Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 7 & iPhone 7 Plus

• 26 augustus 2016
  • 406 reacties
  • 84960 Bekeken

Toon eerste reactie

406 reacties

Ik bedoel 32 gb
Kan iemand verklaren waarom de iphone 7 32gb vanaf vandaag 48 EU duurder is geworden?
Reputatie 7
Badge +20
@Pandabeertje

Zo te zien is de e-mail van AMP binnen en heb je een afspraak gepland! 🙂 Alvast veel plezier met je nieuwe iPhone!

@TR73

De prijzen in de webshop veranderen continu, dat is ook nu weer gebeurd. Soms pakt dit positief uit en andere keren minder goed. Deze prijsveranderingen vinden heel het jaar plaats, maar niet op vaste momenten. Het is dus niet te zeggen wanneer dit gebeurt.
Ondertussen zijn we nu 3 weken verder en hebben we gister ochtend het smsje gehad dat mn iphone 7 plus jet black 128gb onderweg is naar de t mobile shop! Ik hoop zo dat ik hem deze week nog op kan halen
@Pandabeertje

Zo te zien is de e-mail van AMP binnen en heb je een afspraak gepland! 🙂 Alvast veel plezier met je nieuwe iPhone!

@TR73

De prijzen in de webshop veranderen continu, dat is ook nu weer gebeurd. Soms pakt dit positief uit en andere keren minder goed. Deze prijsveranderingen vinden heel het jaar plaats, maar niet op vaste momenten. Het is dus niet te zeggen wanneer dit gebeurt.

Wat een slap antwoord. De toestelprijzen verschillen significant met andere providers (tot wel 6euro per maand icm 2jaar abbonement), maar er is geen redelijke verklaring voor?
Reputatie 7
Badge +20
Jammer om te zien dat je dit als een slap antwoord ziet, TR73. Het is toch echt zo. Daarnaast kan elke provider zelf kiezen welke prijzen ze hanteren voor toestellen, daar hebben wij verder natuurlijk geen invloed op.

Daarnaast bieden wij ook nog verschillende extraatjes voor onze klanten, waar je ook flink je voordeel mee kunt doen!

Reageer