Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 6s & iPhone 6s Plus. Vanaf 2 oktober te bestellen!


Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Op woensdagavond 9 september maakte Apple de nieuwe toestellen bekend. Kun jij ook niet wachten om een van deze nieuwe pareltjes in handen te krijgen? 😉 Vanaf nu zijn de toestellen verkrijgbaar!

In dit forumtopic vind je de veelgestelde vragen terug.
http://[url=http://[url=http://[url=http://[url=http://[url=http://][/url]][/url]][/url]][/url]][/url]
Ben je momenteel in het bezit van een Android toestel en ga je gebruik maken van een iPhone? In dit forumtopic vind je instructies om al je gegevens makkelijk over te zetten! :)
icon

Beste antwoord door Amy 10 september 2015, 12:53

Houd er rekening mee dat het bij een contractvernieuwing door de drukte langer kan duren voordat je de bevestiging van je bestelling ontvangt.

Klanten die aan het begin van de week de toestel al konden pre-orderen hebben hier geen orderbevestiging van ontvangen via e-mail. Deze kunnen ook niet opnieuw worden uitgestuurd. Wel ontvangen de klanten ter bevestiging een sms. Heb je ook geen sms ontvangen? Laat het aan ons weten in dit topic!


Wat kosten de nieuwe Iphone 6s en Iphone 6s Plus?
De prijzen van de nieuwe toestellen vind je terug in de shop. De prijzen afhankelijk van de afbetalingsvorm waarvoor je kiest. Je kunt het toestel namelijk in één keer betalen. Je bent dan goedkoper uit dan wanneer je kiest voor afbetaling in 12 of 24 maanden.

Vanaf wanneer kan ik de Iphone 6s en de Iphone 6s Plus aanschaffen bij T-Mobile? De verkoop is ondertussen gestart!

Vanaf wanneer zijn de nieuwe Iphone 6s en Iphone 6s Plus leverbaar?
Vanaf 9 oktober zijn de toestellen leverbaar. De levertijd van de toestellen is ook afhankelijk van het formaat, de kleur en het geheugen dat je kiest. Klik hier voor de levertijden van de iPhone 6s en klik hier voor de levertijden van de iPhone 6s Plus.

Ik heb voor 2 oktober besteld en geen bevestigings- e-mail ontvangen. Wat nu?
Alle klanten die voor 2 oktober besteld hebben en geen bevestiging hebben ontvangen via e-mail hebben een sms gehad ter bevestiging. Zodra er meer informatie beschikbaar is over de levering ontvang je daar een e-mail over. Je bestelling is in ieder geval in goede orde ontvangen!

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!


Wat vind jij van de nieuwe toestellen? In dit topic kun je jouw mening over de Iphone 6s en Iphone 6s Plus achterlaten. Klets mee!

Bekijk origineel

253 reacties

Amy schreef:

@Erikkie en @rke

Ik heb een reactie gehad. Don't shoot the messenger 😉.

De 6s 64GB Zilver hebben we inderdaad nog niet binnen gehad. Waarom weten wij niet dit ligt helaas in de handen van Apple. De klanten die in de beginfase dit type toestel hebben besteld en waarvan de levertijd inmiddels is versteken hebben wij een update gestuurd per SMS.

Dagelijks wordt er gekeken wat er vanuit Apple binnenkomt en hangen deze voorraad aan de backorders. Daarna kunnen we eventueel vaststellen wat de voorraad is en wat (nieuwe) levertijden gaan worden. Of de iPhone 6s 64GB zilver komende week binnenkomt kunnen we helaas niet garanderen 😞.



Ik heb vanmiddag mijn iPhone 6s 64gb mogen ophalen bij de Tshop. De medewerker vertelde me dat ze in de betreffende shop maar liefst TWEE telefoons binnen gekregen hadden. Dus er zijn enkele modellen binnen, maar niet erg veel dus.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Steart,

Welkom terug op het T-Mobile Forum!

Wat balen dat het leveren van je toestel niet vlekkeloos verloopt! Het is niet de bedoeling om jou van slechte service te voorzien.

Ik zie dat je een nieuwe bestelling hebt gedaan en dat die goed is doorgevoerd. Je kan je iPhone 6s Plus bij de T-Mobile Shop ophalen. Zodra zij hem ontvangen bellen ze je op. Zo hoef je niet telkens op en neer te gaan.

Ik wil je graag een éénmalige vergoeding aanbieden voor het ongemak die is dan zichtbaar op je eerstvolgende factuur.

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
Reputatie 1
Belachelijk, op 2-10 een 6s plus 128GB besteld in de winkel door computer problemen daar moest ik het met een pick list in de winkel doen en om de reservering compleet te maken een aanbetaling van €50,- doen.
Gisteren nog steeds niets gehoord en volgens de levertijden op het andere topic zouden de mensen uit die periode en de 2 weken erna allemaal een mail moeten hebben gehad van AMP en vanaf de 20ste is het toestel zelfs direct leverbaar dus maar eens naar de winkel, daar wisten ze het ook niet en er was nog niets binnen.
De persoon die mij hielp zou een mail gaan sturen en mij vandaag terug bellen 3 keer raden om 17:00 nog niet gebeld dus maar weer eens naar de winkel de collega die er nu stond wist van niets en er was ook nergens een notitie gemaakt ook bij de levering die ze morgen in de winkel zouden krijgen zou mijn toestel er weer niet bijzitten, de beste optie die ik had was maar weer gewoon opnieuw bestellen dan zou ie er het snelste zijn volgens hun, hopelijk dinsdag bij hun volgende levering maar ook dat konden ze wederom niet garanderen, ronduit belachelijk ruim 10 jaar klant meerdere abbonementen als een van de eerste bestellen en nog geen toestel meerdere kennissen die ook bij T-Mobile zitten en hem ruim na mij hebben besteld hebben hem zelfs al binnen. dikke min voor T-Mobile, ben altijd positief geweest en raad mensen graag T-Mobile aan maar zo is de lol er wel vanaf.
Reputatie 7
Badge +15
@Erikkie en @rke

Ik heb een reactie gehad. Don't shoot the messenger 😉.

De 6s 64GB Zilver hebben we inderdaad nog niet binnen gehad. Waarom weten wij niet dit ligt helaas in de handen van Apple. De klanten die in de beginfase dit type toestel hebben besteld en waarvan de levertijd inmiddels is versteken hebben wij een update gestuurd per SMS.

Dagelijks wordt er gekeken wat er vanuit Apple binnenkomt en hangen deze voorraad aan de backorders. Daarna kunnen we eventueel vaststellen wat de voorraad is en wat (nieuwe) levertijden gaan worden. Of de iPhone 6s 64GB zilver komende week binnenkomt kunnen we helaas niet garanderen 😞.
Reputatie 7
Badge +15
@Erikkie en @rke,

Ik heb dit doorgezet naar Ordermanagement met de vraag of ze al meer informatie hebben. Zodra ik een reactie heb kom ik er bij jullie op terug! 🙂
Goede vraag, ben ik ook wel benieuwd naar 🙂
Haa

Hoe kan het eigenlijk dat tmobile nog helemaal geen enkele 6S 64G zilver ontvangen heeft? Want die zijn volgens mij nog helemaal geen uitgeleverd. En hoe groot is de kans dat ze komende week wel komen?
Vorige week vrijdag 9-okt in de winkel een 6S 64GB roségoud besteld.

Gisteren een sms ontvangen dat hij naar de shop zou worden verstuurd en later op de dag een mail dat mijn nieuwe iPhone vandaag opgehaald kan worden.
Levertijd is precies één week. Valt dus reuze mee.
Ik denk dat de levering vanaf nu ook iets vlotter is dan in het begin.

Ben super blij 🙂
forumnaam schreef:

mijn iphone die netjes 9 oktober geleverd was blijkt een defect te hebben in het scherm. zal iets te maken hebben met de backlight welke niet gelijk is over het hele scherm.



Oef dat is jammer. Overigens meldde ik al eerder dat dit (problemen met de achtergrond verlichting) de reden was dat er vertraging in de levering ontstond.
Steeffeh schreef:

Valt idd nog wel mee alleen jammer dat ze mij niet eerder meer wisten te vertellen. Nu ben ik al overgestapt, mijn order geannuleerd (maar wel een leverings afspraak nog kunnen maken).... Ze hebben mij vertelt dat ik nog minimaal 2 weken moest wachten en had op het moment echt een telefoon nummer dus ben inmiddels al overgestapt.



Tja soms is iets geduld een schone zaak.............
2 oktober heb ik mijn telefoon besteld! vandaag heb ik een SMS en een email gehad van AMP om een afspraak te maken wanneer mijn iphone 6s plus 64GB roségoud word bezorgd.
Reputatie 1
Valt idd nog wel mee alleen jammer dat ze mij niet eerder meer wisten te vertellen. Nu ben ik al overgestapt, mijn order geannuleerd (maar wel een leverings afspraak nog kunnen maken).... Ze hebben mij vertelt dat ik nog minimaal 2 weken moest wachten en had op het moment echt een telefoon nummer dus ben inmiddels al overgestapt.
mijn iphone die netjes 9 oktober geleverd was blijkt een defect te hebben in het scherm. zal iets te maken hebben met de backlight welke niet gelijk is over het hele scherm.
Ook ik kon vandaag een afspraak maken voor de 6s+ 64GB space grey. Wachten valt dus inderdaad aardig mee.
Amy schreef:

Hey all,

Goed om te zien dat steeds meer van jullie de mail van AMP hebben ontvangen! We doen ons best om de levering zo soepel mogelijk te laten verlopen. De levertijden topics zijn ondertussen ook weer ge-update.

Veel plezier met de toestellen allemaal! :)



Dank je en inderdaad valt het allemaal best mee.
Reputatie 7
Badge +15
Hey all,

Goed om te zien dat steeds meer van jullie de mail van AMP hebben ontvangen! We doen ons best om de levering zo soepel mogelijk te laten verlopen. De levertijden topics zijn ondertussen ook weer ge-update.

Veel plezier met de toestellen allemaal! 🙂
Ook hier bericht gehad van AMP.
Morgen komt mijn 6s plus 64gig space gray.

Hoe nauwkeurig is AMP met de levertijd, ik krijg morgen een tijdvak van 2,5 uur als het goed is.
Ik moet werken maar ben met 15 minuten thuis.
Steeffeh schreef:

bnk schreef:

bnk schreef:

Ik heb mijn Iphone 6s plus rose goud 64gb op 28september gereserveerd. Ik ben vandaag naar de lokale T-mobile shop geweest en dacht meteen van is dit een grap, want er werd mij toch echt verteld dat je de iphone zo snel mogelijk krijg op rond 9oktober ben zo te zien niet de enige die er van opkijkt. Mijn grote vraag: Is het mogelijk dat T-mobile het eerder geleverd krijg dan wat ze aangeven. 2 jaar geleden had ik mijn iphone5s goud 32gb besteld en het was echt een drama had 6 weken onnodig gewacht er werd geen eens contact opgenomen toen het geleverd werd bij de lokale shop.





Net een Sms ontvangen dat de Iphone 6s plus rose gold 64 gb onderweg is naar de winkel, besteld op 28sept* hoop dat de rest hem ook zo snel mogelijk krijgt!!!!!



Heb nu ook een email ontvangen voor een afspraak te maken voor een iphone 6s plus Rose 64GB



Zo zie je maar weer dat het allemaal best meevalt!
Reputatie 1
bnk schreef:

bnk schreef:

Ik heb mijn Iphone 6s plus rose goud 64gb op 28september gereserveerd. Ik ben vandaag naar de lokale T-mobile shop geweest en dacht meteen van is dit een grap, want er werd mij toch echt verteld dat je de iphone zo snel mogelijk krijg op rond 9oktober ben zo te zien niet de enige die er van opkijkt. Mijn grote vraag: Is het mogelijk dat T-mobile het eerder geleverd krijg dan wat ze aangeven. 2 jaar geleden had ik mijn iphone5s goud 32gb besteld en het was echt een drama had 6 weken onnodig gewacht er werd geen eens contact opgenomen toen het geleverd werd bij de lokale shop.



Net een Sms ontvangen dat de Iphone 6s plus rose gold 64 gb onderweg is naar de winkel, besteld op 28sept* hoop dat de rest hem ook zo snel mogelijk krijgt!!!!!



Heb nu ook een email ontvangen voor een afspraak te maken voor een iphone 6s plus Rose 64GB
bnk schreef:

Ik heb mijn Iphone 6s plus rose goud 64gb op 28september gereserveerd. Ik ben vandaag naar de lokale T-mobile shop geweest en dacht meteen van is dit een grap, want er werd mij toch echt verteld dat je de iphone zo snel mogelijk krijg op rond 9oktober ben zo te zien niet de enige die er van opkijkt. Mijn grote vraag: Is het mogelijk dat T-mobile het eerder geleverd krijg dan wat ze aangeven. 2 jaar geleden had ik mijn iphone5s goud 32gb besteld en het was echt een drama had 6 weken onnodig gewacht er werd geen eens contact opgenomen toen het geleverd werd bij de lokale shop.



Net een Sms ontvangen dat de Iphone 6s plus rose gold 64 gb onderweg is naar de winkel, besteld op 28sept* hoop dat de rest hem ook zo snel mogelijk krijgt!!!!!
avbrande schreef:

Rosan schreef:

Apple zal dit nooit zo melden het is dat ik zelf al enkele jaren geregeld op en rond de uitkom data kies voor de nieuwe :D
En dan op de dag zelf of rond de dagen erna winkels inloop en dan wel of geen geluk heb om hem te bemachtigen.
Enkele jaren terug kon je hem via Apple een week of 3 a 4 ervoor bestellen en dan had je hem als eerste in huis zeiden ze (via Apple dus he) nou mooi niet dus!

Apple is de machtige in dit geheel althans dat is een beetje mijn idee dus wil je hem snel dan is er eigenlijk maar 1 optie en dat is rechtstreeks via apple bestellen of in een van de stores dus Amsterdam, Den Haag en Haarlem en ook daar kan je hem met een aantal abonnementen afsluiten.

Het enige wat je kan hebben is geduld want hij komt heus wel en dan is hij nog zeker zo mooi als dat hij nu is!
T mobile kan er gewoon niks aan doen om dingen te bespoedigen ze zouden het wel willen maar kunnen dat niet.
En iedereen wil hem liever gisteren dan vandaag hebben dat is nu eenmaal en echt ze doen hun best al lijkt het voor sommig misschien soms niet zo.
En T Mobile laat van alles weten maar niet wat jjj zou wil horen want jij wilt horen morgen komt jouw iphone :$
Ze proberen zo transparant mogelijk te communiceren door die lever topics en meer kunnen ze denk ik niet doen?

Maar wat zouden jullie dan nog meer verwachten?



Precies, dat is wat ik ook steeds probeer over te brengen.
Het is een kwestie van berusten en T-Mobile kan er verder ook niets aan doen.
Die leveren liever gister dan vandaag...............

Overigens jammer dat het excelbestandje met levertijden niet wordt bijgewerkt.
M.i. een kleine moeite; groot plezier



Vanmorgen een Email van T-Mobile ontvangen met een link naar AMP!
Morgen 14 oktober 2015 wordt m'n iPhone 6 S Plus 65 gig bezorgd.
Dus uiteindelijk valt het wachten dus echt wel mee!
Reputatie 1
leuk om te lezen dit. Vandaag mijn bestelling geannuleerd. Vrijdag te horen gekregen dat het nog minimaal 2 weken zou duren. Nu heb ik hem via een andere provider weten te bemachtigen.
Reputatie 2
lmcz schreef:

Is er al iemand die de iphone 6s rosé gold 64GB heeft ontvangen/ afspraak heeft gemaakt?



Vandaag de mail gekregen om een bezorgafspraak te maken, ik heb mijn telefoon zaterdagmiddag 3 oktober besteld in de winkel en avonds via ideal betaald. (verlenging)
Morgenochtend krijg ik de telefoon geleverd. :D:D
Ik hoor steeds meer mensen dat een iPhone een goede telefoon is,
Maar hierover zijn meningen verschillend?
Rosan schreef:

Apple zal dit nooit zo melden het is dat ik zelf al enkele jaren geregeld op en rond de uitkom data kies voor de nieuwe :D
En dan op de dag zelf of rond de dagen erna winkels inloop en dan wel of geen geluk heb om hem te bemachtigen.
Enkele jaren terug kon je hem via Apple een week of 3 a 4 ervoor bestellen en dan had je hem als eerste in huis zeiden ze (via Apple dus he) nou mooi niet dus!

Apple is de machtige in dit geheel althans dat is een beetje mijn idee dus wil je hem snel dan is er eigenlijk maar 1 optie en dat is rechtstreeks via apple bestellen of in een van de stores dus Amsterdam, Den Haag en Haarlem en ook daar kan je hem met een aantal abonnementen afsluiten.

Het enige wat je kan hebben is geduld want hij komt heus wel en dan is hij nog zeker zo mooi als dat hij nu is!
T mobile kan er gewoon niks aan doen om dingen te bespoedigen ze zouden het wel willen maar kunnen dat niet.
En iedereen wil hem liever gisteren dan vandaag hebben dat is nu eenmaal en echt ze doen hun best al lijkt het voor sommig misschien soms niet zo.
En T Mobile laat van alles weten maar niet wat jjj zou wil horen want jij wilt horen morgen komt jouw iphone :$
Ze proberen zo transparant mogelijk te communiceren door die lever topics en meer kunnen ze denk ik niet doen?

Maar wat zouden jullie dan nog meer verwachten?



Precies, dat is wat ik ook steeds probeer over te brengen.
Het is een kwestie van berusten en T-Mobile kan er verder ook niets aan doen.
Die leveren liever gister dan vandaag...............

Overigens jammer dat het excelbestandje met levertijden niet wordt bijgewerkt.
M.i. een kleine moeite; groot plezier

Reageer