Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 6s & iPhone 6s Plus. Vanaf 2 oktober te bestellen!



Toon eerste reactie

253 reacties

kevvin18 schreef:

Hoi,

In de t-mobile store kun je met je punten een case voor je iphone kopen, maar past een case voor de 6 ook om de iphone van een 6s?



Wat ik op het internet lees, klopt dat!
avbrande schreef:

kevvin18 schreef:

Hoi,

In de t-mobile store kun je met je punten een case voor je iphone kopen, maar past een case voor de 6 ook om de iphone van een 6s?



Wat ik op het internet lees, klopt dat?



Hangt er uiteraard van af waar en wat je ervaringen met die site zijn............
Er wordt veel "geroepen", daar hebben we natuurlijk niets aan.
Ook als de bron erbij vermeldt wordt geeft dat aanwijzingen omtrent de waarde van het bericht.
Vorige week vrijdag ook de Iphone 64gb Zilver besteld in de shop. Kon volgens de shop medewerkers nog wel enkele weken duren voordat ik hem krijg... Maar woensdag wel een sms ontvangen dat mijn bestelling onderweg is naar de shop. Lekker duidelijke informatie voorziening..
Erikkie schreef:

Vorige week vrijdag ook de Iphone 64gb Zilver besteld in de shop. Kon volgens de shop medewerkers nog wel enkele weken duren voordat ik hem krijg... Maar woensdag wel een sms ontvangen dat mijn bestelling onderweg is naar de shop. Lekker duidelijke informatie voorziening..



Tja als het geen Plus is heb je grote kans snel geleverd te krijgen!
Nu nog even wachten op een belletje van de shop dat je 'm kan komen ophalen, want die SMS stelt verder niet veel voor!

Dat belletje kan snel komen gezien de levertijden aanwijzing van T-mobile:

https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-levertijden-400/levertijd-iphone-6s-plus-259457
Top T-mobile ben altijd te spreken over jullie maar dit geintje met de iphone voorraad is werkelijk schandalig.

ik heb mijn iphone 29 sept besteld onder het mooie verhaal ''omdat u zoon goede klant bent kunt u eerder bestellen als niet klanten'' net zoals meerderen mensen hierboven al gemeld hebben en nog helemaal niks gehoord van T-mobile je hoort alleen we hebben geen idee wanneer u uw iphone krijgt. even serieus? jullie weten niet wanneer de iphones geleverd worden en hoeveel het er zijn? wellicht even bellen met de leverancier aangezien die alle iphones binnen 3 dagen kunnen leveren aan klanten.

Ik snap dat het allemaal geen zin heeft en ik al de zoveelste ben die aan het klagen is maar het kan maar niet vaak benadrukt worden dat wat ze doen een hoop valse verwachtingen schept en dus boze klanten.
dape7er schreef:

Top T-mobile ben altijd te spreken over jullie maar dit geintje met de iphone voorraad is werkelijk schandalig.

ik heb mijn iphone 29 sept besteld onder het mooie verhaal ''omdat u zoon goede klant bent kunt u eerder bestellen als niet klanten'' net zoals meerderen mensen hierboven al gemeld hebben en nog helemaal niks gehoord van T-mobile je hoort alleen we hebben geen idee wanneer u uw iphone krijgt. even serieus? jullie weten niet wanneer de iphones geleverd worden en hoeveel het er zijn? wellicht even bellen met de leverancier aangezien die alle iphones binnen 3 dagen kunnen leveren aan klanten.

Ik snap dat het allemaal geen zin heeft en ik al de zoveelste ben die aan het klagen is maar het kan maar niet vaak benadrukt worden dat wat ze doen een hoop valse verwachtingen schept en dus boze klanten.



Klagen is natuurlijk helemaal niet erg; daar is dit forum voor.
Wel handig als je aangeeft welke iPhone je bestelt hebt; want zoals je uit de levertijden van T-Mobile kan zien, maakt dat nogal uit.
avbrande schreef:

dape7er schreef:

Top T-mobile ben altijd te spreken over jullie maar dit geintje met de iphone voorraad is werkelijk schandalig.

ik heb mijn iphone 29 sept besteld onder het mooie verhaal ''omdat u zoon goede klant bent kunt u eerder bestellen als niet klanten'' net zoals meerderen mensen hierboven al gemeld hebben en nog helemaal niks gehoord van T-mobile je hoort alleen we hebben geen idee wanneer u uw iphone krijgt. even serieus? jullie weten niet wanneer de iphones geleverd worden en hoeveel het er zijn? wellicht even bellen met de leverancier aangezien die alle iphones binnen 3 dagen kunnen leveren aan klanten.

Ik snap dat het allemaal geen zin heeft en ik al de zoveelste ben die aan het klagen is maar het kan maar niet vaak benadrukt worden dat wat ze doen een hoop valse verwachtingen schept en dus boze klanten.



Klagen is natuurlijk helemaal niet erg; daar is dit forum voor.
Wel handig als je aangeeft welke iPhone je bestelt hebt; want zoals je uit de levertijden van T-Mobile kan zien, maakt dat nogal uit.

`

ik heb de iphone 6S+ grijs 64G besteld. En ik snap dat daar nu een levertijd op zit echter waarom ik boos ben is dat ze mij een mail sturen je bent 1 van de aller eerste en het niet waar kunnen maken, en als je er dan een vraag over stelt word er gereageerd met 2 weken :? terwijl de levertijd op dit moment bij apple tussen 13 en 15 oktober is... ofterwijl ze hebben werkelijk geen idee waar ze mee bezig zijn.
Reputatie 1
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb meerdere malen contact gehad met tmobile. En vandaag voor t laatst om te vragen of t mogelijk is de kleur te wijzigen maar dit is niet mogelijk. Ik zou dan de bestelling moeten annuleren en na 24 uur weer opnieuw een bestelling plaatsen en dan mijn plek van pre-orderen kwijt zijn (29/9).

Ik typ dit nu vanaf mijn iPhone 6s plus. Ik ben overgestapt en kon gelijk m'n telefoon meenemen.
dape7er schreef:

avbrande schreef:

dape7er schreef:

Top T-mobile ben altijd te spreken over jullie maar dit geintje met de iphone voorraad is werkelijk schandalig.

ik heb mijn iphone 29 sept besteld onder het mooie verhaal ''omdat u zoon goede klant bent kunt u eerder bestellen als niet klanten'' net zoals meerderen mensen hierboven al gemeld hebben en nog helemaal niks gehoord van T-mobile je hoort alleen we hebben geen idee wanneer u uw iphone krijgt. even serieus? jullie weten niet wanneer de iphones geleverd worden en hoeveel het er zijn? wellicht even bellen met de leverancier aangezien die alle iphones binnen 3 dagen kunnen leveren aan klanten.

Ik snap dat het allemaal geen zin heeft en ik al de zoveelste ben die aan het klagen is maar het kan maar niet vaak benadrukt worden dat wat ze doen een hoop valse verwachtingen schept en dus boze klanten.



Klagen is natuurlijk helemaal niet erg; daar is dit forum voor.
Wel handig als je aangeeft welke iPhone je bestelt hebt; want zoals je uit de levertijden van T-Mobile kan zien, maakt dat nogal uit.

`

ik heb de iphone 6S+ grijs 64G besteld. En ik snap dat daar nu een levertijd op zit echter waarom ik boos ben is dat ze mij een mail sturen je bent 1 van de aller eerste en het niet waar kunnen maken, en als je er dan een vraag over stelt word er gereageerd met 2 weken :? terwijl de levertijd op dit moment bij apple tussen 13 en 15 oktober is... ofterwijl ze hebben werkelijk geen idee waar ze mee bezig zijn.



Oké een Plus dus; tja dat wordt moeilijk.
In de loop van september werd al aangekondigd dat er leveringsproblemen zouden zijn.
Het wordt idd een steeds slechter verhaal dit... ik ga morgen maar is verder kijken dan mijn neus lang is... Bah
Ik heb mijn Iphone 6s plus rose goud 64gb op 28september gereserveerd. Ik ben vandaag naar de lokale T-mobile shop geweest en dacht meteen van is dit een grap, want er werd mij toch echt verteld dat je de iphone zo snel mogelijk krijg op rond 9oktober ben zo te zien niet de enige die er van opkijkt. Mijn grote vraag: Is het mogelijk dat T-mobile het eerder geleverd krijg dan wat ze aangeven. 2 jaar geleden had ik mijn iphone5s goud 32gb besteld en het was echt een drama had 6 weken onnodig gewacht er werd geen eens contact opgenomen toen het geleverd werd bij de lokale shop.
dape7er schreef:

Het wordt idd een steeds slechter verhaal dit... ik ga morgen maar is verder kijken dan mijn neus lang is... Bah



Heel verstandig! Gewoon je gedachte eens op iets anders zetten. Doe ik ook.
En dan...........opeens staat de mail van AMP in je Inbox............
Ik heb mijn iphone 6s plus goud 64 gb netjes ontvangen op 9 oktober in de middag door AMP. Alles is discreet afgehandeld.
forumnaam schreef:

Ik heb mijn iphone 6s plus goud 64 gb netjes ontvangen op 9 oktober in de middag door AMP. Alles is discreet afgehandeld.



Goedzo! Er zijn altijd bofkonten!
Zo zie je dat er wel degelijk exemplaren zijn; alleen veels te weinig, zoals eerder besproken.
Ach nog ff wachten en wij zijn ook aan de beurt!

Veel plezier met je iPhone 6S Plus!!:D
avbrande schreef:

Erikkie schreef:

Vorige week vrijdag ook de Iphone 64gb Zilver besteld in de shop. Kon volgens de shop medewerkers nog wel enkele weken duren voordat ik hem krijg... Maar woensdag wel een sms ontvangen dat mijn bestelling onderweg is naar de shop. Lekker duidelijke informatie voorziening..



Tja als het geen Plus is heb je grote kans snel geleverd te krijgen!
Nu nog even wachten op een belletje van de shop dat je 'm kan komen ophalen, want die SMS stelt verder niet veel voor!

Dat belletje kan snel komen gezien de levertijden aanwijzing van T-mobile:

https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-levertijden-400/levertijd-iphone-6s-plus-259457



Je kijkt verkeerd. een Plus is wel snel geleverd maar de normale niet...

Maar ik krijg net een email van Tmobile, heel mijn bestelling is maar gewoon geannuleerd. Ik vind dit erg raar.. :S Aan de telefoon konden ze me ook niet verder helpen :S
Erikkie schreef:

avbrande schreef:

Erikkie schreef:

Vorige week vrijdag ook de Iphone 64gb Zilver besteld in de shop. Kon volgens de shop medewerkers nog wel enkele weken duren voordat ik hem krijg... Maar woensdag wel een sms ontvangen dat mijn bestelling onderweg is naar de shop. Lekker duidelijke informatie voorziening..



Tja als het geen Plus is heb je grote kans snel geleverd te krijgen!
Nu nog even wachten op een belletje van de shop dat je 'm kan komen ophalen, want die SMS stelt verder niet veel voor!

Dat belletje kan snel komen gezien de levertijden aanwijzing van T-mobile:

https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-levertijden-400/levertijd-iphone-6s-plus-259457



Je kijkt verkeerd. een Plus is wel snel geleverd maar de normale niet...

Maar ik krijg net een email van Tmobile, heel mijn bestelling is maar gewoon geannuleerd. Ik vind dit erg raar.. :S Aan de telefoon konden ze me ook niet verder helpen :S



Ik voegde de verkeerde link bij!
Zoals ik zei werden/worden de niet Plus uitvoeringen in het algemeen sneller geleverd.
Behalve dus in jouw geval omdat je Zilver besteld hebt! Die staat nog op 2 tot 3 weken...........

Voor de Plus zijn er helaas nog meer levertijden.
Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal,

Ik snap dat er veel vragen zijn over de levering van de toestellen en dat het natuurlijk niet leuk is als je hier nog even op moet wachten! We proberen hier zo transparant mogelijk in te zijn en updaten de levertijden topics wanneer we meer informatie hebben.

Voor de gelukkigen die het toestel al in ontvangst hebben mogen nemen zijn wij natuurlijk ook erg benieuwd hoe het toestel bevalt! 😃 In dit forumtopic kun je jouw mening hierover kwijt.
Amy schreef:

Hi allemaal,

Ik snap dat er veel vragen zijn over de levering van de toestellen en dat het natuurlijk niet leuk is als je hier nog even op moet wachten! We proberen hier zo transparant mogelijk in te zijn en updaten de levertijden topics wanneer we meer informatie hebben.

Voor de gelukkigen die het toestel al in ontvangst hebben mogen nemen zijn wij natuurlijk ook erg benieuwd hoe het toestel bevalt! 😃 In dit forumtopic kun je jouw mening hierover kwijt.



Allemaal duidelijk, maar wanneer wordt de site met levertijden bijgewerkt?
Het is inmiddels 11 oktober en jullie info stopt op 10 oktober!!
Amy schreef:

Hi allemaal,

Ik snap dat er veel vragen zijn over de levering van de toestellen en dat het natuurlijk niet leuk is als je hier nog even op moet wachten! We proberen hier zo transparant mogelijk in te zijn en updaten de levertijden topics wanneer we meer informatie hebben.

Voor de gelukkigen die het toestel al in ontvangst hebben mogen nemen zijn wij natuurlijk ook erg benieuwd hoe het toestel bevalt! 😃 In dit forumtopic kun je jouw mening hierover kwijt.



Slaat nergens op hoe jullie werken. Naar mijn mening belazeren jullie de boel met jullie mooie praatjes over 'speciale aanbieding geldig tot 1 oktober 12 uur'. Ten eerste kan ik niet verlengen en betaal ik zometeen ipv 44 euro per maand nu, zometeen 52 euro per maand. Dat noem ik geen verlengen, maar de prijs opdrijven. Ten tweede geldt deze prijs momenteel voor iedereen, en heb ik er als vaste klant totaal geen voordeel bij. Ten derde deden jullie voorkomen alsof ik mijn toestel plus grijs 64gb als eerste zou krijgen, ik heb nog niks gehad behalve 8x een levertijd van 2-3 weken. Gisteren in de tmobile shop in Arnhem (trouwens zo arrogant als de pest) bleek men het ook niet heel erg te vinden als ik over zou stappen naar KPN. Daar betaal ik (als nieuwe mobiele klant!!!) 49 euro per maand (l.s. 52 euro bij jullie) met onbeperkt bellen/sms en 5gb 4g+ internet (3gb en 4g bij jullie) wat ook nog eens wordt verdubbeld naar 10gb omdat ik ook mijn tv daar heb. Het zegt mij dat jullie je vaste klanten niet waarderen en er een zooitje van maken. Ik bestel zometeen denk ik maar iets van mijn gespaarde punten voordat die ook weggekaapt worden, annuleer mijn order, en ga lekker naar KPN. Jullie zoeken het maar uit. Doei tmobile en veel plezier met het misleiden van je klanten.
Ofnietdann schreef:

Amy schreef:

Hi allemaal,

Ik snap dat er veel vragen zijn over de levering van de toestellen en dat het natuurlijk niet leuk is als je hier nog even op moet wachten! We proberen hier zo transparant mogelijk in te zijn en updaten de levertijden topics wanneer we meer informatie hebben.

Voor de gelukkigen die het toestel al in ontvangst hebben mogen nemen zijn wij natuurlijk ook erg benieuwd hoe het toestel bevalt! 😃 In dit forumtopic kun je jouw mening hierover kwijt.



Slaat nergens op hoe jullie werken. Naar mijn mening belazeren jullie de boel met jullie mooie praatjes over 'speciale aanbieding geldig tot 1 oktober 12 uur'. Ten eerste kan ik niet verlengen en betaal ik zometeen ipv 44 euro per maand nu, zometeen 52 euro per maand. Dat noem ik geen verlengen, maar de prijs opdrijven. Ten tweede geldt deze prijs momenteel voor iedereen, en heb ik er als vaste klant totaal geen voordeel bij. Ten derde deden jullie voorkomen alsof ik mijn toestel plus grijs 64gb als eerste zou krijgen, ik heb nog niks gehad behalve 8x een levertijd van 2-3 weken. Gisteren in de tmobile shop in Arnhem (trouwens zo arrogant als de pest) bleek men het ook niet heel erg te vinden als ik over zou stappen naar KPN. Daar betaal ik (als nieuwe mobiele klant!!!) 49 euro per maand (l.s. 52 euro bij jullie) met onbeperkt bellen/sms en 5gb 4g+ internet (3gb en 4g bij jullie) wat ook nog eens wordt verdubbeld naar 10gb omdat ik ook mijn tv daar heb. Het zegt mij dat jullie je vaste klanten niet waarderen en er een zooitje van maken. Ik bestel zometeen denk ik maar iets van mijn gespaarde punten voordat die ook weggekaapt worden, annuleer mijn order, en ga lekker naar KPN. Jullie zoeken het maar uit. Doei tmobile en veel plezier met het misleiden van je klanten.



Nou dat lucht lekker op toch.........
Van je beoogde type was reeds half september bekend dat er leveringsproblemen zouden ontstaan, los van je misnoegen qua abo.
Tja dan is overstappen een prima optie toch!!
@avbrande Misschien moet jij lekker bij tmobile gaan werken. Van mijn beoogde tye was via de officiële kanalen helemaal niks bekend over langere levertijden. In de mail staat een speciaal aanbod voor beide modellen, niks over lange levertijden en dan ga je daar van uit. Dan hoef je niet van een of andere Chinees uit te gaan of een bericht van icultre op 14 september.
Ofnietdann schreef:

@avbrande Misschien moet jij lekker bij tmobile gaan werken. Van mijn beoogde tye was via de officiële kanalen helemaal niks bekend over langere levertijden. In de mail staat een speciaal aanbod voor beide modellen, niks over lange levertijden en dan ga je daar van uit. Dan hoef je niet van een of andere Chinees uit te gaan of een bericht van icultre op 14 september.



Gelukkig werk ik niet bij T-mobile en ben ook niet van plan dat te gaan doen.
Wel probeer ik mij zo breed mogelijk te oriënteren bij de aanschaf van zo'n relatief duur product.
Misschien had je dat ook moeten doen; realiseer je je wel dat die zelfde Chinesen jouw mooie iPhone maken? Ik heb er geen problemen mee, hoor, want ik ga voor kwaliteit en dat beoogt Apple altijd.
Helaas hebben ze de problemen bij de fabricage niet altijd in de hand en dat speelde nu simpel weg bij de Plus.........., dat lopen ze echt wel in.
Gewoon even geduld hebben; is een oh zo schone zaak!
Is er al iemand die de iphone 6s rosé gold 64GB heeft ontvangen/ afspraak heeft gemaakt?
hoelang duurt levering van iphone 6splus nog t-mobile? mvg
iphone6splusaanhetwachte... schreef:

hoelang duurt levering van iphone 6splus nog t-mobile? mvg



Kijk hier eens:

https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-levertijden-400/levertijd-iphone-6s-plus-259457

Reageer