 2 weken moet wachten op de 6s plus rose 64GB. Wat een grap....

Wat een exclusieve klant ben je dan zeg om 29/9 mogen bestellen en uit eindelijk toch als laatst de telefoon te krijgen.....
Dolphin schreef:

Iphone 6s Plus 64GB Goud, 29e sept. besteld, wordt zaterdag, 10 okt. geleverd.

In dit topic kun je de, volgens T-mobile actuele levertijden zien.

Op moment van schrijven is alles direct leverbaar, behalve de Grijs 64GB en Rose/Goud 64GB en alle kleur varianten van de 128GB. Allen 2-3 weken levertijd.

Goed dat je de nieuwe ververste link nog even hebt aangehaald.
Zoals te verwachten was is de Plus grijs 64 nog steeds ingedeeld op 2 tot 3 weken.
Steeffeh schreef:

Net bij de tmobile geweest en hun zeggen dat ik nog minimaal 2 weken moet wachten op de 6s plus rose 64GB. Wat een grap....

Wat een exclusieve klant ben je dan zeg om 29/9 mogen bestellen en uit eindelijk toch als laatst de telefoon te krijgen.....

T-mobile kan niets doen aan de aanvoer van toestellen van Apple, is dat nou nog steeds niet duidelijk? Ze willen je natuurlijk gelijk je nieuwe iPhone 6S Plus geven, maar als ze die zelf al niet binnenkrijgen kunnen ze je helaas pas helpen zodra er wel een voorraad is...
2 okt iphone 6s besteld in zilver en morgen word het geleverd(was te laat met afspr inplannen want heel Nl had zich bedacht om dat te doen) weekje gewacht ipv 2-3 zoals eerst op website stond! Ben zo blij!!!!
Reputatie 1
HPSterk schreef:

Steeffeh schreef:

T-mobile kan niets doen aan de aanvoer van toestellen van Apple, is dat nou nog steeds niet duidelijk? Ze willen je natuurlijk gelijk je nieuwe iPhone 6S Plus geven, maar als ze die zelf al niet binnenkrijgen kunnen ze je helaas pas helpen zodra er wel een voorraad is...

Ze hadden meer informatie kunnen geven dat is al heel wat. Ik moet zelf naar de winkel gaan om informatie te krijgen waar ik nog niks mee kan... 29/9 besteld en dan vanaf nu nog 2 weken minimaal wachten....
HPSterk schreef:

Steeffeh schreef:

Precies! Hoe moeilijk is dat om te begrijpen en genoegen mee te nemen.........
Dat het verlangen groot is is duidelijk, maar de realiteit leert anders.
Steeffeh schreef:

HPSterk schreef:

Steeffeh schreef:

Ze hadden meer informatie kunnen geven dat is al heel wat. Ik moet zelf naar de winkel gaan om informatie te krijgen waar ik nog niks mee kan... 29/9 besteld en dan vanaf nu nog 2 weken minimaal wachten....

Apart naar de winkel gaan was toch nergens voor nodig!
Alle relevante info was op het forum/site van T-Mobile aanwezig!
Reputatie 2
avbrande schreef:

Steeffeh schreef:

HPSterk schreef:

Steeffeh schreef:

En ik kan mij het wel voorstellen dat men pissig is. Want T-mobile doet net alsof ze niet weten wat ze binnen krijgen. T-Mobile doet een bestelling en de pre orders helpen daar bij om een indicatie te krijgen. Het lijkt mij dat T-Mobile echt wel weet welke toestellen geleverd gaan worden, want T-mobile kan nu ook laten weten dat ze niet op voorraad zijn. En ik geloof niet dat Apple dit vooraf niet communiceert. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik qua communicatie T-mobile sowieso al vreemd vind want tijdens het pre orderen waren de prijzen voor medewerkers niet bekend, maar voor de consument wel. Ik begrijp best dat er klanten zijn die vragen hebben, maar het is dan vrij slecht dat de medewerker zegt dat hij er geen informatie over heeft. Dus de reacties dat de mensen die nu moeten wachten niet teleurgesteld mogen zijn is gewoon dom. Want wel of niet pre orderen had zeer waarschijnlijk geen verschil gemaakt als het gaat om de levering van het toestel. T-mobile deed echter wel voorkomen alsof je als je pre orderde dat je je toestel met een zeer grote kans vandaag zou krijgen. En daarin is T-mobile zeker niet transparant geweest!
ProNikon schreef:

En ik kan mij het wel voorstellen dat men pissig is. Want T-mobile doet net alsof ze niet weten wat ze binnen krijgen. T-Mobile doet een bestelling en de pre orders helpen daar bij om een indicatie te krijgen. Het lijkt mij dat T-Mobile echt wel weet welke toestellen geleverd gaan worden, want T-mobile kan nu ook laten weten dat ze niet op voorraad zijn. En ik geloof niet dat Apple dit vooraf niet communiceert. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik qua communicatie T-mobile sowieso al vreemd vind want tijdens het pre orderen waren de prijzen voor medewerkers niet bekend, maar voor de consument wel. Ik begrijp best dat er klanten zijn die vragen hebben, maar het is dan vrij slecht dat de medewerker zegt dat hij er geen informatie over heeft. Dus de reacties dat de mensen die nu moeten wachten niet teleurgesteld mogen zijn is gewoon dom. Want wel of niet pre orderen had zeer waarschijnlijk geen verschil gemaakt als het gaat om de levering van het toestel. T-mobile deed echter wel voorkomen alsof je als je pre orderde dat je je toestel met een zeer grote kans vandaag zou krijgen. En daarin is T-mobile zeker niet transparant geweest!

Natuurlijk is het teleurstellend als je gehoopt had vandaag je bestelde iPhone te krijgen.
Geldt ook voor mij zelf!
Daar gaat het niet over verder, wel is er voldoende gecommuniceerd hoe de zaken liggen.
Zeker voor de Plus werd rond 14 september al duidelijk dat er vertraging zou zijn.
T-Mobile meldt keurig per model hoe de vlag er voor staat; wat wil je nog meer.........

Dat via pre-order je misschien een kans maakte is het enige wat je kon verwachten, want de info was reeds daarvoor bekend.
Reputatie 1
avbrande schreef:

Steeffeh schreef:

HPSterk schreef:

Steeffeh schreef:

Blijkbaar had dit wel nut want ik kreeg ineens een nieuw aanbod waarbij ik dus minder zou betalen dan ik kon kiezen online...
Steeffeh schreef:

Blijkbaar had dit wel nut want ik kreeg ineens een nieuw aanbod waarbij ik dus minder zou betalen dan ik kon kiezen online...

Uiteraard fijn voor jou, maar ik reageerde uiteraard op de info qua levering die je in de winkel kreeg te horen. Dat was niets nieuws, vandaar mijn stelling: " daar hoef je niet voor naar de winkel"

Reageer