Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 7 & iPhone 7 Plus

• 26 augustus 2016
  • 406 reacties
  • 84988 Bekeken

Toon eerste reactie

406 reacties

Ik heb van het allereerste begin van de IPhone steeds een abonnement bij Tmobile gehad. Steeds een 2 jaarlijks abonnement met daarbij (gratis) de nieuwste IPhone.
Intussen begrijp ik dat deze koppelverkoop niet helemaal koosjer is en was.
Tmobile heeft nog niet officieel geantwoord hoe en op welke manier klanten zullen worden gecompenseerd.
Ik voor mij persoonlijk het volgende bedacht. Ik denk graag mee. Mijn 2 jaarlijks abonnement is als een half jaartje afgelopen. De verlenging moet nog gebeuren. Ik stel voor dat ik mijn abonnement opnieuw afsluit. Rekening houdend met het huidige gebruik. En daarbij de iPhone 7 of 7 Plus. Ontvang Zonder bijkomende kosten. Onafhankelijk het abonnement wat ik neem. En dan praten we, als goede vrienden dat doen, nergens meer over.
Mijn huidige abonnement loopt 17 januari af, en kan dus verlengen per 17 september. kan ik morgen toch al pre-orderen, zodat mijn toestel de 17e september geleverd kan worden?

Hoi Magik,

Het is helaas niet mogelijk om morgen al te pre-orderen. Dit kan echt pas vanaf 17 september. Als je dan een bestelling plaatst gaat die wel gewoon dan in en krijg je het toestel dus uitgeleverd.

Groetjes,
Pauline
Is het niet zo dat bestaande klanten. Voorrang hebben op een toestel?

Mensen die bv hun Abbonement verlengen of een extra abonnement afsluiten?

Hi Itsme83,

De uitlevering gebeurt op volgorde van bestelling. In de T-Shops krijg je het toestel direct mee en in de online shop gebeurt dat volgens afspraak.

Groetjes,
Pauline
Ben benieuwd naar de kosten! Ik heb vorig jaar een telefoon los gekocht en een sim-only afgesloten, maar als het goed is kan ik het abonnement 'openbreken' voor een abonnement met toestel! :)

Hi Roshelle,

Het klinkt inderdaad alsof je een abonnement hebt waarbij dat mogelijk is. In de T-Shop gaan ze jou daar goed mee kunnen helpen 🙂 De prijzen staan vanaf morgen 09.00 uur online.

Voor welk toestel wil jij gaan?

Groetjes,
Pauline
Ik zou door T-mobile gebeld worden wanneer de gegevens inzake de Iphone7 bekend zijn. Wanneer kan ik dit telefoontje verwachten?

Hi EFT,

Vervelend dat je nog niet gebeld bent. Wellicht dat het snel komt, want vanaf morgen zijn alle gegevens bekend!

Groetjes,
Pauline
Ik heb van het allereerste begin van de IPhone steeds een abonnement bij Tmobile gehad. Steeds een 2 jaarlijks abonnement met daarbij (gratis) de nieuwste IPhone.
Tmobile heeft nog niet officieel geantwoord hoe en op welke manier klanten zullen worden gecompenseerd.
Ik voor mij persoonlijk het volgende bedacht. Ik denk graag mee. Mijn 2 jaarlijks abonnement is als een half jaartje afgelopen. De verlenging moet nog gebeuren. Ik stel voor dat ik mijn abonnement opnieuw afsluit. Rekening houdend met het huidige gebruik. En daarbij de iPhone 7 of 7 Plus. Ontvang Zonder bijkomende kosten. Onafhankelijk het abonnement wat ik neem. En dan praten we, als goede vrienden dat doen, nergens meer over.

Hoi Guus,

Een leuk idee is het zeker 😉 Ik zou je aanraden om een van onze goede vrienden in de T-Shop op te zoeken en samen te kijken of jullie eruit komen!

Groetjes,
Pauline
Mijn man en ik krijgen al jaren beiden een mail voor de "pre-pre-order", inclusief een exclusief aanbod omdat we al zo lang klant zijn. Nu hebben we beiden niets gehoord. Heeft niemand deze mail gehad of hebben jullie deze selectie opeens gewijzigd?? Als we gewoon morgen moeten bestellen krijgen we dus geen voordeel meer tov nieuwe klanten.
En als iedereen morgenochtend om 9 uur gaat bestellen, is de website daar op voorbereid?

Hoi Guus,

Een leuk idee is het zeker 😉 Ik zou je aanraden om een van onze goede vrienden in de T-Shop op te zoeken en samen te kijken of jullie eruit komen!

Groetjes,
Pauline

Hallo Pauline,

Het zou nog veel leuker zijn, als mijn tmobile shopvrienden, van hun bazen vooraf te horen kregen dat het akkoord is. Scheeld een hoop heen weer praten. Zorgt voor snelle bediening en korte wachtrijen. En tijd om het over dingen te hebben zoals vrienden nu eenmaal doen.
Dus geef even een seintje als Tmobile hoofdkantoor, kleine moeite, groot gebaar.

Groetjes,
Guus
Mijn man en ik krijgen al jaren beiden een mail voor de "pre-pre-order", inclusief een exclusief aanbod omdat we al zo lang klant zijn. Nu hebben we beiden niets gehoord. Heeft niemand deze mail gehad of hebben jullie deze selectie opeens gewijzigd?? Als we gewoon morgen moeten bestellen krijgen we dus geen voordeel meer tov nieuwe klanten.
En als iedereen morgenochtend om 9 uur gaat bestellen, is de website daar op voorbereid?

Hallo Mooiebloem,

Dit jaar is de mail niet gestuurd. Want dit jaar is er voor iedereen voordeel! Niet zozeer een andere selectie dus, maar een andere aanpak. Ook morgen staan er mooie aanbiedingen klaar voor de iPhone en kunnen we je hopelijk net zo goed van dienst zijn als andere jaren. De website is voorbereid op iedereen die morgen wil bestellen. Dus, tot morgen 😉?

Groetjes,
Pauline

Same here!!
🙂
Ik wil ook wel zo compensatie. Heb voor mijn 2 jarige Abbonement wel moeten bijbetalen, dus als ik nu kosteloos de nieuwe iPhone mag uitzoeken, dan praat ik ook nergens meer over.
Ik vind wel dat de mensen(net als ik) die vaste klant zijn kosteloos een iPhone 7 mogen kiezen. Ben bang dat wij als vaste klant niet veel meer krijgen(kosteloos iPhone 7) als een nieuwe klant!!??
Bramalting, er is volgens mij niets extra's voor de vaste klanten. vaste klant of niet dezelfde voordelen, wat ik tot nu toe begrijp.
Reputatie 1
T-Mobile vindt nieuwe klanten belangrijker dan huidige klanten...
Reputatie 1
Ik vind het vreemd dat de prijzen van andere providers wel al bekend zijn, maar niet van T-Mobile. Nu is het morgen om 9 uur meteen een run op de site met de prijsgegevens (laten we hopen dat de website dit aankan) en vervolgens zsm bestellen. Gemiste kans, twee jaar geleden wist ik wel al vooraf de prijzen en kon ik rustig het passende aanbod uitzoeken. Ik snap ook niet waarom de prijzen pas morgen bekend worden gemaakt.
itsme83 ja klopt lees ik ook maar eigelijk stom. Je zou zeggen als vaste klant heb je voordelen
Eens bramalting, vind het ook raar! We genieten niet eens voordelen vaste klant te zijn.
Ik vind het vreemd dat de prijzen van andere providers wel al bekend zijn, maar niet van T-Mobile. Nu is het morgen om 9 uur meteen een run op de site met de prijsgegevens (laten we hopen dat de website dit aankan) en vervolgens zsm bestellen. Gemiste kans, twee jaar geleden wist ik wel al vooraf de prijzen en kon ik rustig het passende aanbod uitzoeken. Ik snap ook niet waarom de prijzen pas morgen bekend worden gemaakt.

Van welke providers zijn de prijzen bekend dan?
Dan ga ik daar eens rondkijken.

Onder andere bij Tele2 en Vodafone
Bij KPN en Vodaphone. Kan je de iPhone al reserveren dus vermoed dat de prijzen daar wel al bekend zijn.

Vind dat T-mobile het de vaste klanten wel lastig maakt, ben ik niet van ze gewend! Want nu moet iedereen morgen om 9.00 gaan bestellen in de hoop dat de website en het telefoonnummer niet overbelast is.
Je vermoedt dat de prijzen al bekend zijn.
Je kan hem pre-orderen ja, maar over de prijs i.c.m. een abonnement is nergens iets te vinden.

Onder andere bij Tele2 en Vodafone

Wat kost een toestel icm met een abonnement dan?
Check gsmacties.nl
BV Tele2 €40 voor toestel abo €54 per maand 4 gb en onbeperkt bellen
Zijn er voordellen voor vaste klanten die een iPhone7 willen bestellen? want wat is het nut van onderstaande mail als iedereen tegelijk kan bestellen?

"Ben je net als wij ook benieuwd naar het nieuws dat Apple gaat vertellen op 7 september? En wil je door ons op de hoogte gehouden worden?

Laat het dan uiterlijk 4 september voor 20.00 uur weten via onderstaande link. En mis het laatste nieuws niet!"
Zijn de winkels ook eerder (9 uur) geopend?

Reageer