Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 7 & iPhone 7 Plus

  • 26 augustus 2016
  • 406 reacties
  • 84988 Bekeken


Toon eerste reactie

406 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo iedereen,

We merken dat onze website niet voor iedereen volledig te gebruiken is. Sorry voor het ongemak! Door de overweldigende drukte kan het langer duren voordat een pagina geladen wordt en soms wordt de pagina helemaal niet geladen. Doordat we de iPhone 7 (Plus) zo scherp hebben aangeboden is het aantal bezoekers een stuk hoger dan we in eerste instantie verwachtten. Omdat de vernieuwingen pagina veel meer wordt bezocht dan de pagina voor nieuwe contracten zien we dat de vernieuwingen pagina minder goed werkt. We zijn natuurlijk druk bezig om dit snel op te lossen zodat iedereen alle functionaliteiten op onze website direct kan gebruiken.

Bij mij lukt het ook nog steeds niet helaas...
De shop voor nieuwe klanten werkt perfect, maar de shop voor huidige klanten ligt er uit. Het lijkt me vrij duidelijk waar T-Mobile haar prioriteiten legt. Mooie belofte dat de shop er op voorbereid was etc. Laten we hopen dat alle 'Verleng-bestellingen' met terugwerkende kracht vooraan de rij worden geplaatst, maar waarschijnlijk is alles voor die tijd al weg...
Dit gaat T-Mobile ontzettend veel klanten kosten, ik zit al bij KPN te kijken, nog enkele stappen en op bevestigen klikken en er is weer een klant weg....
Hmmm... idd nieuw abonnement kan wel, verlengen lukt totaal NIET.

Telefonisch sta je 10000 uur in de wacht. Jammer!

Bij KPN bijvoorbeeld gaat het wel vlotjes. Eens zien hoe het daar met nummerbehoud gaat
Reputatie 1
Nou nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Net verlengd met de Iphone 7 plus..
Ik snap niet dat mensen nu klagen dat dat ze niet kunnen inloggen. Hadden jullie iets anders verwacht. Er zijn zoveel mensen die de nieuwe iPhone willen bestellen dat de server daar wel eens problemen mee kan krijgen. Dit geldt op het eerste gezicht inderdaad alleen voor bestaande klanten. Maar ik kan jullie uit die droom helpen ook voor nieuwe klanten loopt het systeem vast.
Dit geldt overigens niet alleen voor T-Mobile maar ook de sites van KPN, Tele2 en Vodafone hebben op dit moment serverproblemen.
Mij is het overigens zojuist wel gelukt om mijn bestelling te plaatsen. Gewoon een beetje geduld hebben en F5'en
Nou nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Net verlengd met de Iphone 7 plus..

Hoe dan?
Reputatie 1
Nou nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Net verlengd met de Iphone 7 plus..

Hoe dan?


Via telefonisch contact. Werd mij ook beloofd dat ik hem volgende week geleverd krijg omdat ik een van de eerste was.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo allemaal,

We begrijpen goed dat jullie allemaal zo snel mogelijk willen verlengen, omdat je op onze website door de drukte niet alle functionaliteiten kan gebruiken willen we het graag op een andere manier voor jullie oplossen.

Als jullie mij een privébericht sturen met daarin het exacte aanbod waar je gebruik van wilt maken dan voeren wij het voor jullie door. Stuur mij de onderstaande gegevens;

- Je 06-nummer
- iPhone 7 of iPhone 7 Plus
- Kleur: Zwart, Goud, Roze, Gitzwart, Zilver
- Aantal GB's
- Welke bundels
- Eenmalige toestelbetaling en maandelijkse betaling en hoeveel
- Welke verzekering wil je erbij?

Na het ontvangen van jullie privébericht ga ik mijn best doen om de vernieuwing zo snel mogelijk door te voeren. Als het is gelukt dan krijg je van mij een berichtje terug.

Ps. Heb je jouw gegevens al via Facebook of Twitter gestuurd. Stuur dan geen privébericht. Dit word dan al door onze collega's via de andere kanalen opgepakt.

Zorg ook dat je privéberichten kan ontvangen om van mij een bevestiging te krijgen. ;)
Nou nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Net verlengd met de Iphone 7 plus..

Hoe dan?


Via telefonisch contact. Werd mij ook beloofd dat ik hem volgende week geleverd krijg omdat ik een van de eerste was.


Hoe laat heb je gebeld? Ik belde iets na negenen, nadat bleek dat je online niet kan verlengen icm de 7. Daarna medewerker gesproken en vervolgens kunnen ze alleen een terugbelverzoek indienen ivm drukte.. Zo ga je dus blijkbaar om met al jaren trouwe klanten..
Reputatie 1
Nou nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Net verlengd met de Iphone 7 plus..

Hoe dan?


Via telefonisch contact. Werd mij ook beloofd dat ik hem volgende week geleverd krijg omdat ik een van de eerste was.


Hoe laat heb je gebeld? Ik belde iets na negenen, nadat bleek dat je online niet kan verlengen icm de 7. Daarna medewerker gesproken en vervolgens kunnen ze alleen een terugbelverzoek indienen ivm drukte.. Zo ga je dus blijkbaar om met al jaren trouwe klanten..


Ik belde om 09.00 uur exact en rond 9.20 wrd ik eindelijk geholpen.
Reputatie 1
Ben nu alleen zo stom geweest niet direct online te betalen maar bij ontvangst. Hierdoor gaat het lange duren zeggen ze...
Hallo allemaal,

We begrijpen goed dat jullie allemaal zo snel mogelijk willen verlengen, omdat je op onze website door de drukte niet alle functionaliteiten kan gebruiken willen we het graag op een andere manier voor jullie oplossen.

Als jullie mij een privébericht sturen met daarin het exacte aanbod waar je gebruik van wilt maken dan voeren wij het voor jullie door. Stuur mij de onderstaande gegevens;

Je 06-nummer
iPhone 7 of iPhone 7 Plus
Kleur: Zwart, Goud, Roze, Gitzwart, Zilver
Aantal GB's
Bundels
Eenmalige toestelbetaling en maandelijkse betaling

Na het ontvangen van jullie privébericht ga ik mijn best doen om de vernieuwing zo snel mogelijk door te voeren. Als het is gelukt dan krijg je van mij een berichtje terug.

Ps. Heb je jouw gegevens al via Facebook of Twitter gestuurd. Stuur dan geen privébericht. Dit word dan al door onze collega's via de andere kanalen opgepakt.

Zorg ook dat je privéberichten kan ontvangen om van mij een bevestiging te krijgen. ;)


Ik heb je een privébericht gestuurd.
Ondanks de problemen op de site (slecht! Want dit is 100% te voorspellen) toch netjes opgelost door middel van een PB. Top! En idd, uiteindelijk ben je dan toch weer blij 🙂
Godsamme, ik was bij de laatste stap van het bestellen en toen kreeg ik nadat ik op de knop "verder" drukte een hele vreemde pagina met alleen tekst. Hierna ben ik een pagina terug gegaan en de bestelling afgerond. Ik ben nu alleen bang dat het mis is gegaan, ik krijg namelijk helemaal geen bestelling en als ik bij klantenservice onder mijn bestellingen kijk zie ik ook niets.

Ik hang nu al vanaf 9:15 telefonisch in de wacht (EEN UUR DUS):@. Was te verwachten dit. De website en telefoon kan het dus nog steeds niet aan.

Kunnen jullie a.u.b. kijken of mijn bestelling goed is gegaan?
Kunnen jullie de diegene die hebben verlengd en dit gedurende ruim 1 uur niet lukte enigszins garanderen dat de iPhone wel op tijd wordt geleverd (16-17 sept)? Vanwege jullie onkunde hebben vaste klanten aardig wat onnodig nadeel ondervonden...

Ook heb ik al online betaald via de link in de e-mail, wacht nog steeds op de bevestigingsmail met afspraaklink.
Na uur nog niet terug gebeld....
Ondanks de problemen op de site (slecht! Want dit is 100% te voorspellen) toch netjes opgelost door middel van een PB. Top! En idd, uiteindelijk ben je dan toch weer blij :)
Ik tot op heden niets gehoord. Terugbelverzoek niet, PB bericht niet, Telefoon in de wacht.

Ben het met je eens dat het deels te verwachten is. Echter, ik zat netjes in het overzicht voor telefoons bij verlengingen, daar staat de iPhone 7 gewoon niet tussen. Terwijl hij voor nieuwe klanten wél gewoon te bestellen is/was.
uur en 10 minuten in de wacht, dit schiet niet op! #fail 😠
Hallo allemaal,

We begrijpen goed dat jullie allemaal zo snel mogelijk willen verlengen, omdat je op onze website door de drukte niet alle functionaliteiten kan gebruiken willen we het graag op een andere manier voor jullie oplossen.

Als jullie mij een privébericht sturen met daarin het exacte aanbod waar je gebruik van wilt maken dan voeren wij het voor jullie door. Stuur mij de onderstaande gegevens;

Je 06-nummer
iPhone 7 of iPhone 7 Plus
Kleur: Zwart, Goud, Roze, Gitzwart, Zilver
Aantal GB's
Bundels
Eenmalige toestelbetaling en maandelijkse betaling

Na het ontvangen van jullie privébericht ga ik mijn best doen om de vernieuwing zo snel mogelijk door te voeren. Als het is gelukt dan krijg je van mij een berichtje terug.

Ps. Heb je jouw gegevens al via Facebook of Twitter gestuurd. Stuur dan geen privébericht. Dit word dan al door onze collega's via de andere kanalen opgepakt.

Zorg ook dat je privéberichten kan ontvangen om van mij een bevestiging te krijgen. ;)


Done, hopelijk werkt dit wel, want sta telefonisch al 1 uur en 10 min in de wacht...
Nog steeds wachtende....
Ook erg fijn die updates tussendoor die je krijgt!
Reputatie 1
Die van mij is al gelukkig in de volgende fase geplaatst. Helaas ben ik een van de weinigen zo te zien..
Al een half uur geleden een pb gestuurd, nog geen reactie. Sta ook al een uur en een kwartier in de wacht. Twee jaar geleden ging T-mobile heel anders met vaste klanten om..
Dit werkt idd niet zo. Ben best wel ruimdenkend maar dit is niet leuk.

Reageer