Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 7 & iPhone 7 Plus

  • 26 augustus 2016
  • 406 reacties
  • 84983 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 4690 reacties
Hey Apple-fan! :D

Welkom in het FAQ-topic over de iPhone 7 en iPhone 7 Plus! Kunnen jullie ook niet wachten om hem in handen te hebben? In dit topic vind je antwoord op de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen stel hem dan in dit topic.

Op zoek naar de levertijden? Een indicatie van de levertijden vind je in het levertijden topic.

De iPhone 7 is erg populair! Helaas kan Apple niet volledig aan de enorme vraag voldoen. Hierdoor kan het nog even duren voordat jouw iPhone leverbaar is. Zodra je toestel op voorraad is word je meteen geïnformeerd. Je kunt dan direct een bezorgafspraak maken.


Let op: Net als al onze toestellen is ook de iPhone 7 zeer uitgebreid en nauwkeurig getest. Bij het testen van de iPhone 7 Jet Black en iPhone 7 Plus Jet Black is aan het licht gekomen dat dit toestel extreem krasgevoelig is. Wij raden, net als Apple zelf, aan om een goede screen protector en bumper case te gebruiken. Op deze manier voorkom je dat jouw iPhone beschadigd raakt. Bekijk ook onze webshop voor accessoires.
icon

Beste antwoord door Amy 7 september 2016, 19:48

Er zijn in de afgelopen dagen een aantal berichten verschenen over een betere deal, die er sinds maandag is, met de iPhone 7 en iPhone 7 Plus. Dit is natuurlijk onacceptabel en uiteraard willen we iedereen die nu nog op de levering van het toestel wacht ook de kans geven om hier gebruik van te maken. Wanneer je op onderstaande pagina je gegevens achterlaat gaan we er voor zorgen dat je alsnog gebruik kunt maken van de nieuwe deal! 🙂

Laat op deze pagina je gegevens achter om gebruik te maken van de scherpere deal.


Vanaf wanneer zijn de iPhone 7 en iPhone 7 Plus bij T-Mobile te koop?
Je kunt de iPhone 7 en iPhone 7 Plus ondertussen bij ons bestellen. Je kunt daarvoor terecht in onze Online Shop, in de T-Mobile Shops en telefonisch bij T-Mobile Telesales (0800-7123 voor nieuwe klanten, 0800-8104 voor bestaande klanten). De prijzen en levertijden zijn hetzelfde voor alle verkoopkanalen.
Wanneer wordt mijn iPhone 7 (plus) geleverd?
Vanaf 16 september kunnen de toestellen worden uitgeleverd. Je ontvangt van ons een SMS met een ordernummer en meer informatie. Zodra je toestel klaar ligt in de T-Shop ontvang je daar een e-mail over.

Check het levertijden topic voor meer informatie over de levertijden en de status van je bestelling, die kun je namelijk zelf bekijken!

Hoe snel ontvang ik het toestel als ik een bestelling plaats?
Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling. Wil je het toestel in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Op deze pagina vind je de levertijden.
Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?
We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft het toestel eerder ontvangt.
Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!
Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na bestellen ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.
Wanneer krijg ik een e-mail van AMP om een bezorg afspraak te maken?
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/ weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone 7 (Plus). Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken.
Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 12 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 12 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.
Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?
Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone 7 (Plus) in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast zodat jouw verlenging ingaat aan het eind van jouw huidige abonnement.
Kan ik mijn huidige iPhone inwisselen voor een iPhone 7 of iPhone 7 Plus?
Met Toestel Inruil kun je jouw oude iPhone (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel.
Ik mag nog niet verlengen. Kan ik de iPhone 7 of iPhone 7 Plus met een vervroegde verlenging bestellen?
Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een early renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.
Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?
Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.
Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik wil deze annuleren.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt de Wet Koop op Afstand natuurlijk. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel.
Heb je vragen naar aanleiding van het vernieuwen of afsluiten van een abonnement. Neem dan een kijkje in dit FAQ-topic.
Bekijk origineel

406 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Er zijn in de afgelopen dagen een aantal berichten verschenen over een betere deal, die er sinds maandag is, met de iPhone 7 en iPhone 7 Plus. Dit is natuurlijk onacceptabel en uiteraard willen we iedereen die nu nog op de levering van het toestel wacht ook de kans geven om hier gebruik van te maken. Wanneer je op onderstaande pagina je gegevens achterlaat gaan we er voor zorgen dat je alsnog gebruik kunt maken van de nieuwe deal! 🙂

Laat op deze pagina je gegevens achter om gebruik te maken van de scherpere deal.


Vanaf wanneer zijn de iPhone 7 en iPhone 7 Plus bij T-Mobile te koop?
Je kunt de iPhone 7 en iPhone 7 Plus ondertussen bij ons bestellen. Je kunt daarvoor terecht in onze Online Shop, in de T-Mobile Shops en telefonisch bij T-Mobile Telesales (0800-7123 voor nieuwe klanten, 0800-8104 voor bestaande klanten). De prijzen en levertijden zijn hetzelfde voor alle verkoopkanalen.
Wanneer wordt mijn iPhone 7 (plus) geleverd?
Vanaf 16 september kunnen de toestellen worden uitgeleverd. Je ontvangt van ons een SMS met een ordernummer en meer informatie. Zodra je toestel klaar ligt in de T-Shop ontvang je daar een e-mail over.

Check het levertijden topic voor meer informatie over de levertijden en de status van je bestelling, die kun je namelijk zelf bekijken!

Hoe snel ontvang ik het toestel als ik een bestelling plaats?
Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling. Wil je het toestel in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Op deze pagina vind je de levertijden.
Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?
We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft het toestel eerder ontvangt.
Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!
Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na bestellen ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.
Wanneer krijg ik een e-mail van AMP om een bezorg afspraak te maken?
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/ weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone 7 (Plus). Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken.
Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 12 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 12 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.
Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?
Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone 7 (Plus) in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast zodat jouw verlenging ingaat aan het eind van jouw huidige abonnement.
Kan ik mijn huidige iPhone inwisselen voor een iPhone 7 of iPhone 7 Plus?
Met Toestel Inruil kun je jouw oude iPhone (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel.
Ik mag nog niet verlengen. Kan ik de iPhone 7 of iPhone 7 Plus met een vervroegde verlenging bestellen?
Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een early renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.
Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?
Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.
Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik wil deze annuleren.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt de Wet Koop op Afstand natuurlijk. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel.
Heb je vragen naar aanleiding van het vernieuwen of afsluiten van een abonnement. Neem dan een kijkje in dit FAQ-topic.
Reputatie 1
Dat wordt om 8:00 klaarzitten om te verlengen haha!
Tenzij KPN of Vodafone betere deals heeft, dusssssja
Reputatie 7
Badge +15
Hey NickVH,

Het is vanaf 9:00 uur vrijdag! Hopelijk weten we je nog even bij ons te houden 😉. Weet je al voor welk type je wilt gaan?
Hebben jullie al een idee wanneer de prijzen voor de iPhones met bijbehorende abonnementen bekend worden gemaakt?
Reputatie 1
Hey NickVH,

Het is vanaf 9:00 uur vrijdag! Hopelijk weten we je nog even bij ons te houden 😉. Weet je al voor welk type je wilt gaan?


Ik ben nogal teleurgesteld dat de resolutie geneens Full-HD is bij de 7
En ik snap het wel dat ze wat willen besparen op het ''kostbare dure'' geheugen d.m.v een 12mp camera erin te stoppen.

Maar voor mij wordt het waarschijnlijk de 7 plus, 32GB, en als het prijsverschil geen 100e euro's is ga ik voor de 128
Komen er nog speciale acties van t mobile, en wanneer kan ik die op de site zien/verwachten
Hebben jullie al een idee wanneer de prijzen voor de iPhones met bijbehorende abonnementen bekend worden gemaakt?

Hoi hoi! Vrijdagochtend om 09.00 uur staan alle prijzen in de online shop.

Groetjes,
Pauline
Komen er nog speciale acties van t mobile, en wanneer kan ik die op de site zien/verwachten

Hoi n7n,

Vrijdag ochtend om 09.00 uur worden onze prijzen en leuke acties bekend gemaakt :-)

Groetjes,
Pauline
Reputatie 1
Vind het ook een gemiste kans. Al 4 jaar krijg ik als vaste klant (10+ jaar en complete gezin) kans om te pre orderen met een passend aanbod en garantie om als eerste de nieuwe iPhone te krijgen. Nu hoor ik alleen maar: check vrijdag de prijzen etc. op onze site. Dit bind je dus niet als vaste klant. Vrijdag dus voor het eerst alle providers checken wie de beste aanbieding heeft en daar afsluiten.
hoi

ik kan verlengen zag ik maar als ik bijv. geen klant ben bij jullie zijn de de prijzen het zelfde als je wel klant bent (verlengen) je zou zeggen als je als klant kan verlengen dat de kosten van een toestel minder is, toch?

ben benieuwd naar de prijzen van iPhone 7!! en als ik mijn iPhone 6 inruil hoe gaat dat dan met het nieuwe abbo?

gr
Reputatie 1
Zullen er genoeg Iphone 7 op voorraad zijn voor huidige abonnees die willen verlengen? Ik ben al jaren een abonnee namelijk.
nou lekker dan vraag afgelopen week voor ik mijn telefoon afging sluiten wanneer komt de 7 uit word gezegd voorlopig niet! word ik opgescheept met een 6s ! terwijl de 7 er deze maand is echt belangrijk ! tip mensen ga nooit je telefoon ik Almere halve ! zo spijt dat ik terug ben gegaan na jullie !

doe mee met de win actie zal een goede goedmakertje wezen ! echt een slechte zaak liegen tegen de klant !
Maar eens zien wat deze unit gaat kosten bij T-Mobile, vind de losse prijzen schrikbarend hoog
Mijn huidige abonnement loopt 17 januari af, en kan dus verlengen per 17 september. kan ik morgen toch al pre-orderen, zodat mijn toestel de 17e september geleverd kan worden?
Reputatie 1
Mijn huidige abonnement loopt 17 januari af, en kan dus verlengen per 17 september. kan ik morgen toch al pre-orderen, zodat mijn toestel de 17e september geleverd kan worden?

Lijkt mij niet. Dan kan iedereen in principe de Iphone bestellen die later mag verlengen pas.
Ben benieuwd naar de kosten! Ik heb vorig jaar een telefoon los gekocht en een sim-only afgesloten, maar als het goed is kan ik het abonnement 'openbreken' voor een abonnement met toestel! 🙂
Is het niet zo dat bestaande klanten. Voorrang hebben op een toestel?

Mensen die bv hun Abbonement verlengen of een extra abonnement afsluiten?
Reputatie 1
Is het niet zo dat bestaande klanten. Voorrang hebben op een toestel?

Mensen die bv hun Abbonement verlengen of een extra abonnement afsluiten?


Hoop ik wel. Maar zal wel weer niet...
Reputatie 1
Ik zou door T-mobile gebeld worden wanneer de gegevens inzake de Iphone7 bekend zijn. Wanneer kan ik dit telefoontje verwachten?
Vind het ook een gemiste kans. Al 4 jaar krijg ik als vaste klant (10+ jaar en complete gezin) kans om te pre orderen met een passend aanbod en garantie om als eerste de nieuwe iPhone te krijgen. Nu hoor ik alleen maar: check vrijdag de prijzen etc. op onze site. Dit bind je dus niet als vaste klant. Vrijdag dus voor het eerst alle providers checken wie de beste aanbieding heeft en daar afsluiten.

Hoi Ramon,

Ik hoop dat het aanbod morgen goed genoeg is om je alsnog aan ons te binden. We willen namelijk graag dat jij bij ons blijft!

Groetjes,
Pauline
hoi

ik kan verlengen zag ik maar als ik bijv. geen klant ben bij jullie zijn de de prijzen het zelfde als je wel klant bent (verlengen) je zou zeggen als je als klant kan verlengen dat de kosten van een toestel minder is, toch?

ben benieuwd naar de prijzen van iPhone 7!! en als ik mijn iPhone 6 inruil hoe gaat dat dan met het nieuwe abbo?

gr


Hi Bramalting,
Fijn dat je kunt verlengen in de periode dat wij en de iPhone gaan verkopen en de mobile madness maand hebben lopen! Het klopt dat de prijzen hetzelfde zijn, maar alsnog hebben we een aantal mooie kortingen die ook gelden voor degene die verlengen. Daarnaast kun je als bestaande klant spaarpunten sparen en gebruik maken van T-Mobile Samen. Bij deze laatste genoemde kan je bijv. kiezen voor 2,50 extra factuurkorting. Maak je hier al gebruik van 🙂?

Groetjes,
Pauline
Zullen er genoeg Iphone 7 op voorraad zijn voor huidige abonnees die willen verlengen? Ik ben al jaren een abonnee namelijk.

Hoi Danny,

Wie het eerst komt (zowel online als in de T-Shop) wie het eerst maalt 😉. Vanaf 16 september worden de toestellen uitgeleverd op volgorde van bestelling. Als je vanaf morgen online pre-ordered weet je bijv. zeker dat je de telefoon snel in handen hebt. Ikzelf durf je nu niet te vertellen hoeveel voorraad we hebben, maar dit is af te lezen in de online shop.
Ik hoop dat je hiermee verder kunt.

Groetjes,
Pauline
nou lekker dan vraag afgelopen week voor ik mijn telefoon afging sluiten wanneer komt de 7 uit word gezegd voorlopig niet! word ik opgescheept met een 6s ! terwijl de 7 er deze maand is echt belangrijk ! tip mensen ga nooit je telefoon ik Almere halve ! zo spijt dat ik terug ben gegaan na jullie !

doe mee met de win actie zal een goede goedmakertje wezen ! echt een slechte zaak liegen tegen de klant !


Hoi Kimberly,

Wat vervelend dat dit is gebeurd. Ik ga kijken of ik wat voor je kan betekenen hierin. Wanneer heb je jouw abonnement met de 6s precies afgesloten?

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Pauline
Reputatie 1
Zullen er genoeg Iphone 7 op voorraad zijn voor huidige abonnees die willen verlengen? Ik ben al jaren een abonnee namelijk.

Hoi Danny,

Wie het eerst komt (zowel online als in de T-Shop) wie het eerst maalt 😉. Vanaf 16 september worden de toestellen uitgeleverd op volgorde van bestelling. Als je vanaf morgen online pre-ordered weet je bijv. zeker dat je de telefoon snel in handen hebt. Ikzelf durf je nu niet te vertellen hoeveel voorraad we hebben, maar dit is af te lezen in de online shop.
Ik hoop dat je hiermee verder kunt.

Groetjes,
Pauline


Eigenlijk niet. Wat is het voordeel dan van klant zijn van T-Mobile? Lijkt me logisch dat vaste klanten voorrang genieten op de pre-order. Ik zal wel om 09.00 uur klaarstaan om online te verlengen maar zal me niks verbazen als er niet genoeg voorraad o.i.d. is
Maar eens zien wat deze unit gaat kosten bij T-Mobile, vind de losse prijzen schrikbarend hoog

Hi Iwan,

Ik zie HTC in je gebruikersnaam staan. Toch ook wel een beetje om na de aankondiging van gisteren? ;-)

Vanaf morgen kun je bij ons de prijzen bekijken. Tijdens de aankondiging hebben ze - in US dollars welliswaar - al een indicatie gegeven.

Groetjes,
Pauline

Reageer