Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 7 & iPhone 7 Plus

• 26 augustus 2016
  • 406 reacties
  • 85532 Bekeken

Toon eerste reactie

406 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hi Anouk,

Flink balen dat je batterij niet helemaal mee wilt werken! Dit is inderdaad niet leuk als je er zo blij mee bent dat je hem eindelijk op hebt kunnen halen! :(

Heb je de instellingen in je toestel al nagelopen? Er zijn namelijk een heleboel tips en tricks om meer uit je batterijduur te halen. in dit topic heeft Lodan ze allemaal op een rijtje gezet.

Zou je dat topic eens door willen nemen? Ik hoop dat dit al flink gaat helpen! Houd je ons op de hoogte?
Iphone 7 plus 128gb besteld 9-9
Nu zie ik op het forum dat er al meerdere mensen hem al binnen hebben
Ik baal hier best van
t mobile laat verder ook niets van zich horen hoe kan het dat anderen hem al wel hebben maar ze later hebben besteld dan mij
Ik zie dat de iphone 7 plus 32gb mat zwart op voorraad is in de apple store. Kan ik mijn bestelling bij tmobile nog annuleren? Dan haal ik hem liever vanavond op in de apple store.
Reputatie 6
Badge +17
@Patrickvel,
Ik begrijp heel goed dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk in handen wilt hebben! Ik zie dat je je jouw toestel op 10/09 rond 14:30 uur hebt besteld. Zoals je in het overzicht kunt zien in het levertijdentopic is jouw toestel naar verwachting leverbaar vanaf medio november. Kan het zijn dat deze klanten een andere versie / kleur hebben besteld? Of toch eerder hebben besteld dan jouw bestelling? Ik hoop natuurlijk samen met jou dat je je toestel zo snel mogelijk ontvangt. We doen keihard ons best om dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen, maar in de levering zijn we afhankelijk van het aantal toestellen dat we van Apple ontvangen.

Houd vooral het levertijdentopic in de gaten voor updates over de levertijd.

@Glory,

Wat jammer om te horen dat je jouw verlenging wilt annuleren! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice en dat zij uitleg heeft gegeven over de levertijden. Weet je zo voldoende? Ik duim met je mee dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk binnen hebt!
@Thalina

Ik zou dan alsnog bij Apple Store verlengen. Maar de chat klantenservice zei dat ik vandaag (gister) of morgen (vandaag) de iphone krijg. Ik moest wel 2 keer doorverbonden worden en als laatst zei ze dat ik contact op moest nemen met de klantenservice (daar was ik toch mee aan het chatten). Ik werd alweer in de wacht gezet met 50 mensen voor mij dus ik heb de chat maar weggeklikt.
Reputatie 6
Badge +15
Hi Glory,

Jammer om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan met het doorverbinden! Excuses hiervoor. Ik zie dat je bestelling gisteren nog wel geannuleerd is. Jammer maar ik snap dat je het toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben! :)

Laat je het weten als wij nog iets voor je kunnen betekenen?
Ik heb inderdaad de iPhone 7 Plus in bestelling maar zie nu als ik 6Mb ipv de 3Mb die ik nu heb ik gratis Deezer krijg dat scheelt wel in mijn maandlasten. Zou dit omgezet kunnen worden?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pinklady05,

Je kunt jouw bundels via My T-Mobile wijzigen wanneer deze ingaat. Dit kun je één keer per maand doen. Ik wil je er wel nog even op wijzen dat het abonnement op Deezer zelf niet gratis is, het gaat puur om het streamen van de muziek. Dat gaat bij de L-bundel inderdaad niet meer van je MB's af en dat noemen we Datavrije Muziek. :)

Als je nog meer vragen voor ons hebt, laat het dan gerust weten!
Is er nog iets bekend over de scherpere deal waar je toen kon inschrijven?
Reputatie 6
Badge +15
Hi Opariama,

Wanneer je jouw gegevens achter hebt gelaten op het webformulier dan ontvang je begin november een mail van ons. In die mail bevestigen we de aanpassing óf laten we aan je weten dat je niet in aanmerking komt voor de nieuwe deal. Uiteraard laten we je in dat geval ook weten waarom je niet in aanmerking komt hiervoor. 🙂
Ik heb dit bericht al eerder gepost bij de Klantenservice maar daar werd niet op gereageerd. Wellicht dat iemand mij hier verder kan helpen?

Op 11 september heb ik een iPhone 7 plus rosé besteld. Hiertoe heb ik direct €439,19 overgemaakt via Ideal. Helaas trad er een storing op tijdens de transactie. Ik heb mijn rekening gecheckt en er is €439,19 overgemaakt naar T-Mobile. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van T-Mobile. Wel is mij, 1 dag voor de levering, telefonisch en per email verteld dat het onomkeerbaar was en dat ik derhalve AMP Logistics aan de deur moest betalen. Het teveel betaalde bedrag (€439,19) zou dan binnen 2 weken op mijn rekening worden teruggestort. Op 26 oktober heb ik contact gehad met iemand van de klantenservice die mij verzekerde dat ik het bedrag uiterlijk 28 oktober moest ontvangen.
Het is nu 7 november, heb zeker 6 keer contact gehad met de Klantenservice en er werd mij een telefonische terugkoppeling over de voortgang en afhandeling van het bedrag beloofd. Die heb ik nooit gekregen. Wie van T-Mobile helpt mij verder? Want ik weet zelfs niet meer wie nu het kastje of de muur is. Wanneer ontvang ik nu eindelijk mijn teveel betaalde €439,19??
Reputatie 7
Badge +20
Hey Margriet,

Ik heb zojuist op je eigen topic gereageerd. Houd er rekening mee dat het dubbel plaatsen van berichten tegen de huisregels is.

Aangezien het een klant-helpt-klant-forum is, zullen klanten in eerste instantie proberen te helpen. Wij reageren zelf doorgaans na ongeveer 24-48 uur, maar dit is dan ook afhankelijk van de drukte en in het weekend zijn we minder actief. Echter pakken we alle berichten op, dus we negeren je bericht niet. Het is dan ook niet nodig om een tweede bericht aan te maken, we reageren overal op.
Al bijna twee weken geleden kreeg ik telefonisch het aanbod om mijn contract te verlengen. Dat wilde ik en ik koos daarbij voor de iPhone 7 (rosé). Sindsdien heb ik niets meer gehoord of vernomen. Dus geen bevestigingsmail van deze verlenging en er is mij ook niets verteld over het niet op voorraad zijn van de iPhone die ik heb besteld. Op de lijst in het forum lijst zie ik dat deze telefoon wel gewoon voorradig is. Is er iets mis gegaan?
Op 8-10 iPhone 7+ matzwart 128gb besteld, de levertijd was 4-6 weken. Week 6 loopt bijna af en nu zie ik op de lijst dat de levertijd is gewijzigd naar 8-10 weken. Op een ander forum las ik dat andere klanten de telefoon na een week al binnen hebben gekregen. Voor de rest heb ik ook niets gehoord over een vertraging. Mis ik iets?
Inmiddels nog geen bericht. 8-10
Reputatie 6
Badge +15
@Le Verdier,

Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad met mijn collega Dimitri over je verlenging. Helaas lijkt er inderdaad iets niet goed te gaan. Ik heb Dimitri gevraagd om hier zo snel mogelijk naar te kijken en contact met je op te nemen hierover. Zodra ik een reactie van hem heb laat ik het aan je weten! Sorry voor het ongemak!

@Volkan,

Zoals je al gezien hebt zijn de levertijden aangepast in het levertijden topic. Ik snap dat het vervelend is dat je hier nu nog langer op moet wachten maar helaas kunnen we dit proces niet versnellen. Zodra jouw toestel op voorraad is ontvang je een mail van AMP om een bezorgafspraak te maken. Ik duim voor je dat dit niet al te lang meer duurt! 🙂
Hoi hoi, ik heb de 7plus rose/goud 32 gig besteld bij een early renewal aangezien mijn toestel de geest heeft gegeven..dus enige spoed is wel gewenst...nu lijkt het erop dat de 128 gig in die kleur sneller geleverd word? Heeft het zin en kan het überhaupt om mijn bestelling aan te passen? Of kom ik dan weer achteraan in de wachtrijen?
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Silvia,

Wat balen dat je huidige telefoon niet meer werkt. Heb je dit topic toevallig al doorgenomen? Wellicht dat je hier nog een oplossing vindt. Heb je alles al geprobeerd? Dan begrijp ik goed dat je jouw nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt ontvangen.

Na een kijkje genomen te hebben in het levertijden topic zie ik dat de levertijd op de 128GB variant langer is dan van de 32GB variant. 4-6 weken tegenover 6-8 weken. Het is in jouw situatie dus niet verstandig om je bestelling te annuleren en opnieuw een bestelling te plaatsen. Op deze manier kom je weer achteraan de rij te staan en zal je nog langer moeten wachten op je iPhone.

Heb je in de tussentijd wel een tijdelijk toestel weten te bemachtigen? Mocht je huidige simkaart niet passen in de telefoon die je beschikbaar hebt dan kan je dit bij ons aangeven. Dan zorgen wij ervoor dat je een sim adapter toegestuurd krijgt zodat je jouw simkaart alsnog kan gebruiken!
Hallo Issam, bedankt voor je reactie. Ik heb een toestel kunnen lenen dus ik kan mijn simkaart wel gebruiken hoor.....maar is toch anders dan je eigen toestel he.
Maar je antwoord is duidelijk.....nog even geduld hebben dan....bedankt voor je snelle reactie!
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Silvia,

Ah, top dat je voor nu een ander toestel kan gebruiken. Het is inderdaad niet hetzelfde als je eigen telefoon, maar gelukkig is het maar voor even. Voor je het weet ben je de verpakking van je nieuwe iPhone aan het uitpakken. 😉
I hope so...ik zie dat de levertijden weer aangepast zijn dus check elke dag mijn mail hahahaha vol verwachting klopt mijn hart
Hallo, ik heb op 7 november een iphone 7+ 32gb rose-goud besteld. Ik zit nog in de levertijd die ervoor stond 4 tot 6 weken. Alleen wou ik graag vragen of jullie misschien al iets meer weten, of ie toch misschien eerder kan komen.

Mijn bestelnummer is: 30433519
Groetjes Emma
Reputatie 6
Badge +15
Hi Emma,

Je kunt in dit geval de levertijd in dit topic aanhouden. Zodra het toestel weer op voorraad is en je 'aan de beurt' bent ontvang je een e-mail van onze koeriersdienst AMP om een bezorgafspraak te maken. 😃
Ik wil overstappen van Samsung naar Iphone maar ik vraag me echt af hoe het kan dat 3 maanden na de lancering de wachttijden nog zo lang kunnen zijn...ik ken dit bij Samsung echt niet. Is altijd op voorraad. Dus ik twijfel echt nu.. slechte zaak.

Reageer