Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 7 & iPhone 7 Plus

• 26 augustus 2016
  • 406 reacties
  • 84988 Bekeken

Toon eerste reactie

406 reacties

Reputatie 1
Badge
Sorry maar ik moet toch nog even reageren hier, omdat Issam mijn topic gesloten heeft. Dat ging over de vraag waarom een vast klant die normaal een pre-order mail kreeg met een persoonlijke aanbieding, zoals ik, deze keer geen mail krijgt. Dit terwijl mij tot twee keer toe bevestigd is geworden (de eerste keer een maand geleden ongeveer door een medewerker van de klantenservice, en de tweede keer vandaag op de chat door een medewerkster) dat er altijd mails uitgaan naar goede vaste klanten geselecteerd door T-mobile. Issam zegt in zijn bericht op dit forum dat er: "geen onderscheid gemaak wordt tussen klanten met verschillende statussen", maar ik heb vanmorgen in de chatsessie toch écht weer bevestigd gekregen dat er wél mails zijn verzonden, maar dat ik er deze keer niet bij zat. Op mijn vraag waarom niet kreeg ik geen antwoord. Alleen dat ze niets voor me kon doen. Ik ben normaal niet zo'n pietlut hoor, maar ik vind dit écht een verkeerde aanpak van jullie. Weer wordt er dus in het openbaar ontkend dat er mensen zijn die wél mails gehad hebben met de gelegenheid om vóór morgen al een iPhone te reserveren. Willen jullie écht zó met jullie klanten (die meerdere abonnementen hebben en al meer dan 10 jaar klant zijn) omgaan? Bijgaand het bericht van Issam waarin hij schrijft dat er geen onderscheid wordt gemaakt én het onderdeel van de chatsessie waarin duidelijk staat dat er klanten zijn die wel al een mail gehad hebben. De medewerkster schreef ook nog dat zij konden zien voor wie er een mail was aangemaakt maar dat dat voor mij niet het geval was.
Reputatie 1
Ongelooflijk hoe er weer met klanten wordt omgegaan... Stelletje leugenaars gewoon..
Reputatie 1
@ Guus. Heb je al wel eens op je contract van je abonnement gekeken? Hier staat namelijk netjes op vermeld welk deel van je abonnementskosten afbetaling van de telefoon is. Hier heb je met het afsluiten van je abonnement gewoon voor getekend en je had dus kunnen weten dat het toestel niet 100% gratis was. Je hebt er immers voor getekend en wie tekent er nou zoiets belangrijks zonder het te lezen. Kleine kans dus dat je hier wat mee gaat bereiken.
Is de nieuwe iPhone 7 bij abonnementen sim-unlocked?
Reputatie 1
Ik vind het vreemd dat de prijzen van andere providers wel al bekend zijn, maar niet van T-Mobile. Nu is het morgen om 9 uur meteen een run op de site met de prijsgegevens (laten we hopen dat de website dit aankan) en vervolgens zsm bestellen. Gemiste kans, twee jaar geleden wist ik wel al vooraf de prijzen en kon ik rustig het passende aanbod uitzoeken. Ik snap ook niet waarom de prijzen pas morgen bekend worden gemaakt.

Van welke providers zijn de prijzen bekend dan?
Dan ga ik daar eens rondkijken.

Onder andere bij Tele2 en Vodafone

Wat kost een toestel icm met een abonnement dan?

Check
https://www.iphoned.nl/kopen/iphone-7-128gb/?qid=IYpb3V
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Allen,

Ik zie dat er wat onduidelijkheid is ontstaan over een eventuele pre-order. Sorry voor de verwarring!

Als er andere informatie is verstrekt over eventuele pre-orders dan is dit niet correct. Er zijn dit jaar geen pre-order e-mails uitgestuurd om eerder een bestelling te doen. Er zijn wel een aantal e-mails uitgestuurd om de interesse te pijlen, maar in deze e-mails stond geen informatie over de prijzen en kon je ook geen bestelling plaatsen.

De prijzen die nu al gecommuniceerd worden in dit topic van andere providers zijn van een externe partij. Deze prijzen worden dus niet door de provider zelf gedeeld. Let op dat dit kan afwijken van de prijs die morgen ochtend gehanteerd gaat worden. Zoals jullie weten kunnen jullie morgen ochtend vanaf 09:00 uur op onze website de prijzen zien en eventueel een bestelling plaatsen. Als je rustig de tijd neemt om de prijzen met elkaar te vergelijken dan ben je nog steeds één van de eersten en zal je ook als één van de eersten de nieuwe iPhone in ontvangst nemen!

Over de prijzen kunnen we op dit moment nog geen uitspraken doen. We gaan natuurlijk ons uiterste best doen om voor zowel bestaande als nieuwe klanten het best mogelijk aanbod te bieden.

Hoi Maaike,

De openingstijden van de T-Mobile Shops blijven ongewijzigd. Check de openingstijden op onze website.

Hallo Ben,

Alle toestellen die wij in combinatie met een abonnement leveren zijn simlock vrij, dus ook de iPhone 7 en iPhone 7 Plus zullen simlock vrij geleverd worden!
Vind het ook een gemiste kans. Al 4 jaar krijg ik als vaste klant (10+ jaar en complete gezin) kans om te pre orderen met een passend aanbod en garantie om als eerste de nieuwe iPhone te krijgen. Nu hoor ik alleen maar: check vrijdag de prijzen etc. op onze site. Dit bind je dus niet als vaste klant. Vrijdag dus voor het eerst alle providers checken wie de beste aanbieding heeft en daar afsluiten.

Begrijp jou helemaal want ook ik ben al 16 jaar klant bij T-Mobile maar je krijgt daar totaal geen voorkeursbehandeling en ook geen speciale aanbod om jou (en je familie) als klant te behouden.
Ik ga dus ook waarschijnlijk overstappen naar de concurrent waar ik alvast al gelijk korting krijg plus dubbele MB's.

Begrijp jou helemaal want ook ik ben al 16 jaar klant bij T-Mobile maar je krijgt daar totaal geen voorkeursbehandeling en ook geen speciale aanbod om jou (en je familie) als klant te behouden.
Ik ga dus ook waarschijnlijk overstappen naar de concurrent waar ik alvast al gelijk korting krijg plus dubbele MB's.

Hier ook! Ook al zo'n 16 a 17 jaar klant. Ik zie al mooie aanbiedingen, dus zal het morgen waarschijnlijk een vertrek bij TMobile worden.
ALS belsimpel.nl gelijk heeft, vind ik de iPhone 7 wel erg goedkoop 🙂 Tele2 here i come
Reputatie 1
Badge
Hoi Allen,

Ik zie dat er wat onduidelijkheid is ontstaan over een eventuele pre-order. Sorry voor de verwarring!

Als er andere informatie is verstrekt over eventuele pre-orders dan is dit niet correct. Er zijn dit jaar geen pre-order e-mails uitgestuurd om eerder een bestelling te doen. Er zijn wel een aantal e-mails uitgestuurd om de interesse te pijlen, maar in deze e-mails stond geen informatie over de prijzen en kon je ook geen bestelling plaatsen!

Sorry, maar het nut van het sturen van mails naar een selectieve groep klanten om interesse te peilen voor de nieuwe iPhone (zonder dat jullie prijzen of specificaties wisten) ontgaat mij volkomen. Stuur dan zo'n mail naar álle mensen in jullie klantenbestand die in het verleden een iPhone bij hun abonnement besteld hebben. Als jarenlange T-mobile iPhone klant met een contract dat momenteel verlengd mag worden zou ik trouwens denken dat ik in het geval van interessepeiling bij uitstek een goede kandidaat zou zijn geweest om die mail dan te ontvangen. Maar ook deze "interesse mail" heb ik niet gezien. Verder heb ik het vanmorgen tijdens de chat expliciet gehad over een pre-order mail met aanbieding en kreeg ik volgens mij van de medewerkster ook antwoord op die specifieke vraag. Ze heeft het niet gehad over een informatieve mail om interesse te peilen, maar gaf mij eerlijk antwoord op mijn vraag over een pre-order mail. Ook het feit dat de mail niet aangevraagd kon worden door de medewerkster zegt al (naar mijn mening) dat het dan niet om een neutrale informatieve mail gaat.

Maar goed, we zullen zien hoe het morgen gaat, maar ik denk dat jullie wel in de gaten hebben dat het niets extra's doen voor jullie trouwe vaste klanten (met meerdere abonnementen in een gezin) jullie niet in dank wordt afgenomen.
Als ik morgen de iPhone 7 plus 128G ga reserveren, moet ik dan gelijk al betalen? Ik wil namelijk een gedeelte van het toestel zelf al betalen om zo de abonnementskosten een beetje binnen de perken te houden. Is er ook nog verschil in aanbiedingen of de manier van betalen als je bijvoorbeeld via de webshop besteld of via de winkel bij mij in de stad?

Mvgr,
Wessel
Voor mij is het morgen duidelijk; ik geef Tmobile morgen de kans om mij als klant te behouden.. Ben al 2 keer gebeld om te verlengen, aangegeven om te wachten tot de IPhone 7, twee keer is mij verteld dat er asap contact wordt opgenomen als er nieuws is, dat is er nu, maar nog niks gehoord. Tip voor Tmobile; morgen tussen 09.01 en 10 zit ik achter mijn computer om de beste aanbieding uit te zoeken, mochten jullie voor die tijd (10uur) niet bellen met een betere aanbieding, wordt mij de mogelijkheid gegeven om over te stappen! Succes - vaste klant - service - pro activiteit - wie het eerste komt wie het eerste maalt
t-mobile een tip voor jullie om sowieso klanten te houden, geef voor vaste klanten goede aanbieding. niet voor nieuwe en vaste klanten het zelfde!!! TIP
t-mobile een tip voor jullie om sowieso klanten te houden, geef voor vaste klanten goede aanbieding. niet voor nieuwe en vaste klanten het zelfde!!! TIP
Zou hier niet op rekenen. Als T-Mobile al niks doet aan pre-orders voor vaste klanten, kan je die goede aanbieding al helemaal vergeten. Beetje jammer weer. :?
Het is al jaren hetzelfde liedje, vaste klanten krijgen 0 waardering. Ben ook met mijn hele gezin klant en het zou toch echt leuk zijn al ze eens iets doen met al deze kritiek die ik ook al jaren voorbij zie komen. Ik weet eigenlijk niet waarom ik de moeite nog neem om dit bericht te plaatsen want ik weet toch al dat er niets mee gebeurt.
Ik kan mijn abonnement de 21e op z'n vroegst verlengen. Kan ik vandaag dan al de iPhone pre orderen? Of kan ik dan alleen op de dag zelf naar de winkel?
Badge +13
I k kan mijn abonnement de 21e op z'n vroegst verlengen. Kan ik vandaag dan al de iPhone pre orderen? Of kan ik dan alleen op de dag zelf naar de winkel?
Helaas kan je pas verlengen op het moment dat je echt verlengbaar bent.

Omdat Nederland dit jaar in de eerste groep zit is het totaal anders dan de afgelopen jaren vergeet dat niet :8
De vorige jaren kwam de iPhone pas later naar Nederland omdat wij in de tweede op derde groep zaten.
Degene die hem in September wel al hadden haalden hem in de buurlanden.

Verder is het elk jaar het zelfde veel geklaag en vooral gedreig met ik ga naar de concurrent.
En straks als de uitlevering start dan is men ook weer ontevreden want ik had het eerste besteld dus ik krijg hem eerder 🆒
Maar ook daar is T Mobile afhankelijk is wat Apple gaat uitleveren aan T Mobile en ze zullen hun uiterste best doen om iedereen zo goed mogelijk op de hoogte te houden met wanneer je jouw o zo mooie en geliefde toestel mag ontvangen.
En straks als iedereen zijn toestel in handen heeft is de rust weer weder gekeerd tot volgend jaar september :$

Maar voor diegene die al jaren bij T Mobile zitten en als je zo tevreden verder bent waarom zou je dan weg willen?
Ik zou inderdaad ook niet zo snel T-Mobile verlaten. Afgelopen 3 maanden een tweet geplaatst dat m'n MB's er door heen waren en toen 3x een tweet ontvangen dat ik gratis 2GB erbij kreeg. 3 maanden achter elkaar. Ja, het is jammer dat er geen pre-sale is maar we krijgen de iPhones sowieso al eerder dan voorgaande jaren. Ik zit er klaar voor.
Reputatie 1
Natuurlijk. Website plat.... Stelletje amateurs....
Verlengen online dus niet mogelijk
Reputatie 1
Nee en nieuwe klanten kunnen dus wel bestellen...
Wat een ontzettende blamage voor T-Mobile. Ik als jaren trouwe klant, kan niet eens verlengen met een iPhone 7! Vooraf heb ik dit nog gevraagd..... dit is voor mij een reden om over te stappen!
Goed, ik vond het al best vervelend dat ik geen chill aanbod vooraf meer kreeg en me lekker speciaal kon voelen als 'golden T' klant (haha, zo is dit genoemd in het verleden, echt!), maar nu ik ook online achteraan sta ga ik wel zielig in een hoekje zitten huilen tot de klantenservice me terug belt. GREAT.
Reputatie 1
Badge
Haha, ik belde om 8.53 met de gedachte dan sta ik al in de wachtrij, werd ik meteen te woord gestaan, geen wachtrij. Maar ik moest terugbellen, en dat snap ik, ik kan al slechts 10 minuten een medewerker aan de klets houden. Bel ik om 8.58 sta ik wel in een wachtrij en ben dus nu al bijna 20 minuten aan het wachten. Online verlengen lukt ook al niet, je krijgt geen gegevens van de nieuwe iPhones. Ik snap dat het druk is, maar als ze zeggen dat je vanaf 9.01 online kunt verlengen en de gegevens staan er om kwart na 9 nog niet op, slecht! Ik ben er trouwens nu ook net uitgegooid tijdens het refreshen van de pagina en opnieuw inloggen met t-mobile lukt niet meer. Gaat lekker zo....
Wat is dit kut, nieuwe klanten kunnen wel bestellen maar je kan niet verlengen als bestaande klant, het is juist dat tmobile voordeliger is dan vodafone & kpn dat ik blijf maar wat een kut service!

Reageer