Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 7 & iPhone 7 Plus

  • 26 augustus 2016
  • 406 reacties
  • 85401 Bekeken


Toon eerste reactie

406 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Silvia: Op onze toestelhulp pagina vind je alle informatie over de iPhone 7. Hoe je hem kan instellen en ook informatie over het gebruik. Lees alles rustig door en heb geduld haha. Doe een dansje als het je teveel wordt! :P

@Harrie: Yeaaah ben ook super blij voor jou! Ons vreugdedansje heeft geholpen haha! 😛
Hahahhaha@ Harrie yeahhhhhhhh zei ik toch!! Niet de hoop opgeven hahahah en Hajar kent de moves dusssuhhh komt goed
@Silvia ik heb ook de mail binnen en hij word morgen geleverd, kost wel weer 10€, maar ja dat moet dan maar, pffff, dus ik dans even met je mee ha ha, was gezellig zo even op dit forum, gr. Harrie Hagedoorn
Wauwwww die dance moves....geef je ook prive les??
@HAJAR .hahhahhaha is er ook een forum voor hoe ik om moet gaan met de Iphone want ik vermoed dat ik na al die jaren samsung en met mijn ( niet aanwezige) geduld, mijn eindelijk zaterdag te ontvangen rose/gouden Iphone7plus anders liefdevol in de hoek mik
Reputatie 7
Badge +20
Hahaha geweldig Silvia! Ik vind jou zo gezellig dat ik je graag vaker op het forum zou willen zien. Houd je toevallig van films? Klets dan lekker mee in dit topic! :)

ps: Ik dans nu stiekem mee op kantoor.

@HAJAR jaaaaaaa heb de hele werkvloer rond gedanst na het berichtje hahahhaahahaha je had het moeten zien
Reputatie 7
Badge +20
@Silvia; Yeaaaahhhhh! Ben echt heel blij voor je! Tijd voor een dansje of niet? 😛

@Himeros; Wij zijn inderdaad afhankelijk van Apple zoals Silvia aangeeft. Hopelijk gaan de komende 2 weken snel voorbij zodat je met kerst lekker kan genieten van je nieuwe iPhone! 🙂
Ik zat nu op bijna 5 weken...dus niet de hoop opgeven
Ja idd Silvia, ik heb de Plus met 128GB besteld, maar ja die zullen ze toch ook wel maken, vanaf mijn bestelling 6-8 weken, krijg je toch hoofdpijn van pfff, maar toen je gewoon bij t-mobile zelf kon bestellen, was er nooit een probleem, nu ze dus met deze call-centers werken is er altijd wel wat, het voelt gewoon niet lekker, maar ja, ik verwacht hem dus maar vanaf over 2 weken, grrrrr
@issam jaaaaa...ik kreeg de mail zojuist HOERAAAAAAAAAA!!!!

@ Himeros, ik denk dat jij de 128 gig beateld hebt? Ik de 32...dus daar zit het verachil in denk ik...maar Tmobile kan hier weinig aan doen....zijn afhankelijk van Apple.
Hoi Issam,

Dat is ook balen dan, zij Silvia dus, heeft hem 07-11 besteld en ik 3 dagen later, en ik moet ruim 2-4 weken langer wachten, slaat toch nergens op, pfff, echt al jaren bij T-mobile, vanaf de iPhone 3, maar dit , in al die jaren, nog nooit mee gemaakt, dus dit wordt dan ook, waarschijnlijk, de laatste keer, ben meer dan erg teleur gesteld. 😠 😠 😠
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Silvia,

Ja zeker, ze worden nog uitgeleverd! Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat jouw telefoon inmiddels bij de koerier ligt. Dit betekent dat je al een e-mail hebt ontvangen of dat dit snel gaat gebeuren. In de e-mail die je ontvangt van AMP Logistics kan je een afspraak maken om je telefoon te laten leveren. Alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon Silvia!

Hallo Himeros,

Voor jouw toestel geldt op dit moment een levertijd van 6-8 weken volgens de informatie in het levertijden topic. Dit betekent dat jouw toestel in de aankomende weken geleverd kan worden aangezien er nu ongeveer 4 weken voorbij zijn. We zullen het dus nog even moeten afwachten!
Mijn vraag is idem dito als die van Silvia van Londen, WAAR BLIJFT DIE ROSEGOUDEN iPhone 7 plus 128GB besteld 10-11, circa 20 november of zo? :? :?
Worden er überhaupt op dit moment rose/gouden uitgeleverd? Ik zie namelijk in het overzicht dat diegene die vanaf 28 oktober besteld hebben ( 32 gig) ook nog geen sterretje dat er al mails verzonden zijn en volgens mij hebben die de 6 weken al bereikt? Of is het overzicht niet up to date? Dat kan natuurlijk ook nog...dat hoop ik dan maar want anders heb ik hem voorlopig ook nog niet ( besteldatum 7 november)
Jaaaaa was heel gezellig
Reputatie 7
Badge +20
@Silvia,

Een precies inzicht in het aantal geleverde toestellen en verwachte leveringen hebben we helaas niet, maar ik zie wel dat jouw wachttijd zo bijna tegen het eind loopt. Laten we hopen dat je iPhone er zo spoedig mogelijk is! :)

Nog een leuke pakjesavond gehad? 😉
Wil je nog even nakijken hoe het zit met de stagnering van de rose /goud toestellen?

Bedankt alvast
@HAJAR hihihi ik ook
Reputatie 7
Badge +20
Hahaha Silvia ik word er ook vrolijk van! Ik hoop dat de Sint jou snel nog die iPhone roségoud bezorgt! Fingers crossed! :8
Hahahahha sorry....ik word er melig van
Zie ginds komt de bestelwagen from APPLE bij Tmobile aan...hij brengt mijn rose/gouden Iphone 32 Gig....ik zie hem nog niet staan
Ik typ het elke dag naar je....nu nog kunnen versturen hahahaaha ik moet het tot nu toe nog elke dag wissen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Silvia,

Dat heb je goed gezien. Ik kan je nu niet zeggen waar dat aan ligt, maar kan het wel navragen. Ik zou zelf ook voor de rosé goud gaan! :8 Ik hoop je HOERAAAAA bericht snel tegemoet te zien haha.
Hoi hoi, als ik kijk naar het overzicht lijkt er zo'n beetje in alle kleuren progressie te zitten in de leveringstijd maar stagneert bij alle drie de versies van de rosé/ goud ....klopt dat? Word deze slechter geleverd door Apple? Of zie ik dat verkeerd? Ik hoor graag, bedankt alvast

Reageer