Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 7 & iPhone 7 Plus

  • 26 augustus 2016
  • 406 reacties
  • 85401 Bekeken


Toon eerste reactie

406 reacties

Komen er nog speciale acties van t mobile, en wanneer kan ik die op de site zien/verwachten
Reputatie 1
Hey NickVH,

Het is vanaf 9:00 uur vrijdag! Hopelijk weten we je nog even bij ons te houden 😉. Weet je al voor welk type je wilt gaan?


Ik ben nogal teleurgesteld dat de resolutie geneens Full-HD is bij de 7
En ik snap het wel dat ze wat willen besparen op het ''kostbare dure'' geheugen d.m.v een 12mp camera erin te stoppen.

Maar voor mij wordt het waarschijnlijk de 7 plus, 32GB, en als het prijsverschil geen 100e euro's is ga ik voor de 128
Hebben jullie al een idee wanneer de prijzen voor de iPhones met bijbehorende abonnementen bekend worden gemaakt?
Reputatie 6
Badge +15
Hey NickVH,

Het is vanaf 9:00 uur vrijdag! Hopelijk weten we je nog even bij ons te houden 😉. Weet je al voor welk type je wilt gaan?
Reputatie 1
Dat wordt om 8:00 klaarzitten om te verlengen haha!
Tenzij KPN of Vodafone betere deals heeft, dusssssja
Reputatie 6
Badge +15
Er zijn in de afgelopen dagen een aantal berichten verschenen over een betere deal, die er sinds maandag is, met de iPhone 7 en iPhone 7 Plus. Dit is natuurlijk onacceptabel en uiteraard willen we iedereen die nu nog op de levering van het toestel wacht ook de kans geven om hier gebruik van te maken. Wanneer je op onderstaande pagina je gegevens achterlaat gaan we er voor zorgen dat je alsnog gebruik kunt maken van de nieuwe deal! 🙂

Laat op deze pagina je gegevens achter om gebruik te maken van de scherpere deal.


Vanaf wanneer zijn de iPhone 7 en iPhone 7 Plus bij T-Mobile te koop?
Je kunt de iPhone 7 en iPhone 7 Plus ondertussen bij ons bestellen. Je kunt daarvoor terecht in onze Online Shop, in de T-Mobile Shops en telefonisch bij T-Mobile Telesales (0800-7123 voor nieuwe klanten, 0800-8104 voor bestaande klanten). De prijzen en levertijden zijn hetzelfde voor alle verkoopkanalen.
Wanneer wordt mijn iPhone 7 (plus) geleverd?
Vanaf 16 september kunnen de toestellen worden uitgeleverd. Je ontvangt van ons een SMS met een ordernummer en meer informatie. Zodra je toestel klaar ligt in de T-Shop ontvang je daar een e-mail over.

Check het levertijden topic voor meer informatie over de levertijden en de status van je bestelling, die kun je namelijk zelf bekijken!

Hoe snel ontvang ik het toestel als ik een bestelling plaats?
Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling. Wil je het toestel in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Op deze pagina vind je de levertijden.
Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?
We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft het toestel eerder ontvangt.
Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!
Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na bestellen ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.
Wanneer krijg ik een e-mail van AMP om een bezorg afspraak te maken?
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/ weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone 7 (Plus). Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken.
Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 12 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 12 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.
Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?
Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone 7 (Plus) in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast zodat jouw verlenging ingaat aan het eind van jouw huidige abonnement.
Kan ik mijn huidige iPhone inwisselen voor een iPhone 7 of iPhone 7 Plus?
Met Toestel Inruil kun je jouw oude iPhone (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel.
Ik mag nog niet verlengen. Kan ik de iPhone 7 of iPhone 7 Plus met een vervroegde verlenging bestellen?
Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een early renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.
Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?
Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.
Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik wil deze annuleren.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt de Wet Koop op Afstand natuurlijk. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel.
Heb je vragen naar aanleiding van het vernieuwen of afsluiten van een abonnement. Neem dan een kijkje in dit FAQ-topic.

Reageer