Beantwoord

[FAQ / Veelgestelde vragen] iPhone 7 & iPhone 7 Plus

• 26 augustus 2016
  • 406 reacties
  • 85401 Bekeken

Toon eerste reactie

406 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hi Glory,

Jammer om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan met het doorverbinden! Excuses hiervoor. Ik zie dat je bestelling gisteren nog wel geannuleerd is. Jammer maar ik snap dat je het toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben! :)

Laat je het weten als wij nog iets voor je kunnen betekenen?
@Thalina

Ik zou dan alsnog bij Apple Store verlengen. Maar de chat klantenservice zei dat ik vandaag (gister) of morgen (vandaag) de iphone krijg. Ik moest wel 2 keer doorverbonden worden en als laatst zei ze dat ik contact op moest nemen met de klantenservice (daar was ik toch mee aan het chatten). Ik werd alweer in de wacht gezet met 50 mensen voor mij dus ik heb de chat maar weggeklikt.
Reputatie 6
Badge +17
@Patrickvel,
Ik begrijp heel goed dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk in handen wilt hebben! Ik zie dat je je jouw toestel op 10/09 rond 14:30 uur hebt besteld. Zoals je in het overzicht kunt zien in het levertijdentopic is jouw toestel naar verwachting leverbaar vanaf medio november. Kan het zijn dat deze klanten een andere versie / kleur hebben besteld? Of toch eerder hebben besteld dan jouw bestelling? Ik hoop natuurlijk samen met jou dat je je toestel zo snel mogelijk ontvangt. We doen keihard ons best om dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen, maar in de levering zijn we afhankelijk van het aantal toestellen dat we van Apple ontvangen.

Houd vooral het levertijdentopic in de gaten voor updates over de levertijd.

@Glory,

Wat jammer om te horen dat je jouw verlenging wilt annuleren! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice en dat zij uitleg heeft gegeven over de levertijden. Weet je zo voldoende? Ik duim met je mee dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk binnen hebt!
Ik zie dat de iphone 7 plus 32gb mat zwart op voorraad is in de apple store. Kan ik mijn bestelling bij tmobile nog annuleren? Dan haal ik hem liever vanavond op in de apple store.
Iphone 7 plus 128gb besteld 9-9
Nu zie ik op het forum dat er al meerdere mensen hem al binnen hebben
Ik baal hier best van
t mobile laat verder ook niets van zich horen hoe kan het dat anderen hem al wel hebben maar ze later hebben besteld dan mij
Reputatie 6
Badge +15
Hi Anouk,

Flink balen dat je batterij niet helemaal mee wilt werken! Dit is inderdaad niet leuk als je er zo blij mee bent dat je hem eindelijk op hebt kunnen halen! :(

Heb je de instellingen in je toestel al nagelopen? Er zijn namelijk een heleboel tips en tricks om meer uit je batterijduur te halen. in dit topic heeft Lodan ze allemaal op een rijtje gezet.

Zou je dat topic eens door willen nemen? Ik hoop dat dit al flink gaat helpen! Houd je ons op de hoogte?
Ik heb mijn iPhone 7 afgelopen zaterdag opgehaald in de winkel. Eindelijk na zo lang wachten helemaal happy om het toestel te bemachtigen. Helaas werd mijn geluk snel onderbroken toen ik er achter kwam dat de batterij van de iPhone mega snel leeg is! De batterij zou juist langer mee moeten gaan.
Mijn iPhone 6 ging minimaal 1 dag mee, die laadde ik elke avond op, ook als het niet nodig was omdat de batterij nog niet de 30% had bereikt.
Mijn nieuwe iPhone 7 daarentegen is binnen een halve dag leeg. Ik moet hem 2 keer per dag opladen en doe er niks anders mee dan met mijn andere iPhone.
Wat moet ik nu doen??? Waar kan ik hiermee terecht???
Alvast bedankt

Ps. Ik ga overdag niet bellen want ik kom niet door dat ultra lange keuze menu heen
Reputatie 6
Badge +15
Hey Karelvs,

Voor het gemak quote ik even een eerdere reactie van mijzelf uit het levertijden topic:

Goedemiddag allemaal,

We merken dat er nog wat onduidelijkheid is over de verbeterde deal. Over wanneer je daar recht op hebt en over de afhandeling van het online formulier. Daarom geven we hier graag nog wat duidelijkheid over. :)

• De compensatieregeling geldt alleen voor klanten die vóór 3 oktober hun iPhone 7 hebben besteld en deze op 2 oktober nog niet hadden ontvangen.
  • Klanten die vanaf 3 oktober hebben besteld maken automatisch gebruik van de huidige deal. In dit geval hoef je dus niet gecompenseerd te worden.
  • De 'hoofdpropositie' op de iPhone 7 (6GB + onbeperkt bellen voor €52 per maand) is niet aangepast. Deze klanten worden dus ook niet gecompenseerd. Het heeft dus ook geen zin om in dit geval het formulier in te vullen. De andere bundelcombinaties zijn in sommige gevallen wél iets goedkoper geworden t.o.v. de maand ervoor. Voor die klanten heeft het dus wel zin om het forumlier in te vullen.

Heb je jouw gegevens achtergelaten in het webformulier? Je ontvangt dan begin november een e-mail van ons. In die e-mail bevestigen we de aanpassing óf laten we weten dat (en waarom) je niet in aanmerking komt voor de nieuwe deal.

Heb je zo voldoende informatie? 🙂
Heeft er iemand al iets vernomen van de betere deal waarop we aanspraak kunnen maken. Ik heb mijn gegevens achter gelaten maar hoor of zie er niets van. D.w.z. Ik wil uiteraard graag een lagere maandbedrag en creditering van het verschil in de aanschafprijs van het toestel.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Harrie,

Jammer om te horen dat je hier zo ontevreden over bent. Wij kunnen je momenteel geen aanbod doen omdat de prijzen weer kunnen veranderen. Als we je nu een aanbod doen dan kan het zijn dat dat aanbod aankomende zaterdag niet meer geldig is waardoor we je contract alsnog niet met dat aanbod kunnen verlengen. We moeten je dus echt vragen om nog even geduld te hebben.

En natuurlijk willen we je graag als klant houden, we zijn blij om te zien dat je al tijden klant bent en we willen je dan zodra je kunt verlengen uiteraard ook een mooi aanbod doen! Hopelijk kunnen we je negatieve gevoel bij ons nog veranderen aankomend weekend.
Onzin natuurlijk kunnen jullie mij een aanbod doen, dat heeft niet perse per a.s. zaterdag als ik kan verlengen, daar kunnen jullie nu ook al naar kijken, maar laat maar, ik ben het ondertussen dit lakse gedoe meer en dan ook meer als zat, ik ben/was jaaaaaren klant, en mijn vader en zus dankzij mij!!!, ook doch ik ga ook hun dit nu niet echt meer aanraden. Dit slaat echt totaal nergens op, zelfs te lui om te bellen, nee zo houden jullie klanten vast hoor, ben dan ook diep teleur gesteld en vind het totaal geen service, maar goed als jullie je VASTE klanten graag kwijt willen, vooral zo doorgaan, en voor het geval dat jullie het niet weten, er zijn nog meer providers hoor!!!!! ik ben wel benieuwd of jullie eventueel zaterdag of na zaterdag reageren. En weer een teleurgestelde klant, Blijf vooral in jullie ivoren toren zitten, en doe vooral geen moeite, jullie zijn een call center, hoe blij zal T-mobile met jullie geen service zijn, niet echt denk ik. Ik zal hun hiervan dan ook wel op de hoogte stellen. :@:@:@
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Harrie,

Ik begrijp dat mijn collega Tom je ondertussen al van een antwoord heeft voorzien via Facebook. Aangezien jouw contract nog niet verlengbaar is kunnen wij nog geen aanbod doen. Zaterdag kun je verlengen, dus dan kun je via Facebook of het forum weer even contact opnemen.
Bedankt voor je bericht, maar als ik dat nummer bel, kan ik geen keuze maken om iemand aan de lijn te krijgen helaas, ik heb trouwens ook mijn vader A. Hagedoorn, mijn zus MJA Hagedoorn nu circa 4 a 5 jaar een abonnement bij jullie af laten sluiten, zonder dat er ooit wat tegenover staat, ondertussen heeft Tele 2 mij gebeld dat hun wel een gunstig aan bod hebben en zij bellen mij, zo kan het natuurlijk ook, en had het van t-mobile eigenlijk ook wel verwacht naar hun vaste klanten toe, nou ben benieuwd wat voor aanbod zij hebben

Met vriendelijke groet,

H. A. Hagedoorn (Harrie)
Reputatie 6
Badge +15
Hi Himeros,

Helaas kunnen we je het aanbod van KoenM niet aanbieden 😉. Maar ik ben er wel zeker van dat wij jou ook een mooi aanbod kunnen doen! Nou werk ik zelf niet op de sales afdeling en ik wil je dan ook adviseren om even te bellen naar 0800-8104. Een van mijn collega's van de sales-afdeling kan dan samen met je kijken naar wat er allemaal mogelijk is voor jou. En vergeet niet om even alle voordelen te bekijken voor je een keuze maakt!

Laat je weten of het gelukt is?
Beste Klantexpert,

Beetje jammer dat jij niet voor T-mobile spreekt, anders was ik wel op jou aanbod ingegaan, maar ach ik kan ook altijd naar Tele2 gaan natuurlijk, misschien hebben die een wat normaler forum en klantenservice, maar goed ik wacht het officiële en normalere antwoord van T-Mobile zelf wel af. 🙂
Reputatie 6
Ik kan a.s. zaterdag overstappen, dus de 22-ste, en ik wil de iPhone 7 plus, Goud, 128GB, kan ik die gelijk in de winkel ophalen? reserveren? Tevens zit ik al 100 jr, bij jullie, dus zou kwa service, wel een gunstigere aanbieding willen, of een cadeau erbij, (kennis kreeg bij Tele 2 een tablet b.v.) zie uw antwoord graag zo snel mogelijk tegemoet, eventueel privé e-mail, h.a. hagedoorn@ziggo.nl of per telefoon.

met vriendelijke groet,

H. A. Hagedoorn
Den Haag 🆒

Beste dhr Hagedoorn,

Ik spreek dan niet officieel namens T-Mobile echter ben ik ervan overtuigd dat zij het aanbod van Tele2 zullen overtreffen. U krijgt niet één, maar zelfs twee!!! tablets naar keuze, is dat mooi? Tevens mag je naast de gewilde iPhone (die je dezelfde dag nog bezorgd krijgt) nog een toestel uitzoeken! Dus ook hier een cadeautje! Ook ben ik van mening, daar je al een eeuw lid bent (en dat verdient een extraatje) dat je geen abonnementskosten hoeft te betalen.

Nou, kan hier een ander netwerk nog tegenop! Succes met verlengen!
Ik kan a.s. zaterdag overstappen, dus de 22-ste, en ik wil de iPhone 7 plus, Goud, 128GB, kan ik die gelijk in de winkel ophalen? reserveren? Tevens zit ik al 100 jr, bij jullie, dus zou kwa service, wel een gunstigere aanbieding willen, of een cadeau erbij, (kennis kreeg bij Tele 2 een tablet b.v.) zie uw antwoord graag zo snel mogelijk tegemoet, eventueel privé e-mail, h.a. (e-mailadres verwijderd) of per telefoon.

met vriendelijke groet,

H. A. Hagedoorn
Den Haag 🆒
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Maarten,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum!

Jammer om te lezen dat je jouw vernieuwing wilt annuleren. Toch willen we je hier natuurlijk graag bij helpen. Ik heb daarom direct je nummer doorgezet naar de afdeling vernieuwingen. Zij gaan dit in behandeling nemen en bellen jou terug om de annulering door te voeren.

Houd je telefoon dus in de gaten. Let wel op dat ze met en afgeschermd nummer bellen, druk deze dus niet weg. ;)

Heb je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan horen we het graag!
Ik wil mijn bestelling annuleren, maar kan dit niet online doen. Ik had namelijk aangegeven dat ik de telefoon op zou halen in de winkel en de link leidt mij door naar de website van de transporteur.
Krijg je een mail of een SMS ? Ik wacht al 3 weken ben er een beetje klaar mee
Iphone7 128g jet black net amp mailtje gehad!!!! Suc6 met wachten nog!!!!
Beste t-mobile ik heb op 22 september mijn iphone 7 32GB zwart besteld en destijds stond er dat de wAxhttijd 2 tot 4 weken is nu kijk ik opnieuw staat er 4 tot 6 weken wanneer krijg ik mijn telefoon geleverd ???
Hallo Issam,

Bedankt voor je bericht. Blijkbaar is de betekenis van 'helpen' bij ons verschillend. Beetje jammer.

Wens je nog een prettige werkdag.
Reputatie 5
Badge +17
Hallo Djugie,

We bevinden ons op een open forum waar iedereen zijn mening kan delen of zijn vraag kan stellen. Ook jij bent vrij om hier je mening te delen en je vraag te stellen. Alleen verwachten we wel dat dit op een normale, respectvolle manier gebeurd. Als een antwoord of reactie niet voldoet aan je verwachtingen dan horen we graag op een nette manier wat je wel verwacht. Ik wil je daarom vragen om in het vervolg te letten op onnodige vijandigheid. Kaassausje en KoenM zijn actief op het forum om andere klanten te helpen en doen dit met alle plezier. Op deze manier wordt het natuurlijk niet leuker.

Om antwoord te geven op je oorspronkelijke vraag; nee. We doen ons uiterste best om je iPhone alsnog zo snel mogelijk te leveren. We zijn hierin afhankelijk van Apple en kunnen dit proces dus niet bespoedigen. Voor de vertraging kunnen we echter geen compensatie bieden.

Waar we je wel in tegemoet kunnen komen is in de maandkosten. Heb je tijdens de Mobile Madness Maand je abonnement vernieuwd en zie je dat de kosten na deze maand gedaald zijn bij een vernieuwing dan kan je dit bij ons aangeven via dit formulier.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is en hiermee je vraag is beantwoord. Heb je andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan horen we het natuurlijk graag van je.
@Kaassausje,

Blijkbaar heb jij meer moeite met normaal doen. Niemand zit te wachten op je ongevraagde mening. Dat zij niet goed lezen en dan reageren, vraagt om een reactie. Dat snap jij waarschijnlijk niet.

Ga lekker een leven zoeken ipv te reageren in de hoop dat je een badge krijgt. Van mij krijg je de badge: Need a life.

Jammer he dat je de basisschool niet opnieuw mag doen. Daar kan jij nog heel wat leren.

Succes
@Djugie

Normaal doen is blijkbaar ook lastig? We kunnen je berichten voor je wissen als je wilt dat Koen en Frank het je moeten besparen. Is dat iets?

Annuleer gewoon je bestelling en haal je gewilde nieuwe speeltje elders als je het verrekt om geduld te hebben. Ga niet lopen etteren op een forum, kom op zeg. Dat gedrag vertoon je maar op het speelplein van een basisschool. Ben je die leeftijd voorbij? Gedraag je er dan ook naar.

Reageer