Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 7 & iPhone 7 Plus

  • 26 augustus 2016
  • 406 reacties
  • 85401 Bekeken


Toon eerste reactie

406 reacties

Hahahaha uiteraard...zodra ik het mailtje heb van AMP zie je hier direct een groot " HOERAAAAAAAA!!!!!!" HAHAHAHAHA
Reputatie 6
Badge +15
Hi Silvia,

Aii... ja die acht weken is niet niets natuurlijk als je je ergens anders op ingesteld hebt! :O

Ik vond het in ieder geval wel echt het wachten waard.. had hiervoor een iPhone 5C en dit is een flinke vooruitgang.



Houd je ons op de hoogte? 😃
Hoi Amy, bedankt voor je reactie. Ja is ook zo...ben er bijna ( hoop ik .mijn zoon heeft 8 weken op de gouden moeten wachten terwijl het 4 weken zou duren...dus ik vrees met grote vrees hahhaha) maar ik vertrouw dan maar op jouw positivisme betrffende de telefoon hahahha dat hij het wachten waard is...fingers crossed ✌️
Reputatie 6
Badge +15
Hey Silvia,

Haha ik snap je punt heel goed! Heb zelf ook weken moeten wachten op mijn iPhone 7 maar ben blij dat ik hem nu heb! :D

Ik zie dat jij jouw toestel op 7 november hebt besteld en er staat 4-6 weken levertijd op dit toestel. Aankomende maandag (op pakjesavond) is het voor jou precies 4 weken.. je bent dus eigenlijk wel dichtbij aan het komen! Sowieso voor de lancering van de nieuwe Samsung heb jij je iPhone wel in handen hoor! Of er moeten echt héle gekke dingen gebeuren! 😉

Mocht je nou tóch willen annuleren of andere vragen hebben dan staan we uiteraard voor je klaar hier. Voor nu zal ik flink voor je duimen dat je het toestel snel in handen hebt!
Hai Hajar, ik heb hem al besteld bij jullie de Iphone rose/gold 32 gig. 4 weken geleden, bij een early renewal. Maar ik vind het zo belachelijk lang duren ( ligt niet aan jullie hoor dat weet ik) dat ik echt overweeg om te annuleren . Ik kan niet begrijpen hoe een bedrijf als Apple een nieuwe telefoon lanceert en dat er dan na 3 maanden nog steeds zulke wachtrijen zijn?? Nog even dan kan ik net zo goed wachten op de S8 van Samsung...die komt eerste kwartaal 2017 geloof ik? Dat gaat dan bijna nog sneller hahahaha snap je mijn punt? Niks ten nadele van tmobile hoor want ben al jaren trouwe klant en en bevalt prima.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Silvia,

Gaaf dat je wilt overstappen van Samsung naar iPhone. Ik heb een jaar geleden ook dezelfde stap gezet en ik moet zeggen dat ik erg blij ben met mijn keuze!

Heb je onze levertijden topic al gecheckt? Sommige iPhone toestellen zijn al direct leverbaar! Hoe zou je het anders vinden als ik een belafspraak maak met een collega van de verkoopafdeling? Dan kunnen samen kijken naar een leuk iPhone deal!

Ik hoor graag van je of je hier interesse in hebt! 🙂
Ik wil overstappen van Samsung naar Iphone maar ik vraag me echt af hoe het kan dat 3 maanden na de lancering de wachttijden nog zo lang kunnen zijn...ik ken dit bij Samsung echt niet. Is altijd op voorraad. Dus ik twijfel echt nu.. slechte zaak.
Reputatie 6
Badge +15
Hi Emma,

Je kunt in dit geval de levertijd in dit topic aanhouden. Zodra het toestel weer op voorraad is en je 'aan de beurt' bent ontvang je een e-mail van onze koeriersdienst AMP om een bezorgafspraak te maken. 😃
Hallo, ik heb op 7 november een iphone 7+ 32gb rose-goud besteld. Ik zit nog in de levertijd die ervoor stond 4 tot 6 weken. Alleen wou ik graag vragen of jullie misschien al iets meer weten, of ie toch misschien eerder kan komen.

Mijn bestelnummer is: 30433519
Groetjes Emma
I hope so...ik zie dat de levertijden weer aangepast zijn dus check elke dag mijn mail hahahaha vol verwachting klopt mijn hart
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Silvia,

Ah, top dat je voor nu een ander toestel kan gebruiken. Het is inderdaad niet hetzelfde als je eigen telefoon, maar gelukkig is het maar voor even. Voor je het weet ben je de verpakking van je nieuwe iPhone aan het uitpakken. 😉
Maar je antwoord is duidelijk.....nog even geduld hebben dan....bedankt voor je snelle reactie!
Hallo Issam, bedankt voor je reactie. Ik heb een toestel kunnen lenen dus ik kan mijn simkaart wel gebruiken hoor.....maar is toch anders dan je eigen toestel he.
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Silvia,

Wat balen dat je huidige telefoon niet meer werkt. Heb je dit topic toevallig al doorgenomen? Wellicht dat je hier nog een oplossing vindt. Heb je alles al geprobeerd? Dan begrijp ik goed dat je jouw nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt ontvangen.

Na een kijkje genomen te hebben in het levertijden topic zie ik dat de levertijd op de 128GB variant langer is dan van de 32GB variant. 4-6 weken tegenover 6-8 weken. Het is in jouw situatie dus niet verstandig om je bestelling te annuleren en opnieuw een bestelling te plaatsen. Op deze manier kom je weer achteraan de rij te staan en zal je nog langer moeten wachten op je iPhone.

Heb je in de tussentijd wel een tijdelijk toestel weten te bemachtigen? Mocht je huidige simkaart niet passen in de telefoon die je beschikbaar hebt dan kan je dit bij ons aangeven. Dan zorgen wij ervoor dat je een sim adapter toegestuurd krijgt zodat je jouw simkaart alsnog kan gebruiken!
Hoi hoi, ik heb de 7plus rose/goud 32 gig besteld bij een early renewal aangezien mijn toestel de geest heeft gegeven..dus enige spoed is wel gewenst...nu lijkt het erop dat de 128 gig in die kleur sneller geleverd word? Heeft het zin en kan het überhaupt om mijn bestelling aan te passen? Of kom ik dan weer achteraan in de wachtrijen?
Reputatie 6
Badge +15
@Le Verdier,

Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad met mijn collega Dimitri over je verlenging. Helaas lijkt er inderdaad iets niet goed te gaan. Ik heb Dimitri gevraagd om hier zo snel mogelijk naar te kijken en contact met je op te nemen hierover. Zodra ik een reactie van hem heb laat ik het aan je weten! Sorry voor het ongemak!

@Volkan,

Zoals je al gezien hebt zijn de levertijden aangepast in het levertijden topic. Ik snap dat het vervelend is dat je hier nu nog langer op moet wachten maar helaas kunnen we dit proces niet versnellen. Zodra jouw toestel op voorraad is ontvang je een mail van AMP om een bezorgafspraak te maken. Ik duim voor je dat dit niet al te lang meer duurt! 🙂
Inmiddels nog geen bericht. 8-10
Op 8-10 iPhone 7+ matzwart 128gb besteld, de levertijd was 4-6 weken. Week 6 loopt bijna af en nu zie ik op de lijst dat de levertijd is gewijzigd naar 8-10 weken. Op een ander forum las ik dat andere klanten de telefoon na een week al binnen hebben gekregen. Voor de rest heb ik ook niets gehoord over een vertraging. Mis ik iets?
Al bijna twee weken geleden kreeg ik telefonisch het aanbod om mijn contract te verlengen. Dat wilde ik en ik koos daarbij voor de iPhone 7 (rosé). Sindsdien heb ik niets meer gehoord of vernomen. Dus geen bevestigingsmail van deze verlenging en er is mij ook niets verteld over het niet op voorraad zijn van de iPhone die ik heb besteld. Op de lijst in het forum lijst zie ik dat deze telefoon wel gewoon voorradig is. Is er iets mis gegaan?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Margriet,

Ik heb zojuist op je eigen topic gereageerd. Houd er rekening mee dat het dubbel plaatsen van berichten tegen de huisregels is.

Aangezien het een klant-helpt-klant-forum is, zullen klanten in eerste instantie proberen te helpen. Wij reageren zelf doorgaans na ongeveer 24-48 uur, maar dit is dan ook afhankelijk van de drukte en in het weekend zijn we minder actief. Echter pakken we alle berichten op, dus we negeren je bericht niet. Het is dan ook niet nodig om een tweede bericht aan te maken, we reageren overal op.
Ik heb dit bericht al eerder gepost bij de Klantenservice maar daar werd niet op gereageerd. Wellicht dat iemand mij hier verder kan helpen?

Op 11 september heb ik een iPhone 7 plus rosé besteld. Hiertoe heb ik direct €439,19 overgemaakt via Ideal. Helaas trad er een storing op tijdens de transactie. Ik heb mijn rekening gecheckt en er is €439,19 overgemaakt naar T-Mobile. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van T-Mobile. Wel is mij, 1 dag voor de levering, telefonisch en per email verteld dat het onomkeerbaar was en dat ik derhalve AMP Logistics aan de deur moest betalen. Het teveel betaalde bedrag (€439,19) zou dan binnen 2 weken op mijn rekening worden teruggestort. Op 26 oktober heb ik contact gehad met iemand van de klantenservice die mij verzekerde dat ik het bedrag uiterlijk 28 oktober moest ontvangen.
Het is nu 7 november, heb zeker 6 keer contact gehad met de Klantenservice en er werd mij een telefonische terugkoppeling over de voortgang en afhandeling van het bedrag beloofd. Die heb ik nooit gekregen. Wie van T-Mobile helpt mij verder? Want ik weet zelfs niet meer wie nu het kastje of de muur is. Wanneer ontvang ik nu eindelijk mijn teveel betaalde €439,19??
Reputatie 6
Badge +15
Hi Opariama,

Wanneer je jouw gegevens achter hebt gelaten op het webformulier dan ontvang je begin november een mail van ons. In die mail bevestigen we de aanpassing óf laten we aan je weten dat je niet in aanmerking komt voor de nieuwe deal. Uiteraard laten we je in dat geval ook weten waarom je niet in aanmerking komt hiervoor. 🙂
Is er nog iets bekend over de scherpere deal waar je toen kon inschrijven?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pinklady05,

Je kunt jouw bundels via My T-Mobile wijzigen wanneer deze ingaat. Dit kun je één keer per maand doen. Ik wil je er wel nog even op wijzen dat het abonnement op Deezer zelf niet gratis is, het gaat puur om het streamen van de muziek. Dat gaat bij de L-bundel inderdaad niet meer van je MB's af en dat noemen we Datavrije Muziek. :)

Als je nog meer vragen voor ons hebt, laat het dan gerust weten!
Ik heb inderdaad de iPhone 7 Plus in bestelling maar zie nu als ik 6Mb ipv de 3Mb die ik nu heb ik gratis Deezer krijg dat scheelt wel in mijn maandlasten. Zou dit omgezet kunnen worden?

Reageer