Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 7 & iPhone 7 Plus

• 26 augustus 2016
  • 406 reacties
  • 85533 Bekeken

Toon eerste reactie

406 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hahaha geweldig Silvia! Ik vind jou zo gezellig dat ik je graag vaker op het forum zou willen zien. Houd je toevallig van films? Klets dan lekker mee in dit topic! :)

ps: Ik dans nu stiekem mee op kantoor.

@HAJAR .hahhahhaha is er ook een forum voor hoe ik om moet gaan met de Iphone want ik vermoed dat ik na al die jaren samsung en met mijn ( niet aanwezige) geduld, mijn eindelijk zaterdag te ontvangen rose/gouden Iphone7plus anders liefdevol in de hoek mik
Wauwwww die dance moves....geef je ook prive les??
@Silvia ik heb ook de mail binnen en hij word morgen geleverd, kost wel weer 10€, maar ja dat moet dan maar, pffff, dus ik dans even met je mee ha ha, was gezellig zo even op dit forum, gr. Harrie Hagedoorn
Hahahhaha@ Harrie yeahhhhhhhh zei ik toch!! Niet de hoop opgeven hahahah en Hajar kent de moves dusssuhhh komt goed
Reputatie 7
Badge +20
@Silvia: Op onze toestelhulp pagina vind je alle informatie over de iPhone 7. Hoe je hem kan instellen en ook informatie over het gebruik. Lees alles rustig door en heb geduld haha. Doe een dansje als het je teveel wordt! :P

@Harrie: Yeaaah ben ook super blij voor jou! Ons vreugdedansje heeft geholpen haha! 😛
@Hajar bedankt en ja dat dansje heeft zeker geholpen, was gelukkig geen regendans, word morgen instel dag, gelukkig weet ik alles van Apple dus zal snel gebeurd zijn, en daarna mijn iPhone 6 plus 64GB te koop zettten, en @Hajar en @Silvia i.v.m. dat dansje ik woon in Den Haag dus en zijn echt leuke tenten hier hoor ha ha ha @Silvia succes met je iPhone
Reputatie 7
Badge +20
Nice Harrie! Ben blij dat ons dansje heeft geholpen! 😛 Ik wens jullie beide nog een heel fijn weekend! 🙂
Dank je wel! Jullie ook een heel fijn weekend!!! Rust lekker uit van al dat gezeur van ons ( T-mobile klanten) hahahaahhaaha maandag weer fris en fruitig
ik sluit mijn hierbij aan bij het bericht van @Silvia, alleen dat fris en fruitig pfff hahaha
Reputatie 7
Badge +20
Thanks voor alle positieve woorden! Ik moet dan wel vandaag werken, maar geeft niks. 😉 Fijn weekend!
Reputatie 1
Heb op 2 november bevestiging ontvangen dat mijn abbo met iPhone 7 plus black 32gb is geaccepteerd, maar zit helaas nog steeds te wachten. Iedere dag hoop ik een e-mail te ontvangen van AMP, na 5 1/2 week wil ik het toestel wel graag ontvangen.....

Geef de moed niet op, maar hij is wel erg welkom 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pspanter,

Blijf moed houden, hij komt vanzelf! :)

Je kunt de meest recente levertijden in dit topic vinden. Als je nog vragen over jouw bestelling en de levertijd hebt, dan kun je die ook daar stellen!

Fijn weekend nog!
Hey. Ik wacht ook al sinds 15-11 op de iphone 7 plus 16gb. Kan iemand misschien zien hoever deze al is want tegen mij werd 2-4 weken gezegd en zit bijna teen de 4 weken aan.
Reputatie 1
@David
Staat bij levertijd tussen de 4 & 6 weken, en as woensd is het al 6 weken. Ben benieuwd of dat gaat lukken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Quincy en pspanter;

Ik verwacht dat jullie dan beide zo snel mogelijk een bericht ontvangen van AMP! Ik wens jullie in ieder geval al veel plezier met jullie nieuwe iPhones! 🙂
Vrijdag avond de iPhone 7 plus jet black 128gb besteld. Ben heel benieuwd wanneer ik hem op kan halen! Er staat bij medio december dus ben super benieuwd
Reputatie 6
Badge +15
Hi Leoni99,

Zodra het toestel binnen is sturen we hem direct jouw kant op! 🙂
@Amy

We hebben gekozen om hem op te halen bij de t-mobile shop. Ik kan echt niet meer wachten hihi
Heb nu al 2 jaar de iPhone 5c dus gaat wel een grote verandering zijn:D
Reputatie 6
Badge +15
Hey Leonie99,

Vet leuk! Ik heb zelf ook eerst een iPhone 5C gehad, toen tussendoor een Huawei p8 en nu heb ik een iPhone 7! Ben er super blij mee! 😉
@amy

Ik heb deze voor de volle 2 jaar gehad, nooit geen problemen mee gehad zelf geen beschadiging te zien, alleen die 8gb begint me een beetje te irriteren haha
Reputatie 6
Badge +15
Hi Leonie99,

Ah ik had hetzelfde! De 8 GB was voor mij ook veel te weinig. Maar de mijne is ook nog puntgaaf en is nu mijn back-up toestel. :D

Veel plezier alvast met je nieuwe pareltje!
Ik heb vandaag van T-Mobile een sms gehad dat mijn IPhone 7+ wordt verstuurt naar de T-Mobile shop. Houd dit in dat mijn IPhone in deze dagen klaar ligt of is hij onderweg vanuit China?:D
Reputatie 7
Badge +20
Hi Revers,

Ik verwacht dat je zo snel mogelijk bericht krijgt van de T-Mobile Shop en dan kun je jouw toestel ophalen. Ik wens je alvast fijne feestdagen toe! 🙂
Hoi ik heb een vraagje. Heb de iphone 7 28 gb matzwart besteld en die is beschikbaar sinds 28 dec. Wanneer komt de email dan ong van AMP?

Reageer