Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 6s & iPhone 6s Plus. Vanaf 2 oktober te bestellen!

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Op woensdagavond 9 september maakte Apple de nieuwe toestellen bekend. Kun jij ook niet wachten om een van deze nieuwe pareltjes in handen te krijgen? 😉 Vanaf nu zijn de toestellen verkrijgbaar!

In dit forumtopic vind je de veelgestelde vragen terug.
http://[url=http://[url=http://[url=http://[url=http://[url=http://][/url]][/url]][/url]][/url]][/url]
Ben je momenteel in het bezit van een Android toestel en ga je gebruik maken van een iPhone? In dit forumtopic vind je instructies om al je gegevens makkelijk over te zetten! :)
icon

Beste antwoord door Amy 10 september 2015, 12:53

Houd er rekening mee dat het bij een contractvernieuwing door de drukte langer kan duren voordat je de bevestiging van je bestelling ontvangt.

Klanten die aan het begin van de week de toestel al konden pre-orderen hebben hier geen orderbevestiging van ontvangen via e-mail. Deze kunnen ook niet opnieuw worden uitgestuurd. Wel ontvangen de klanten ter bevestiging een sms. Heb je ook geen sms ontvangen? Laat het aan ons weten in dit topic!

Wat kosten de nieuwe Iphone 6s en Iphone 6s Plus?
De prijzen van de nieuwe toestellen vind je terug in de shop. De prijzen afhankelijk van de afbetalingsvorm waarvoor je kiest. Je kunt het toestel namelijk in één keer betalen. Je bent dan goedkoper uit dan wanneer je kiest voor afbetaling in 12 of 24 maanden.

Vanaf wanneer kan ik de Iphone 6s en de Iphone 6s Plus aanschaffen bij T-Mobile? De verkoop is ondertussen gestart!

Vanaf wanneer zijn de nieuwe Iphone 6s en Iphone 6s Plus leverbaar?
Vanaf 9 oktober zijn de toestellen leverbaar. De levertijd van de toestellen is ook afhankelijk van het formaat, de kleur en het geheugen dat je kiest. Klik hier voor de levertijden van de iPhone 6s en klik hier voor de levertijden van de iPhone 6s Plus.

Ik heb voor 2 oktober besteld en geen bevestigings- e-mail ontvangen. Wat nu?
Alle klanten die voor 2 oktober besteld hebben en geen bevestiging hebben ontvangen via e-mail hebben een sms gehad ter bevestiging. Zodra er meer informatie beschikbaar is over de levering ontvang je daar een e-mail over. Je bestelling is in ieder geval in goede orde ontvangen!

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!

Wat vind jij van de nieuwe toestellen? In dit topic kun je jouw mening over de Iphone 6s en Iphone 6s Plus achterlaten. Klets mee!

Bekijk origineel

253 reacties

Trouwe klanten krijgen voorrang bij een verlenging met de Iphone 6s maar een financieel voordeel zit er niet in?
Reputatie 1
@iGee @Martendejong: Klopt, ik zie onder My T-Mobile nu ook nieuw contract staan. Ik heb overigens gebeld met de klantenservice en er werd mij verteld dat het wat langer kan duren voordat we een bevestigingsmail met daarin de betalingslink krijgen, aangezien de toestellen nog niet op voorraad zijn en dus onbekend is wanneer de levering etc. plaatsvindt.
Reputatie 1
Ik vind het nu wel fijn om te zien dat je even veel betaald voor verlengen als voor een nieuw abonnement. Dat was 2 jaar geleden bij de 5s toch anders....
Goedemorgen,
Ik had dus ook zo'n mailtje gehad en gelijk besteld. Hoopte alleen dat ik tijdens het bestellen ergens kon aangeven dat ik mijn iPhone kon ophalen in een tmobileshop, maar die keuze kwam dus niet. Op het forum staat een levertijd van 2 tot 3 weken. Wat is nu het voordeel voor mij als vaste klant, iedereen gaat vrijdag een nieuwe telefoon halen en ik moet maar afwachten?
MelleK schreef:

Infaith schreef:

Hoe moeilijk kan lezen zijn 🙂 Ga er maar van uit dat de toestellen er gewoon nog niet zijn (durf ik uit ervaring wel te zeggen)

"Wachten op voorraad
Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail en sms een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken. We houden je op de hoogte"

Dat dus bijvoorbeeld

Hoe moeilijk is het dan om dát aan ons te vertellen. Zolang t-mobile dat niet verteld verwacht ik (en ik spreek denk ik voor meer) dat er snel duidelijkheid komt over een leverdatum.
Is het de 9e? Wanneer de iPhones officieel geleverd mogen worden. Of echt pas 2-3 weken later? Hoe zit dat met de mensen die eerder hebben mogen bestellen? Als hoeveelste ben ik aan de beurt?

Allerlei vragen die iedereen heeft. Duidelijkheid is blijkbaar erg gewenst :)

Ik denk niet dat je pas 2 tot 3 weken later je iPhone bezorgt krijgt. Vanmorgen nog een medewerker gesproken en zij vertelde mij dat de iPhone vanaf 9 oktober bezorgt kan worden. Hier moeten we ook maar vanuit gaan. De 2 tot weken indicatie is gewoon om alle problemen te voorkomen. Hoe slechter je het eerst schets des te beter het alleen maar kan worden.
@Amy
Ik hoor blijkbaar bij de lucky random klanten die op de 29e al konden bestellen. Dit heb ik dan ook meteen gedaan. Echter heb ik nooit een mail ontvangen met daarin een link om te betalen. Wel heb ik afgelopen vrijdag na een telefoontje met de klantenservice een sms ontvangen met daarin een ordernummer, maar als ik dat ordernummer invoer om de status van mijn bestelling te bekijken geeft de site aan dat er geen bestelling is. Wanneer krijg ik een mailtje om te betalen? En ik hoop niet dat omdat ik nu pas dat mailtje ontvang ik weer onderaan de bestellijst ben komen te staan.
Vorige week vrijdag ook de Iphone 64gb Zilver besteld in de shop. Kon volgens de shop medewerkers nog wel enkele weken duren voordat ik hem krijg... Maar woensdag wel een sms ontvangen dat mijn bestelling onderweg is naar de shop. Lekker duidelijke informatie voorziening..
Reputatie 1
@Naomi: In ik zag in MyTmobile dat er onder abonnement mijn nieuwe abonnement al zichtbaar is. Nu nog wel met een fictieve startdatum (in januari 2016). Bij jou misschien ook?

En trouwens. In een mail (zonder betaallink) stond de tekst "Fijn dat je weer voor ons hebt gekozen. "

Maar verder werd er idd nergens gesproken over een verlenging.
@iGee: Ik zie inderdaad ook dat mijn nieuwe abonnement zichtbaar is. Idem een startdatum in januari 2016. Verder nog geen bericht gehad over de bevestiging van mijn bestelling, alleen een mail waarin ik bedankt werd.
Toch jammer dat providers nog niet echt op een voor de consument heldere en duidelijke manier een traject als dit kunnen begeleiden. Binnen 1 dag bevestigingsmail, binnen 2 dagen bevestigingsmail, met link, zonder link, fictieve startdatum van het nieuwe abonnement. Veel tegenstrijdige informatie.
Reputatie 1
@Amy: bedankt voor de reactie.
Timboektoe schreef:

Hpiet schreef:

@Marten idem. Volledige verbazing over gang van zaken, Je mag toch wel verwachten dat je meer info krijgt. Tot op heden alleen een mailtje waarin ze je bedanken voor de bestelling, tja..

Ik snap niet zo goed wat je dan nog meer verwacht? Ik heb ook vandaag mijn abo verlengd met iPhone 6s en mailtje gekregen waarin staat dat ik besteld heb. Daarna is het toch gewoon wachten? De iPhones zijn pas volgende leverbaar überhaupt.

het gaat om het feit dat we dinsdag al besteld hebben en toen te horen kregen dat we binnen twee werkdagen informatie zouden krijgen. dit is anders dan nu een iPhone bestellen.
Goedemiddag allen,

Ik heb een vraag over de bevestiging die je krijgt van T-Mobile.

Twee dagen terug kreeg ik een sms met inhoud dat de bestelling verwerkt is. Helemaal top. Alleen nu zie ik nergens een link om de betaling te voldoen. Meer mensen hier last van ? Of zie ik het bedrag dat terug op de eerst volgende factuur ?
rubenvc schreef:

Hallo, ik ben dus zo'n ''lucky bastard'' die op 29 september 2015 de iPhone 6S plus heeft besteld, maar ik krijg nu totaal geen info wanneer ik kan betalen en laten bezorgen. Wanneer krijgen wij die mail? Geef ons wat meer info aub.

mvg

Amy, zelfde geld voor mij. Wil je hier op reageren....
Aqualiser schreef:

MelleK schreef:

Infaith schreef:

Hoe moeilijk kan lezen zijn 🙂 Ga er maar van uit dat de toestellen er gewoon nog niet zijn (durf ik uit ervaring wel te zeggen)

"Wachten op voorraad
Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail en sms een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken. We houden je op de hoogte"

Dat dus bijvoorbeeld

Hoe moeilijk is het dan om dát aan ons te vertellen. Zolang t-mobile dat niet verteld verwacht ik (en ik spreek denk ik voor meer) dat er snel duidelijkheid komt over een leverdatum.
Is het de 9e? Wanneer de iPhones officieel geleverd mogen worden. Of echt pas 2-3 weken later? Hoe zit dat met de mensen die eerder hebben mogen bestellen? Als hoeveelste ben ik aan de beurt?

Allerlei vragen die iedereen heeft. Duidelijkheid is blijkbaar erg gewenst :)

Ik denk niet dat je pas 2 tot 3 weken later je iPhone bezorgt krijgt. Vanmorgen nog een medewerker gesproken en zij vertelde mij dat de iPhone vanaf 9 oktober bezorgt kan worden. Hier moeten we ook maar vanuit gaan. De 2 tot weken indicatie is gewoon om alle problemen te voorkomen. Hoe slechter je het eerst schets des te beter het alleen maar kan worden.

Dit beeld klopt ook met wat ik begrepen heb van een T-mobile Shopmedewerker. Ik heb vorige week vrijdag besteld en gekozen voor het ophalen in de Shop bij mij in de buurt. Vrij snel daarna werd ik gebeld door een medewerker van die Shop om de bestelling te bevestigen. Die vertelde dat het zomaar zou kunnen dat ik op 9 oktober de 6s kan ophalen in de winkel.
Roelless schreef:

@Amy
Ik hoor blijkbaar bij de lucky random klanten die op de 29e al konden bestellen. Dit heb ik dan ook meteen gedaan. Echter heb ik nooit een mail ontvangen met daarin een link om te betalen. Wel heb ik afgelopen vrijdag na een telefoontje met de klantenservice een sms ontvangen met daarin een ordernummer, maar als ik dat ordernummer invoer om de status van mijn bestelling te bekijken geeft de site aan dat er geen bestelling is. Wanneer krijg ik een mailtje om te betalen? En ik hoop niet dat omdat ik nu pas dat mailtje ontvang ik weer onderaan de bestellijst ben komen te staan.

Dan is het toch fout gegaan, denk ik. Ik bestelde enkele minuten na 24:00 uur op 2 oktober 2015 en kreeg meteen een betaallink. Nu net heb ik ook het SMSje gehad, maar via de site bestelstatus was dat ook al lang bekend.
iGee schreef:

Het is een jaarlijks terugkomend 'fenomeen' waar ze ondertussen wel flink wat ervaring in zouden moeten hebben dacht ik zo... :)

Ja daar heb je zeker een punt 🙂 Maar wie weet komt het gewoon allemaal goed.
Steeffeh schreef:

Net bij de tmobile geweest en hun zeggen dat ik nog minimaal 2 weken moet wachten op de 6s plus rose 64GB. Wat een grap....

Wat een exclusieve klant ben je dan zeg om 29/9 mogen bestellen en uit eindelijk toch als laatst de telefoon te krijgen.....

T-mobile kan niets doen aan de aanvoer van toestellen van Apple, is dat nou nog steeds niet duidelijk? Ze willen je natuurlijk gelijk je nieuwe iPhone 6S Plus geven, maar als ze die zelf al niet binnenkrijgen kunnen ze je helaas pas helpen zodra er wel een voorraad is...
Reputatie 1
HPSterk schreef:

Steeffeh schreef:

Net bij de tmobile geweest en hun zeggen dat ik nog minimaal 2 weken moet wachten op de 6s plus rose 64GB. Wat een grap....

Wat een exclusieve klant ben je dan zeg om 29/9 mogen bestellen en uit eindelijk toch als laatst de telefoon te krijgen.....

T-mobile kan niets doen aan de aanvoer van toestellen van Apple, is dat nou nog steeds niet duidelijk? Ze willen je natuurlijk gelijk je nieuwe iPhone 6S Plus geven, maar als ze die zelf al niet binnenkrijgen kunnen ze je helaas pas helpen zodra er wel een voorraad is...

Ze hadden meer informatie kunnen geven dat is al heel wat. Ik moet zelf naar de winkel gaan om informatie te krijgen waar ik nog niks mee kan... 29/9 besteld en dan vanaf nu nog 2 weken minimaal wachten....
HPSterk schreef:

Steeffeh schreef:

Precies! Hoe moeilijk is dat om te begrijpen en genoegen mee te nemen.........
Dat het verlangen groot is is duidelijk, maar de realiteit leert anders.
Steeffeh schreef:

HPSterk schreef:

Steeffeh schreef:

Ze hadden meer informatie kunnen geven dat is al heel wat. Ik moet zelf naar de winkel gaan om informatie te krijgen waar ik nog niks mee kan... 29/9 besteld en dan vanaf nu nog 2 weken minimaal wachten....

Apart naar de winkel gaan was toch nergens voor nodig!
Alle relevante info was op het forum/site van T-Mobile aanwezig!
avbrande schreef:

kevvin18 schreef:

Hoi,

In de t-mobile store kun je met je punten een case voor je iphone kopen, maar past een case voor de 6 ook om de iphone van een 6s?

Wat ik op het internet lees, klopt dat?

Hangt er uiteraard van af waar en wat je ervaringen met die site zijn............
Er wordt veel "geroepen", daar hebben we natuurlijk niets aan.
Ook als de bron erbij vermeldt wordt geeft dat aanwijzingen omtrent de waarde van het bericht.
Top T-mobile ben altijd te spreken over jullie maar dit geintje met de iphone voorraad is werkelijk schandalig.

ik heb mijn iphone 29 sept besteld onder het mooie verhaal ''omdat u zoon goede klant bent kunt u eerder bestellen als niet klanten'' net zoals meerderen mensen hierboven al gemeld hebben en nog helemaal niks gehoord van T-mobile je hoort alleen we hebben geen idee wanneer u uw iphone krijgt. even serieus? jullie weten niet wanneer de iphones geleverd worden en hoeveel het er zijn? wellicht even bellen met de leverancier aangezien die alle iphones binnen 3 dagen kunnen leveren aan klanten.

Ik snap dat het allemaal geen zin heeft en ik al de zoveelste ben die aan het klagen is maar het kan maar niet vaak benadrukt worden dat wat ze doen een hoop valse verwachtingen schept en dus boze klanten.
avbrande schreef:

dape7er schreef:

Top T-mobile ben altijd te spreken over jullie maar dit geintje met de iphone voorraad is werkelijk schandalig.

ik heb mijn iphone 29 sept besteld onder het mooie verhaal ''omdat u zoon goede klant bent kunt u eerder bestellen als niet klanten'' net zoals meerderen mensen hierboven al gemeld hebben en nog helemaal niks gehoord van T-mobile je hoort alleen we hebben geen idee wanneer u uw iphone krijgt. even serieus? jullie weten niet wanneer de iphones geleverd worden en hoeveel het er zijn? wellicht even bellen met de leverancier aangezien die alle iphones binnen 3 dagen kunnen leveren aan klanten.

Ik snap dat het allemaal geen zin heeft en ik al de zoveelste ben die aan het klagen is maar het kan maar niet vaak benadrukt worden dat wat ze doen een hoop valse verwachtingen schept en dus boze klanten.

Klagen is natuurlijk helemaal niet erg; daar is dit forum voor.
Wel handig als je aangeeft welke iPhone je bestelt hebt; want zoals je uit de levertijden van T-Mobile kan zien, maakt dat nogal uit.

`

ik heb de iphone 6S+ grijs 64G besteld. En ik snap dat daar nu een levertijd op zit echter waarom ik boos ben is dat ze mij een mail sturen je bent 1 van de aller eerste en het niet waar kunnen maken, en als je er dan een vraag over stelt word er gereageerd met 2 weken :? terwijl de levertijd op dit moment bij apple tussen 13 en 15 oktober is... ofterwijl ze hebben werkelijk geen idee waar ze mee bezig zijn.
Reputatie 6
Badge +13
dape7er schreef:

ik heb de iphone 6S+ grijs 64G besteld. En ik snap dat daar nu een levertijd op zit echter waarom ik boos ben is dat ze mij een mail sturen je bent 1 van de aller eerste en het niet waar kunnen maken, en als je er dan een vraag over stelt word er gereageerd met 2 weken :? terwijl de levertijd op dit moment bij apple tussen 13 en 15 oktober is... ofterwijl ze hebben werkelijk geen idee waar ze mee bezig zijn.

Omdat je dan rechtstreeks bij Apple besteld dat willen ze graag en dat komt uit hele andere voorraden dan degene die naar de derde partijen gaan zoals resellers en providers die staan namelijk ergens onderaan dat lijstje van uitleveren.
Apple doet dit elk jaar zo lekker onduidelijk zijn en vooral weinig uitleveren aan die derde partijen.

Reageer